Skocz do zawartości

gress

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gress

Osiągnięcia gress

0

Reputacja

  1. mam podobny problem z a4 awx z 2002roku mam trudnosci z odpaleniem na ok. 10st mrozie musze klika razy krecic potem powoli zalapuje nierowno za ktoryms razem i jest chmura czarnego dymu, byl sprawdzany filtr paliwa, akumulator, rozrusznik, swiece zarowe i wszystko w porzadku, na vagu nic. chcialbym zapytac jak sprawdzic kat synchronizacji wtrysku, oraz czy moze byc jeszcze jakis inny powod? Dodam jeszcze ze tankuje verve, mysle ze jest zimowa, tak przyjnajmniej mowia na stacji, w razie czego dodalem depresatora ale to na niewiele sie zdalo. pozdrawiam i prosze o pomoc.
  2. nie nie mam , wg przgladów w komputerze w ASO nic takiego nie było
  3. w mojej a4 1,9 tdi 2002 awx jak ja kupilem byl rozpiety kabel (wyciagniety z wtyczki ) do modułu wentylatora od klimy. Po właczeniu wtyczki od razu zalacza sie wentylator i to na max biegu. niezaleznie do temperatury zewn. Elektryk stwierdzil ze uszkodzony jest modul sterowania wentylatorem (male pudelko laczace sie kablem z wentylatorem chlodnicy klimy) , wiec kupilem taki sam uzywany i po podlaczeniu problem jest identyczny.Nie wiem czy kupiony modul jest tez uszkodzony czy to jednak jest calkiem inna przyczyna.Prosze o pomoc.
  4. Mam a4 avant 2002 silnik awx , auto przywiezione z zagranicy, właścicielowi podobno uszkodziło sie w trakcie jazdy łozysko przy skrzyni i to spowodowalo uszkodzenie sprzęgla , mechanik wymienił mi sprzęgło na nowe Luka, ale przy gwałtownym przyspieszaniu na trasie (na 4 i 5 biegu)czulem na poczatkuprzyspieszania gdy mocno wcisnąlem gaz przy 1800 obr drgania ktore ustępowały po chwili, wymieniłem koło dwumasowe na nowe Sachsa, - drgania dużo mniejsze( tylko na 5 biegu. Mechanik twierdzi , ze jeszcze poduszka pod skrzynią jest uszkodzona i to jest przyczyną, Szukam używanej poduszki, ale od kilku dni pojawiły sie inne drgania zwłaszcza przy skręconych kołach i długotrwałe na niskich obrotach głone w czasie jazdy przy wyższych obrotach mają większą częstotliwość (wyższy dżwiek), mechanik twierdzi ze to pewnie rolki od paska alternatora , ale ja do końca otym nie jestem przekonany, A co otym wy myślicie? Ponadto pali mi sie kontrolka poduszek powietrznych , bład na poduszce siedzenia kierowcy, po skasowaniu i przejechniu kilkunastu kilometrów jak zostawie samochod to jak rano odpalam to znowu jest zapalona i to ten sam blad , Gdzie morobem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...