Skocz do zawartości

X18XET

Pasjonat
  • Postów

    207
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O X18XET

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Krk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może w weekend uda mi się z tym powalczyć. A przy okazji zapytam - ECU o nr 8E0 909 518AL podejdzie za moje 8E0 906 018B?
  2. Cześć :). Pacjent to AVJ z quattro i LPG. Problem zaczął się jeszcze w zimie. Otóż latałem trochę bokiem i w pewnym momencie wywaliło checka i EPC. Auto straciło moc i przestało reagować na pedał gazu. Po zgaszeniu miałem duży problem z odpaleniem, ale w końcu udało się na odpiętej przepływce. Obecnie sytuacja wygląda tak, że silnik pali za 3, 4 razem i przy zbyt długim kręceniu konktetnie strzela w wydech. Co ciekawe, na LPG nie strzela. Idzie odpalić nawet za 2 razem, używając odpowiedniej techniki - pierwszą próbę robię na awaryjnym odpalaniu z LPG, a za drugim razem ładnie odpala na benzynie :P. Błędy w VCDS: 16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low P0237 - 35-00 - - 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P1639 - 35-10 - - - Intermittent 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 35-00 - - 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 35-10 - - - Intermittent 18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too Low P1633 - 35-00 - - Wczoraj, na postoju, podglądnąłem bloki pomiarowe i wychodzi na to, że przepływka nie działa, G31 pokazuje wartości 0,1 - 0,14 bara, G71 stoi na 0,98 bara, N75 jest wysterowany na 0%, więc chyba też nie reaguje. Tak jakby cały dolot umarł. Aczkolwiek "trup" jest mobilny i jak już odpali to jedzie, choć mocy za wiele nie ma :P. Nie mam osłony pod silnikiem, więc dla pewności pooglądałem wiązki, ale nie widać, żeby były gdzieś przerwane. Wyciągnąłem ECU, ale również nie widać żadnych mechanicznych uszkodzeń. Testowo wymieniłem czujnik wałka G40, na sprawną używkę, ale to niczego nie zmieniło. Proszę o sugestie, co sprawdzić i jak to ogarnąć :).
  3. Odpięcie wtyczki EVAPu niestety nie pomaga.
  4. W sensie VCDS? Żadnych nowych błędów. Mam od dłuższego czasu błąd EVAPu, ale to chyba nie ma wpływu na zaistniałą sytuację.
  5. Mam wsadzony nowy przekaźnik Swaga i wsadzoną inną pompę paliwa i ciągle to samo. Na tym od Swaga bywa, że przekaźnik trzyma i silnik chodzi dłużej, ale ostatecznie i tak gaśnie. Dodam, że jak spiąłem największe dwa wtyki na krótko, to i tak silnik po chwili zdychał. Zaczynam podejrzewać uwalone ECU...
  6. Cześć :). Mam problem z 1.8T AVJ. Silnik odpala na kilkanaście sekund i gaśnie. Okazało się, że po chwili od odpalenia, rozłącza przekaźnik pompy paliwa. Jak już silnik zgaśnie, pompka nie nabija ciśnienia. Muszę chwilę odczekać i wtedy zadziała, choć też nie zawsze. Przekaźnik wymieniony na nowy od Swaga, pompa podmieniona na sprawną używkę i dalej to samo. Dodam, że bez problemu odpalę na LPG, a i późniejsza jazda nie stanowi na tym paliwie żadnego problemu. Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny?
  7. Ok, rozumiem. To w takim wypadku podeślij, proszę, ofertę na priv ;).
  8. Zdaję sobie sprawę, że przy obecnym stanie rzeczy, mógłbym załatwić fakturę na 9599pln. Chodziło mi o to, że będę się odwoływał ;). Przy okazji, masz dla mnie jakieś porady dotyczące samego odwołania?
  9. No właśnie też pomyślałem o takiej opcji. Dogadałbym się jakoś z moim mechanikiem. Tylko dlaczego nie wystawić im faktury na kwotę bliższą 11 tys (albo i więcej)? Załatwię sprawę części z UK, znajdę kolegę, który mi wszystko montował no i mam też trochę faktur i paragonów z minionego roku. No i dodatkowo odwołałbym się od tych bezprawnych korekt. Gwoli moich ubiegłorocznych wydatków: - wydech ~ 1400 (nierdzewka, 2 tłumiki środkowe, DP) - turbo z BEX ~ 1150 (zakup używki i regeneracja) - przednie hamulce ~ 800 (zaciski, jarzma, nowe tarcze i klocki) - klima ~ 1200 (nowy skraplacz, nowy osuszacz, nowa dysza rozprężna, używana sprężarka + regeneracja, olej, używany przewód aluminiowy, regeneracja przewodu gumowego, o-ringi z ASO, sprawdzenie szczelności i napełnienie czynnikiem) - wizyta u mechanika 1000 (poduszki silnika + wymiana, wymiana turbo, uszczelnienie silnika). O rzeczach typu oleje+filtry, nowa przepływka, nowy DV czy nowy N75 nie wspominam, bo to eksploatacja.
  10. Hmm...mam ojczyma mieszkającego od ponad 10-ciu lat w UK. Zrobiłem dzisiaj kilka fotek. Zawieszenia nie dokumentowałem, bo jest już wymienione. Nie mam też zdjęcia wahacza tzw. "banana", bo poszedł już na złom (był konkretnie zgięty, prawie złamany). Przy okazji, przeglądając kosztorys zauważyłem, że górna listwa drzwi kierowcy została zakwalifikowana do wymiany, a akurat o niej nikt nie wspominał (nawet ja). Ciekawe, że o porysowanych drzwiach rzeczoznawca nie wspomniał ani w kontekście naprawy, ani też w kontekście wad sprzed kolizji (bo prawdę powiedziawszy to uszkodzenie nie powstało przy rzeczonej kolizji).
  11. Czyli, jak rozumiem, mogę spisać z kolegą umowę na zakupione graty, oczywiście do 1000PLN, żeby nie było obowiązku podatkowego. A jaką umowę spisać na usługę np. spawania? Skonstruować po prostu jakąś tam umowę z podstawowymi danymi? (kto, komu, ile i za co?) Wybacz, kolego, moją oszczędność w słowach. W wolnej chwili podliczę wszystkie wydatki. A wtryski leżą sobie razem z drugim IC na półce, oczekując na wiosnę. I nie, nie oczekuję od Ciebie, żebyś się wszystkiego domyślał. Wszak nie jestem kobietą ;). Mogę zażądać od ubezpieczyciela, fotek wykonanych przez rzeczoznawcę?
  12. Na większość rzeczy mam paragony, ale jak można udokumentować np. zakup używanej sprężarki klimy, poza portalami typu allegro? (sprawa dogadana przez mail i wysyłka za pobraniem). Korespondencję odnajdę, ale nie mam żadnego potwierdzenia przelewu, czy innego dokumentu potwierdzającego to, że za część zapłaciłem. Trochę rzeczy robiłem we własnym zakresie np. spawanie wydechu. Mojego straconego czasu raczej nie udokumentuję. A jest sens wynajęcia własnego rzeczoznawcy do określenia realnej wartości samochodu sprzed szkody?
  13. No nie mam aż tylu bajerów, ale w minionym roku trochę w ten samochód zainwestowałem (zregenerowane turbo z BEX-a, nowe hamulce z B7, wydech z nierdzewki, remont klimy i jeszcze kilka pierdół). Poza tym, nawet pomijając te inwestycje, niech mi znajdą za te wyliczone przez nich (bez złodziejskich korekt) 11,2 tys. samochód w takiej wersji silnikowej i z takim wyposażeniem, jak mój, to z chęcią go kupię.
  14. Pieniądze mi już przelali jakiś czas temu, samochód zastępczy zabrali, wraku nie sprzedawałem za tę śmieszną kwotę. Teraz mam zamiar odwołać się od ich decyzji, bo wartość mojego auta jest "trochę" zaniżona. Udzielasz pomocy w takich kwestiach? (Niekoniecznie charytatywnie)
  15. Dostałem kosztorys. Te potrącenia za amortyzator i resztę są zgodne z prawem? Koszt rbg nie za niski, jak na Krk? Kosztorys_napraw_(KR786WE).pdf; filename=UTF-8''Kosztorys napraw (KR786WE).pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...