Skocz do zawartości

tomekgp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekgp

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Wroclaw

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomekgp

2

Reputacja

  1. OK, u mnie problem rozwiązany. To samo co u kolegi powyżej. Przyczyną był zaworek regulacji ciśnienia paliwa (ten na listwie wtryskowej od strony kabiny, w kształcie litery L) (Fuel Pressure Regulator Valve N276). Kupiłem używkę na Allegro po numerach starego zaworku i wszystko gra. Ważna uwaga - po wymianie od ręki problem nie ustąpi - trzeba się przejechać parę kilometrów, parę razy odpalić/zgasić auto i wróci wszystko do normalności. Już się bałem, że coś z pompą...
  2. Witam, mam identyczny problem, jak na filmiku (falują obroty, pojawiło się to z nikąd podczas postoju na swiatłach) i też zero błędu na desce rozdzielczej, czy mógłbyś napisać co było ostatecznie przyczyna? Witam, KUBA_85 na moją prośbę co było w koncu przyczyną obiawów opisanych przez Niego i które przytrafily się również mi, odpisał: "Hej! Czujnik ciśnienia paliwa. 1300 zł netto wymiana w warszawiez miałem sprawdzana cała listwę wtryskowa. Wszystkie wtryskiwacze i na szczęście wszystko okazało sie z nimi ok bo końcowy rachunek byłyby znacznie droższy. Powodzenia !" Jutro jade do elektromechanika i mam nadzieje że da się rozwiązać ten problem także u mnie.. Udało się rozwiązać ? Mam to samo. Po minusowej nocce odpaliłem auto i chodziło trochę jak stary traktor (zazwyczaj trwało to 3-4 sekundy i smigało OK), ale tutaj falowanie zostało. Myślałem, że przejdzie - zrobiłem 120km i falowanie na jałowym zostało - nie odczułem spadku mocy w trasie i itp. Na drugi dzień odpaliłem znów po mrozach i tu już gorzej - auto ledwo chodzi, trzepie nim niemiłosiernie. Wali trzeba błędami - 2, 4 i regulacja ciśnienia paliwa. 3 Faults Found: 4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214748 km Date: 2016.01.02 Time: 14:22:16 4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214748 km Date: 2016.01.02 Time: 14:22:16 5175 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [101] - Regulation Discrepancy Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214749 km Date: 2016.01.03 Time: 16:58:42 Co myślicie? Sprawdziłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia - nie ma opiłków. Sprawdziłem wtryski przelewowo - leją równo. Co to może być? Zawór na pompie, czy któryś z zaworów na listwie ?
  3. Jeszcze jedna dość istotna przypadłość tych silników: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291436-stukot-na-biegu-jalowym-luz-lozyska-polosi-w-skrzyni/ Raczej przy większych przebiegach .
  4. Na razie jest OK Zobaczymy jak długo wytrzyma. Daję jeszcze zdjęcia jak to wygląda 'po'. Czy przypadłość dotyczy tylko 2.0 TDI CAGA i CAHA ? Dziwi mnie fakt, że przypadłość jest dość konkretną wadą fabryczną - tak jak z tym imbusikiem pompy oleju... <a href=http://zapodaj.net/86e0fe7a6580a.jpg.html>IMG_0783.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/f778cb717f040.jpg.html>IMG_0784.JPG</a>
  5. No i mnie tez dopadlo. Przebieg 193k . Wyszlo na jaw przy zmianie sprzegla i dwumasy. U mnie lozysko ocynowali i zamierzaja jutro je wlozyc tak. Co myslicie o takim rozwiazaniu ? Mysle ze luz szybko wystapi ponownie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...