Jump to content

rafal12331

Pasjonat
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About rafal12331

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    OPOLE

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

462 profile views
  1. zobaczymy co bedzie sprawdzić a wymienić to roznica
  2. myślałem ze mechanik dobry no bo bratowi auto robił parę lat zawsze było wszystko ok a z moim to cyrki jakieś, niestety nie mam możliwości by sprawdzić samemu , ale skoro pokrywa to niee to to gadam niech mi montuje starą tą niech sobie bierze a za tę kase co robił pokrywę niech robi turbo , a jak nie to trzeba to jakoś prawnie zalatwić bo tak się mijać z celem to też no nie może być
  3. powiedzial ze jesli po ok 800 km nie ustanie wracac na reklamację tylko lipa bo pokrywa nowa a za cene pokrywy juz turbo by bylo ... ale jesli to nie bedzie to to sobie pokrywę może wziąc starą mam i za cene tej pokrywy turbo niech robi
  4. mechanik sprawdzał i powiedział że pokrywa przypuszczała olej i to kopci bo się spala i trzeba pojezdzić z ok 1000 km zanim to co się zebrało się wypali a jak dalej to na reklamacje przyjechać ale mi się wydaje że gdyby to było to to po 200km jakiś efekt już powinnien być a kopci tak jak kopcił
  5. to ja już sam nie wiem ile jeszcze tych opcji jest wtryski wymienione pokrywa uszczelka jest dobra a problem jak byl tak jest ...
  6. jak nie ma nic wspolnego , wydaje mi się że prędzej ta pokrywa ktora do odmy przepuszcza oleej ma z dymieniem niż termostat no ale sprawdzimy
  7. u mnie to dosyć przykapca ale olej jest ok uszczelka ponoć też
  8. stara przepuszczala i teraz z 800 km zanim to co tam sie zebralo sie wypali pokrywa nowa
  9. Witam wszystkich mam dosyć uporczywy problem z moją b7 mianowicie , na zimnym silniku (do ok 90C) kopci na biało po rozgrzaniu dymienie ustaje choć wydaje mi się że ten smród dymu pozostaje, Wymienione wtryski bo już lały , dpf out, no i problem nie zniknął po czasie dałem mechanikowi się wykazać no i stwierdził że to pokrywa zaworów przepuszcza olej i kopcenie jest przez olej który się spala , pokrywa wymieniona ale kopci dalej stwierdził ze trzeba zrobić ok 1000 km żeby to wszytko się wypaliło i było ok , ale coś mi nie gra bo 200km zrobione i 0 efektu ma ktoś pomysł czy db diagnoza czy to tylko nieogarnięty mechanik bo już mnie zaczyna ta sytuacja wkurzać coś ktoś?
  10. Czyli egr padl ? Zanim wtryski byly do roboty i pompa nie kopcil tak i wraz by padl egr ?
  11. Dołu czyli co dokladniej , jaki to taki cię koszt wyszedł
  12. Tam jest wszystko ale na ciepłym a ja mam 80 stopni i auto chodzi jak marzenie a na zimnym kopci po 2 km 0 kopcenia i małego falowania wtryski nowe i turbo git
×
×
  • Create New...