-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O darudek

Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Legionowo
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Ok jak tak ma być. Wcale mi to nie przeszkadza tak tylko z ciekawości pytałem :-) pozdrawiam
-
A wiesz gdzie ten czujnik jest, przy lewarku zmiany biegów czy gdzieś przy skrzyni?
-
Witam, mam pytanko od roku jeżdżę a4 b7 i od początku zauważyłem dziwną rzecz. Jak wkładam bieg wsteczny to światło wstecznego zapala się dopiero po jakieś 1 - 2 sekundach. Czy to norma też tak macie?
-
Foty jeszcze z ogłoszenia zanim kupiłem
-
Co to znaczy też nie s-line? Tak jest jak wyszedł z fabryki jest to wersja s-line jedna z trzech możliwych. Odsyłam do linku o wersjach s-line: S-LINE PRO -biale kierunkowskazy w przednich lampach. -obrecze aluminiowe 9-ramienne 7,5X17 z ogumieniem 235/45/17 -sportowe zawieszenie -sportowe fotele, material "Strato" z el. regulacja odcinka ledzwiowego w obydwu przednich fotelach. -sportowa kierownica w 3-ramiennym wzorze ze skory, obszyta kolorowymi nicmi z emblematem "S-line" -glaka zmiany biegow z czarnej pikowanej skory. -listwy progowe z logo "S-line" -logo "S-line" na atrapie Grilla oraz na listwach drzwi tylnich L/P. -lakier w wszystkich dostepnych kolorach oraz dodatkowo w kolorze "Sphärenblau Perlefekt"- Pozdrawiam
-
Fotki środka jak zrobię to wrzucę, kiera s-line, fotele bardzo fajne sportowe z wysuwanym podkolannikiem ale materiał niestety nie skóra. Dziwna konfiguracja bo navigacja w FIS a radio kaseta. Samochód sprowadzony z niemiec w 2008 r. i od tamtej pory jeden właściciel. Fabrycznie był DPF ale już go wywaliłem (zapychał sie co 200 km) i zablokowałem egr. Fura bardzo fajna może za jakiś czas pomyśle o programie
-
Pochwale się i ja ;-) Rok w posiadaniu to chyba najwyższa pora
-
Witam od niedawna jestem posiadaczem A4-ki 2.0 tdi PD 140km. Jakiś tydzień temu zapchał mi się filtr cząstek stałych do tego stopnia, że trzeba było wypalać go w serwisie po przez uruchomienie serwisowego czyszczenia przez VAG (świeciły się kontrolki DPF sprężynka i check). Czyszczenie to zmniejszyło zapchanie filtra do 1%. Po przejechaniu około 300-400 km tylko po mieście zapaliła się ponownie kontrolka DPF. Wyskoczyłem więc na trasę i na trójce z prędkością około 60 km obroty 2500 na tempomacie przy podwyższonym spalaniu co świadczy o włączeniu wypalania przejechałem około 30 km bez przerwy w takich warunkach jakie zaleca się po czym zapaliła się dodatkowo sprężynka a spalanie spadło. Rozumiem że filtr nie wyczyścił się a procedura wypalania została zakończona. Zastanawiam się teraz nad wycięciem tego ustrojstwa. Dzwoniłem do mechanika, który proponuje mi jeszcze jedną próbę czyszczenia (kolejne 200 zł) i dolanie jakiegoś szuwaksu, który to niby pomoże dokładniej wyczyścić filtr. Wycięcie z tego co się orientowałem kosztuje około 600-800 zł. Nie wiem czy jest sens czyścić to tym bardziej że za tydzień wyjeżdżam z rodzinką na urlop i boje się że w trasie znowu mi wyskoczy błąd. Gdzieś czytałem również, że konsekwencją pojawienia się kontrolki check jest wejście samochodu w tryb serwisowy i ograniczenie prędkości do 80 km/h prawda to? bo nie uśmiecha mi się wracać z nad morza z taką zawrotną prędkością. Poradźcie proszę co zrobić wycinać i mieć święty spokój czy bawić się jakieś próby czyszczenia? A może macie jakiś dobry warsztat do polecenia który mi pomógł?
-
Już znalazłem wcześniej myślałem że jest na jakiś zatrzaskach. Wczoraj zajrzałem dokładnie i widać tam 6 wkrętów (3 na górze i 3 na dole) także temat zamknięty Dzięki
-
Witam jako że jestem nowym użytkownikiem Audi A4 B7 i zaraz muszę go przerejestrować nasuwa mi się pytanie jak wyjąć tablicę rejestracyjną z przodu z oryginalnego uchwytu w grillu S-line?
-
Sprawa załatwiona. Jest tak jak pisał steve69 natomiast problem u mnie polegał na tym, że poprzedni właściciel poniżej niebieskich strzałek nakleił taśmę dwustronna Dzięki wszystkim za pomoc Pozdrawiam darudek
-
Zgadza się i problem mój polega na zdjęciu adaptera z podstawki.
-
Mam taki jak kolega pokazał na zdjęciu. Wiem, że mam dwa przyciski po bokach ale na górze raczej nic nie ma. popatrzę jeszcze wieczorkiem i pokombinuje płaskim śrubokrętem.
-
Witam mam pytanko dotyczące oryginalnego uchwytu pod telefon. Oczywiście adapter który mam obecnie zamontowany nie pasuje do mojego telefonu. Jak zdjąć obecny adapter? Próbowałem na kilka sposobów, wiem że są tam dwa przyciski po bokach ale po ich naciśnięciu nadal adapter mocno siedzi na swoim miejscu i mam wrażenie że prędzej urwę cały uchwyt niż zdejmę ten adapter. I druga sprawa czy jak już uda mi się zdjąć owy adapter to zestaw głośnomówiący przez bluetooth będzie nadal działał?
-
Cześć nazywam się Darek. Od wczoraj jestem posiadaczem Audi A4 b7 2.0 tdi Avant S-line. Jest to moje pierwsze Audi i stwierdzam, że furak jest super. Mam nadzieje, że mimo osławionego silniczka będzie dobrze się sprawowało.