Skocz do zawartości

Jurosław

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jurosław

Informacje

  • Imię
    jurosław
  • Miasto
    Kamienna Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Jurosław

0

Reputacja

  1. A ja dzisiaj zmierzyłem i mam 13,6 Ampera po uśpieniu to się nazywa upływ 163,2 Wata chyba mi się moduł grzania foteli zawiesił albo grzania kierownicy. Jutro akcja. Po przeczytaniu tych postów inaczej bym diagnozował + jest podłączony do listwy z lewej strony pod licznikami ( w angolu oczywiscie po prawej) tam bym zaczął pomiary odkręcając poszczególne obwody i wpinał amperomierz i porównywał ze schematem co znajduje się na danym obwodzie który pobiera prąd. U mnie nie będzie problemu bo iskrzy jak cholera i jeszcze jedno pamiętajcie jak jest zwarcie to uszkodzi zawsze bezpiecznik lub zapali się instalacja w innym wypadku przechodzi po wilgoci , wyiskrzyło miejsce które przewodzi ale nie na tyle aby uszkodzić bezpiecznik tzn, ścieżka.
  2. Wszystko co dodajemy do paliwa jest podawane w minimalnej ilości, miksolu w paliwie do trabanta też niewielkie ilości a jednak silnika nie zatarłem a jak przez wieś na wysokich obrotach przejechałem to jeszcze przez 20 minut siwo było.
  3. Może i fotomontaż ale jest więc używam a te dodatki z naszych sklepów to działają jak cukier wole niemiecki orginał od badziewia orlenu.
  4. Ja do 2,0 alt mam zamontowany gaz i system do podawania płynu który ma zabezpieczać gniazda i zawory przed wypalaniem ale instalka była zakładana w Niemczech.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...