Skocz do zawartości

Jacktdi99

Pasjonat
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacktdi99

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Zch

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

750 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jacktdi99

0

Reputacja

  1. Świetnie dziekuje za informacje nie spodziewałem sie tak szczegółowego opisu, jak znajde chwile to sie za to wezme jak nie to zlece mechaniowi, tak czy inaczej szacun Kolego jestem dłużnikiem
  2. ile Ci zajęło czasu wyjecie suszarki? jakieś specjalne zmodyfikowane narzedzia beda potrzebne?
  3. Witam panowie planuje przerobic swoja turbinke w caha celem kolejnego etapu stage 2+ czy demontaz jej jest do ogarniecia w warunkach nie warsztatowych ? sa jakies wieksze trudnosci ?prosze o podzielenie sie inf moze juz był taki watek lub ktoś demontował ? pozdrwaiam
  4. napisz prosze dlaczego wg Ciebie sie nie opłaca?, jezeli chodzi tylko o trakcje to pomijam ten fakt, nie interesuja mnie starty spod swiateł tylko dobre przyspieszenie na wyzszych biegach iC ,turbogtb22, sprzegło +kevlar, =program ktos jest w stanie badz sie orientuje jakie wartosci mozna osiagnac, ?, mam bardzo zdrowa bude i silnik dlatego zmiana auta raczej nie wchodzi w gre ..
  5. Jacktdi99

    2.0 TDI CAHA Stage

    Witam, pacjent jak w wyzej b8 oska awant Caha 170ps po pewnym gotowcu , ale nosze sie z zamiarem modów, dręczy mnie tylko.. jakie wynki jestem w stanie osiagnac przy tym modelu, jakie turbo? , sprzegło? , układ paliwowy? ,nie moge znalesc nigdzie pomodzonych caha wiecej niz program , czy tych motorow nikt nie tuninguje ? planowany budzet ok 10tys prosze o sugestie , ps. mam stare b5 tdi 230ps ktore jedzie jak szalone chciałbym aby b8 miała podobnie
  6. Gdzie w mmi sprawdze blokade predkosci? soft gotowiec wiec nie wykluczam, teori Marcina .. vag comem mozemy jakos potwierdzic skopane wartosci?
  7. nagram na dniach jak idzie , spróbuj rowniez, zobaczymy czy to nasz wymysł czy cos nie tak, moze ktos sie wypowie ogladajac to..wczesniej miałem pasta b6 tez po chipie na 200ps leciał lepiej do 200 było znacznie lepiej
  8. Mam podobny dylemat awant oska silnik Caha +chip na około 210ps zbiera sie lepiej od seri znacznie natomiast powyzej 160 to mam wrazenie ze juz w ogole on nie jedzie szok pierwsze wrazenie chyba cos sie popsuło... na oponkach toyo 215 18, albo mamy cos skopane .. albo te diesle sa poprostu takie srednio szybkie
  9. ale przykra sytuacja no.. niestety takie dziadostwo trzeba nagłasniać zeby kolejni ktorzy chca przyjechać z końca polski nie zostali tak załatwieni , Ty ogarniasz troche silnik, ale co ma powiedzieć klient który mało wie i zdaje sie na ...... sprzedajacego , po powrocie do domu tylko by słyszał wymien to wymien tamto to wina kogo innego itd, a zasadzie dalej stoisz w minie którą Ci sprzedał , mozna smiało tutaj mowic przekrecie i kombinatorstwie tego PRZYJACIELA na wysokim poziomie .. . powodzenia i dawaj wykres jak juz uporządkujesz silniczek.
  10. Witam wszystkich dzisiaj przy ładnej pogodzie postanowiłem troszke przegonic swojego tdi ciekaw byłem ile jest 100-200 i jestem pod wrazeniem ! patrzac na czas nagrania wychodzi około14sek? audi_100-200.mp4
  11. temat zamkniety ustawiłem jak wyzej kolega dał na zdjeciu i jest fabryka? od siebie moge dodac po zrobieniu 1cyklu obrotow wycieraczkami (bez ramion ,i mechanizmu) powinny zatrzymac sie w pozycji lezacej startowej ustawiamy mechanizm tak jak na zdjeciu na godz 9 stojac przed autem, dokrecamy mechanizm klucz13 starajac sie nie przestawic trzpienia , (probuje sie obrocic wraz z dokrecaniem sruby) zakładamy ramiona w pozycji startowel dokrecamy i musi działać , ostatecznie kupiłem na szrocie silniczek , ale po załozeniu okazało sie ze działa tak samo jak moj stary a zapewniał ze jest sprawny ?zwątpiłem ale odkopał 2gi i ten juz faktycznie działał, powyzej fotka jak ma byc i zamykamy . dzieki za pomoc bez tego pewnie bym dalej dłubał pozdr
  12. temat prawie zakonczony podmieniony silniczek na sprawny i działa jak trzeba, , niestety po przełozeniu moich ramion, i ustawieniu prawdłowego kierunku wycierania , powstał kolejny problem -po właczeniu wycieraczek najpierw kieruja sie w doł az na podszybie i do gory, przestawiałem mechanizm na tym trzpieniu w rozne strony ale nie moge utrafic aby nie szły w doł ktos podpowie ?, czy metoda prob i błedow i 2 dni wyciete...
  13. po podpieciu silniczka bez ramion nadal tak chodzi i sam startuje przekaznik był podmieniany na inny sprawny było to samo, blaszki raczej nie mogłem zle złozyc bo jej nie rozbierałem,poczysciłem pole po ktorym sie obraca nasmarowałem delikatnie i podgiąłem chodzi lekko, wiec rece opadaja, jutro podjade na szrot moze załatwie na podmiane inny, zastanawiałem sie nad manetka czy jest mozliwosc ze ona cos tutaj miesza?
  14. Odgiąłem delikatnie blaszke i nasmarowałem (chodzi leciutko)wczesniej sie zacinała, poczysciłem ustawiłem jak na zdjeciach z linku , złozyłem i niestety po właczeniu zapłonun nadal same startuja i chodza jak chca z tym ze co ok 3sek słychac teraz cykniecie jakby cos przeskakiwało.., ma ktos jeszcze jakies pomysły???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...