-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O audkic

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Czestochowa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Po przygodach z WG w k24 wróciła na pokład k16, a to taki krótkometrażowy filmik z przejażdżki po przekładce. Zaczyna to jakoś sie poruszać, także teraz bierzemy sie za ECU i odpowiedni sofcik do tej maszyny. Rolka wpadnie po sofcie, bo narazie to seria może coś więcej ale nie wiele. Tutaj porcja filmików:) jakoś maszyna daje sobie radę Jako że człowiek lubi dłubać działamy dalej. Obecnie siedzi K26 custom dolot, na dniach biorę się za wydech 2,75", a teraz mała porcją fotek
-
Witam czy ktoś się orientuje może czy WZM produkuje 0.230?? na aukcjach można spotkać takie oferty ale kod wtryskiwacza podany jest na 0.216?? ktoś coś wie na ten temat? z góry dzięki za wszelkie info.
-
Downpipe już gotowy, teraz tylko złożenie dolotu do kupy i gotowe Wydech gotowy downpipe 2,5" + bandaż termiczny. Dorobiona podstawka pod czujnik doładowania, dorobione podejście pod kolektor dolotowy oraz złożony dolot w całość. Jeszcze tylko wystroić turbo i mniej więcej gotowe.
-
W takiej konfiguracji nie bedzie wiekszych problemow:)
-
Było by zabawy, chyba lepiej kupic 100 albo A6 C4 lub Volvo bo tez tam wychodziło 2,5 TDI
-
Podejsc by podszedl, pytanie co by trzeba przerobic, w C5 silnik siedzi jak mi sie wydaje na sankach?? u mnie czy w C4 siedzi na podluznicach, tutaj juz masz pierszwa przeszkode:) a wiele jeszcze po drodze
-
Jak poskładam wszystko jak nalezy bedzie jakiś ciekawy filmik:) A narazie turbo przygotowane do montażu, także pomału do przodu. Można wreszcie brać się za downpipe z kwasiaka. Turbo wpasowane, tylko dorobić olejowanie i będzie ready oraz oczywiście downpipe.
-
Jednomasowe koło miało tylko audi 100 C4 2,5 TDI AAT w A6 C4 2,5 TDI był już dwumas. Możesz zostawić na dwumasie bo kolo od AAT sporadycznie idzie dostać, ja mam wsadzone od 2,3 NG silnik podobny tylko benzyna. Gdzieś czytałem ze 2,3 i 2,5 TDI maja takie same bloki. Silnik miałem ze swojego auta:) ale jesli sie juz bawic to u mnie pojawiła sie mysl na 80 w avancie i 2,5 TDI z quattro:) i tutaj można nabyć auti 100 C4 2,5 TDI w dobrej cenie bo praktycznie kupujesz auto za 2-3 tys i masz wszystko, z tym ze wersja 115ps. Miedzy AAT a AEL roznica jest w wtryskach i pompie. Jeśli chodzi o koszty tuningu tego silnika to już zależy w co celujesz. Jak 170 ps to nic nie trzeba w zasadzie robic poza programem oczywiscie:) Mruczy zacnie:) a na przelocie bedzie jeszcze milej, niby jeden gar wiecej jak w 1,9 TDI a jaka roznica.
-
Legendarna jednostka A6 C4 2,5 TDI Quattro, z takiego pochodzi moja. Pozatym silniki te były montowane w VW i Volvo. Pod 2,5 TDI pasuja skrzynie z VW i audi, można spokojnie wkłądac quattro na swapa od A4 B5 1,9 TDI czy od 2,5 TDI V6. Zarzucasz jednomas od AAT lub 2,3 NG i możesz sie bawić. Ja mam koło i tarcze od 2,3 NG, nie ma zauważalnych wibracji jak to niektorzy pisza. W A6 C4 Avant Quattro zadowolila sie 7 l on. A jak sie pociagło po tłokach to i 10 nie stanowiła dla niej przeszkody w cabrio to tak kolo 6 - 6.5 przy takiej normalnej jezdzie, nie emeryt.
-
W miedzy czasie, pomiędzy budowa garażu i pracą, wpadły fotele na swoje miejsce.
-
Witam kolegów, czy ktoś ma z was wiedzę na temat czy wał kardana A4 B5 1,9TDI/2,5 TDI jest taki samo jak w audi 80 b4 V6. Z góry dzieki za wszelka pomoc i informacje?
-
[B5 AJM] WHITE BITCH AWX 163 HP 360 NM GWINT 18
audkic odpowiedział(a) na Matek temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Fajne furku:) działaj bo wszystko da sie odbudować. Powodzenia Drogi ten lis, chociaz narzeczoan futro ma ?? -
Z nowości: Układ dolotowy w kupie, układ chłodzenia poskładany, chłodnica już na swoim miejscu. Na razie walka trwa z ustawieniami, a w miedzy czasie wpadły koła na tapetę. Pierwsza przymiarka Mała przejażdżka - autko jeździ, hamuje i skręca:) https://www.youtube.com/watch?v=eNWjTXIVVrU
-
Kolego jak wsadzisz 0.230 do seryjnego auta to będą one chodzić jak seryjne wtryski, pomimo tego ze to 0.230:) Spalanie i dymienie będzie zależeć od tego co ci będzie robił program jak to podleje. Turbo z silnika o oznaczeniu BRD. Jeśli wsadzisz 0.230 i turbo AWX czy BRD i nie zrobisz programu będzie to chodzić jak seryjne ustawienia. Nie zrobisz 170 ps na zwykłej pompie, zapomnij kolego:) po prostu pompa nie obsłuży takiej wydajności. Poza tym kolego to nie jest tak ze wsadzisz wtryski, turbo zrobisz program a IC zostawisz na koniec:) jak nie dostarczysz tlenu nie pojedziesz pamiętaj ze do spalania jest potrzebny tlen. Każde zwiększenie mocy powoduje wzrostu spalania ON i wzrost zużycia tlenu:) Poza tym podnosząc moc o około 50% będzie gorąco:) także pomyśl nad zew chłodnica oleju:)
-
Kolego jak możesz do podmień sobie zaworek N75 bo tu może być przyczyna:)