Skocz do zawartości

Gaszka

Pasjonat
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gaszka

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    OK

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gaszka

0

Reputacja

  1. Czesc, Pytanie kieruje do posiadaczy AWX, AVB itp ktorzy zmieniali swoje sprzeglo 228mm z kolem dwumasowym na kolo sztywne, np Valeo. Czy po tym zabiegu spalanie wzroslo? wertujac internet ogolnikowo mozna stwierdzic, ze 'cos tam wzrasta' ale chcial bym zasiegnac opini ludzi ktorzy juz jakis czas na takim sprzegle jezdza jak to wyglada w praktyce.
  2. Witam, do sedana 2,5tdi Q lepszym wyborem bedzie 225/45 o indeksie nosnosci 91 lub 94? Czy moze wziasc tak jak producent sugeruje na nalepce 235/45 Y (brak informacji o nosnosci ale dostepne sa z indeksem od 93 wzwyz)?
  3. Cześć, jeśli logi są OK i nic się nie zacina itp to szkoda czasu i kasy. Co jakiś czas porządnie (!) auto przegonić i nic się nie zapiecze. Może jeszcze do tego skontrolować podciśnienia i powinno jeździć bez problemów
  4. Gaszka

    Turbo GT 1749VA

    Tak. Tylko gwaltownie wstaje jak zrobimy mocny dol.
  5. krzysiek1606 logi z GTB22? Jest sens dmuchac prawie 2 bary przy 2 tys z GTD? Co w gornym zakresie?
  6. spanky, a co wg Ciebie lepsze na trase? auto nie ma lekko czasami i najwieksza moja obawa to wytrzymalosc sprezarki na dlugie dystanse, zeby dmuchala sobie 'na luzie'. nie mam pojecia ile dmuchaja w serii ani ile mozna im zadac w 1,9. moze lepiej wieksza? GTB20 / GTB22 ?
  7. Fajna moc wyszla jak na mala sprezarke. Z ciekawosci, mozesz napisac ile to dmucha?
  8. Witam Przeczytalem znaczna czesc tematu ale nie znalazlem do konca odpowiedzi. Chce sie Was poradzic ktore z trzech GTB bedzie lepszym rozwiazaniem do auta na trasy? Obecny setup to BRD, 190/430. Silnik seria AVF, fmic, sprzeglo od BRD. Obecna moc to raczej koniec mozliwosci mojej sprezarki BRD i chce zmienic na cos, co nie oslabi samochodu a rowniez pozwoli na bezstresowa jazde w trasie. Czy GTB17 wystarczy by wygenerowac ta moc i miec zapas jeszcze doladowania? Czy bardziej sklaniac sie ku GTB20 lub GTB22, pewnie koszten gorszego dolu? Pompki seryjne wiec nie wiem czy te wieksze sprezarki nie beda za bardzo 'na wyrost'. Z gory dziekuje za jakies pomocne opinie/sugestie.
  9. O sprzeglo sie nie boje tylko wlasnie o dwumase Wiedzialem, ze tutaj jest ale nie bylem pewny czy pod tym nickiem
  10. Jest FMIC i sprzeglo BRD. Wiem, ze mocny, bedzie sciagniety raczej. Gora taka a nie inna bo juz overboosty sie robily delikatne.
  11. Ten sam soft, po wymianie wyjechanego walka i hydro. Mocy duzo nie przybylo ale jest ciut wyzej. W dolnym zakresiw przy 2000rpm dodatkowe 50nm. Takze pozytywnie.
  12. Hybryda ze sprawdzonego zrodla i bedzie tyle
  13. Nie wiem, to ogolny spot tak jak zawsze tam. Wszystkie marki itp. Moze by wypadalo Golfa odpalic Pany jakis spot swiateczny ?
  14. Podobno cos pod Kauflanem jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...