Jump to content

Tomeczek1403

Pasjonat
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Tomeczek1403

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    ZMY

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

373 profile views
  1. To pocenie to nic innego jak kapanie oleju z tej rury co idzie nad chłodniczką. Jest tam łączenie dwóch przewodów od interculera i zapewne to łączenie nie jest już tak szczelne więc olej z tego przewodu kapie właśnie w to miejsce. Odnośnie drugiego pytanie to jest to miejsce w którym montowane było ogrzewanie postojowe, więc nic nie brakuje .
  2. Sprawdź bezpiecznik nr.6 , jak będzie ok, to może być wina czujnika. Niby nowy ale pewności nie ma. Jak masz znajomego, od którego mógłbyś pożyczyć czujnik na sprawdzenie, to miałbyś pewność czy to faktycznie wina czujnika czy nie.
  3. Możesz śmiało wykręcać czujnik, tam jest zawór, który uniemożliwia wypływ gazu z układu. Przy wykręcaniu usłyszysz przez chwilkę wypływ gazu, nie panikuj tylko śmiało wykręć czujnik. Dobrze byłoby od razu założyć nowy oring.
  4. Tak jak wyżej już było mówione, zacznij od przeglądu instalacji w gumowej osłonie między karoserią a drzwiami.
  5. https://allegro.pl/oferta/zawor-czujnik-sprezarki-sanden-pxe-16-audi-a3-8p-7901911109?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=ZjlkNTU2MGUtODA0YS00N2NiLWIzMjUtNjY3NzEwOTIzMTIzAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=fed23d99-641d-49a7-b009-6aa326358c40 Tu masz odpowiedź, po zdjęciu coś sugerowało na styczność z czynnikiem klimatyzacji, ten zielony nalot nad uszczelkami.
  6. Jeżeli na chłodnicy, w miejscu rzekomej nieszczelności nie masz zielonkowatego nalotu (taki kolor ma dodawany olej do układu), to układ raczej masz szczelny i dlatego nie włączył się tryb ECON. Gdyby jakimś trafem była jednak dziurka w chłodnicy, czynnik ulotniłby się nie pozostawiając śladu oleju (zielonkawy),to po to jest zamontowany czujnik ciśnienia układu na chłodnicy, aby zablokować włączenie sprężarki (na panelu pali się ciągle czerwona kontrolka ECON). Reasumując, jeżeli twierdzisz , że nie pali się kontrolka ECON, to układ masz szczelny i sprawny. Jeżeli masz kompa to podłącz i sprawdź klimatyzacje gr. chyba 6 czy po włączeni klimatyzacji roście ciśnienie w układzie, to rozwiąże twoje wątpliwości i zakończy dywagacje.
  7. Jeżeli masz osobny napęd sprężarki klimatyzacji, to luzujesz od spodu napinacz i pasek schodzi. Co do wyciągnięcia czynnika to podpina się urządzenie do przewodów układu i czynnik jest wyciągany, a klimatyzacja wyłączona.
  8. Na poczatek sprawdz przewody ktore dochodza do czujnika; czesto tu tkwwi przyczyna
  9. Znaki masz na kole pasowym (zdjęcie nr.1), i na kole wałka rozrządu (zdjęcie 2i3), jeżeli masz trudności z dojrzeniem znaków na kole pasowym to możesz odkręcić sobie zaślepkę na obudowie skrzyni biegów. Zaślepkę zobaczysz po prawej stronie silnika przy ścianie grodziowej, przykręcona jest na śrubę 6 (klucz 10). Sprawdź jeszcze czy aby dobrze założyłeś koło zębate na wałku rozrządu. Jest kilka tematów na forum jak to poprawnie zrobić.
  10. Przymierzam się do wymiany uszczelnień zaworowych i przy okazji chciałbym wiedzieć czy nie mam aby do roboty coś z uszczelnieniami PD. poniżej dzisiejsze logi : tuż po odpaleniu na zimnym: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_hHj8t0.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Me0ke5.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_397h3.html i te już po rozgrzaniu: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1f570.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_G5E98.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ry5T6.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_84NrN1n.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4p3tGa.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_q9UCp.html dodam iż po chwilowym unieruchomieniu silnika na jakieś 20-30 min i ponownych logach korekcje grupy 13 na 4 cylindrze nieznacznie są bardziej na minusie Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_8U8Tx.html LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  11. Tu masz temat odnośnie twojego błędu.
  12. Podepnij komputer i sprawdź czy sprężarka nabija ciśnienie i czy w ogóle się uruchamia.
  13. Tomeczek1403

    Hamulce

    Osłona gumowa tłoczka cała?, może tłoczek skorodowany i nie cofa się.
  14. Są dwa paski wielorowkowe, jeden dłuższy do napędu alternatora, pompy wspomagania i wentylatora a drugi krótki do napędu sprężarki klimatyzacji.
×
×
  • Create New...