jaro36

Pasjonat
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O jaro36

    Informacje

    • Imię
      jarek
    • Lokalizacja
      pokój

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    397 wyświetleń profilu
    1. jaro36

      jaki przebieg?
    2. nie lepiej poszukać błotnika w kolorze nadwozia,jeżeli nie masz wklejki to zobacz w dokumentach i tej grubej książce opisującej twój model auta ,tam też powinna być wklejka..co do kolizji to miałem bardzo podobną,jedynie błotnik i lampa,błotnik kupiłem oryginał uzywany dobrany pod kolor auta i to była dobra decyzja bo idealnie pod pasował i zlał się z resztą auta,jak kupisz zamiennik do malowania .to raz że może nie pasować idealnie a dwa że po malowaniu będzie różnica ,chyba ze dobrze wycieniują z błotnikiem ,ale ogólny koszt nawet 3 razy większy niż zakup używki pod kolor..
    3. jaro36

      wyczyść smok olejowy .do tego zmień olej na rzadszy ,ten dzwięk to po prostu góra silnika chodzi chwile na sucho zanim dopłynie olej..
    4. jaro36

      to normalne że do około 2 tyś jest muł,bo turbo wstaje własnie w tych prędkościach obrotowych..więc najpierw muli a pózniej dostaje buta..
    5. a tulejowanie ??? wkładasz tuleje np 10.3 na gorąco plus klej i w niej gwintujesz m8 ..dużo firm robi tego rodzaju usługi np .po zerwaniu gwintu świecy.
    6. jaro36

      wpadnij kiedyś do opola to zrobimy to porządnie z moim avf-em bo trzy długości auta do 130 km/h to kosmos ,coś jest nie tak ..
    7. jaro36

      panowie prawda jest taka że startując od 2 tyś obrotów ,stawiając obok siebie 1.9 tdi i 1.8t ,benzyna na starcie dostanie w d*pę ale tylko do około 3500 tyś obrotów gdzie w dieslu kończy się zabawa a w benzynie dopiero zaczyna..takie są realia ..wynika to z charakterystyki silników ,w dieslu mamy pełen moment przy niskich obrotach i maleje ze wzrostem obrotów ...w benzynie jest odwrotnie ,im wyższe obroty tym wyższy moment i moc ..
    8. jaro36

      ale coś za coś ,deptając 1.9 spalasz 7.5 litra a 1.8 t spalasz 15 litrów
    9. jaro36

      to spróbujcie na elastyczność 4 bieg 60-100 ,5 bieg 80-120 wtedy kolejność bedzie odwrotna
    10. jaro36

      a więc oznaczenie -eibach A/P nr.211500304HA
    11. jaro36

      no właśnie ja też,obawiam się że te czarne na przód to od wersji s-line -20 mm .w związku z tym jeśli założę na tył -35 mm a na przód -20 mm ,czy to nie będzie słabo wyglądało ,jakby tył siedział niżej niż przód????
    12. witam.kupiłem zestaw sprężyn. pytanko do was o oznaczenie tych czarnych? bo czerwone to eibach -35mm.
    13. jaro36

      nie ma co się spierać ,widać wyraznie że ci Ci co jeżdzą benzyną bronią pb a Ci co dieslem bronią ON ...jak Ci pasuje ten 1.8t to zakładaj i ciesz się furą ..pozdro
    14. jaro36

      panowie umówmy się wcale nie trzeba robić 250 kucy ,wystarczy ze 130 zrobić koło 170 i 370 Nm i już to lata i bezdymnie i bez awaryjnie
    15. jaro36

      nie kumam czemu wszyscy się tak podniecają tym 1.8 t ani to super szybkie ani nie bezawaryjne nie mówiąc o spalaniu przy obecnych cenach paliwa..1.9 po dobrym programie tak samo dobrze lata jak nie lepiej przy połowę mniejszym spalaniu ..dla mnie robota nie warta zachodu..ale to oczywiście tylko moje zdanie..