Skocz do zawartości

dawid13132

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawid13132

Osiągnięcia dawid13132

0

Reputacja

  1. A czy uważasz że inercja pozwala zbudować tak samo boost na dole jak obciążeniówka? Szczególnie ze to vp i duza sprężarka...
  2. U mnie bylo 200nm/1600 ,250/1800, 360/2000 czyli w sumie tak jak ta Twoja hybryda
  3. Miałem prawie taki sam wykres na identycznych gratach tylko turbo brd i wlasnie słabej 11 poprawisz pompę to z kolei skończy sie wydajność wtrysków ,ale ogólnie bardzo ładnie
  4. Jeżeli masz jednomas z 80-tki i docisk z 1z to jak to sie wrzuca do wzdłużnych to masz słabszy docisk od vr6, to raz, a dwa to a4b5 jest jednak trochę cięższe od toledo mk1.
  5. Witam ponownie dokladna specyfikacja podana przy wykresie, nic wiecej nie ma. Doladowanie 2.25b,sprzęło g60 na docisku z vr6(jak pusci to wpadnie kevlar). Narazie niecałe 200 km po modzie zrobione, ma jeszcze doszczelnić dolot bo coś gdzieś słyszy no i pewnie nagra jakiś filmik , wiec od razu Wam go podrzucę Silnik siedzi w toledo mk1 więc niska waga+ spora moc ps.Osobiście miałem 246/470 Nm i wysadziłem afna w kosmos tzn puscila uszczelka na 4 garach , ale to glupote bo nie zmienilem mapa na ten 4 barowy i nie ogarnelo mi na dwójce przeładowania. pozdrawiam
  6. Dołu nie ma bo to hamownia inercyjna. Na obciążeniówce czy na drodze całkiem inaczej by wykres z dołu wyglądał.
  7. Jednomas oczywiscie. Silnik seria afn, tyle ze po remoncie glowicy i z nowa uszczelka.
  8. Witam. Kolega wystroił dzis swojego AFN-a , oto specyfikacja i wynik: Wtryski 270 Cobretti Fmic 550/180/65 fmic.pl Dolot Fi 51 by MatigMetalFabrication Dolot do turbo seria afn Wydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by MatigMetalFabrication Gtb2260vk Sprzęgło g60 sachs Pompa ori 107j nie rozbierana Wałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki ) Map 4 bar Strojenie Robert Tune-Up Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta Uploaded with fotem.pl
  9. Nie powiedziałbym że tak porównywalne bo jednak różnica jest spora, szczególnie w vp gdzie mamy mało spalin z dołu. 22vk wstaje różnie, zależnie od egzemplarza, nierazy były przypadki że nawet w pd nie budowało dołu. Osobiscie mógłbym polecić do vp gtb2056vk , sam na takiej jeździłem(nawet 370 nm/2000 miałem) i o niej można powiedzieć że wstaje porównywalnie do gtb17(czuć minimalną różnicę).Wg mnie w 17 szkoda się bawić jak się wrzuca wtryski pokroju 0.270, a 22 nie się wykorzysta w vp i na dodatek mamy na niej słaby dół. Gratuluję wyniku Jacku. Pozdrawiam edit: chociaż patrząc jeszcze raz na wykres Jacka to dół fajny wyszedł jak na 22.
  10. Wynik realny , wręcz bez szału , jak na 1.8 bara i gtb17 , także nie ma co takiej zadymy robić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...