Tomeczek1403

Pasjonat
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Tomeczek1403

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      ZMY

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    276 wyświetleń profilu
    1. Tomeczek1403

      Znaki masz na kole pasowym (zdjęcie nr.1), i na kole wałka rozrządu (zdjęcie 2i3), jeżeli masz trudności z dojrzeniem znaków na kole pasowym to możesz odkręcić sobie zaślepkę na obudowie skrzyni biegów. Zaślepkę zobaczysz po prawej stronie silnika przy ścianie grodziowej, przykręcona jest na śrubę 6 (klucz 10). Sprawdź jeszcze czy aby dobrze założyłeś koło zębate na wałku rozrządu. Jest kilka tematów na forum jak to poprawnie zrobić.
    2. Tomeczek1403

      Ok dzięki kamil
    3. Przymierzam się do wymiany uszczelnień zaworowych i przy okazji chciałbym wiedzieć czy nie mam aby do roboty coś z uszczelnieniami PD. poniżej dzisiejsze logi : tuż po odpaleniu na zimnym: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_hHj8t0.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Me0ke5.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_397h3.html i te już po rozgrzaniu: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1f570.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_G5E98.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ry5T6.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_84NrN1n.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_4p3tGa.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_q9UCp.html dodam iż po chwilowym unieruchomieniu silnika na jakieś 20-30 min i ponownych logach korekcje grupy 13 na 4 cylindrze nieznacznie są bardziej na minusie Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_8U8Tx.html LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    4. Tomeczek1403

      Tu masz temat odnośnie twojego błędu.
    5. Tomeczek1403

      Podepnij komputer i sprawdź czy sprężarka nabija ciśnienie i czy w ogóle się uruchamia.
    6. Tomeczek1403

      Osłona gumowa tłoczka cała?, może tłoczek skorodowany i nie cofa się.
    7. Tomeczek1403

      Są dwa paski wielorowkowe, jeden dłuższy do napędu alternatora, pompy wspomagania i wentylatora a drugi krótki do napędu sprężarki klimatyzacji.
    8. Tomeczek1403

      Kolego to są dwie różne tuleje. Na dole masz dwa wahacze tz. banan (półokrągły) z jedną tuleją jak w pierwszym linku i drugi w którym sa dwie tuleje ale inne. Teraz pytanie o którym wahaczu mówił mechanik? Zapewne poszła tobie ta z pierwszego linka? (w bananie). Jeżeli tak to bierz lemfordera, pisz lub dzwoń do Marcina (dzik) z forum on tobie zaproponuje.
    9. Tomeczek1403

      Jeżeli masz przykręconą obudowę ECU śrubami z zerwanymi Końcówkami, to bierzesz flexa nacinasz rowek na płaski śrubokręt , dobre zaparcie i powinna puścić śruba.
    10. Tomeczek1403

      Dokładnie tak jak pokazałeś.
    11. Tomeczek1403

      Możesz jeździć, masz osobny pasek na klimę.
    12. Tomeczek1403

      Przechodziłem przez to niedawno. Próbowałem wszystkiego, oprócz palnika. Prasa na nic się zdała, bo nie było jak ułożyć zwrotnicy aby leżała idealnie prostopadle, kiedy nacisk był duży zawsze się obsuwała. Pół dnia straciłem i dopiero po przespanej nocy zdecydowałem się na przewiercenie śruby. Śruba była oryginalna wsadzana jeszcze w fabryce. Po nawierceniu wiertłem 5 a potem dopiero większym (jak się okazało gdzie wyszło wiertło z drugiej strony), dobry wybijak i młotek i dopiero poszła. Oczywiście zwrotnice musiałem wyciągać. Życzę powodzenia i cierpliwości .
    13. Tomeczek1403

      Jest możliwość wymiany tego sprzęgła bez wyciągania samej sprężarki Mianowice, odkręcasz 3 śruby trzymające sprężarkę do silnika, luzujesz przewody z podtrzymujących je opasek, sprężarkę lekko opuszczasz na dół aby można było podejść ściągaczem, który ściągasz koło pasowe. Wcześniej odkręcasz nakrętkę trzymającą zbierak. po demontażu zmierz grubość sprzęgła (są różne grubości) i zamów na stronie https://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/c/Sprzegla%2C-napedy-sprezarek-klimatyzacji/48/20 . Po otrzymaniu przesyłki nitujesz nowe sprzęgło montujesz i i po sprawie (oczywiście jeżeli to tylko wina sprzęgła). Jeżeli po demontażu koła będzie zależało tobie na jeździe samochodem, to możesz sprężarkę ponownie przykręcić i nie zakładaj paska, tak możesz jeździć. Wymieniałem u siebie w ten sposób i da rade to zrobić.
    14. Tomeczek1403

      Na początek to sprawdź szczotki, wyjmiesz je bez wyciągania alternatora ( bo z wyjęciem możesz mieć małe trudności).
    15. Tomeczek1403

      Ja właśnie jestem po wymianie osuszacza i przy okazji zajrzałem w jakim stanie jest ten dławik. Po wyjęciu okazało się, że jest z jednym oringiem i w stanie nienagannym, tak jakby go ktoś niedawno wymieniał, czyściutki bez najmniejszego zabrudzenia. Czynnik wcześniej odessałem na kombajn a po wymianie osuszacza i wymianie oringów klimatyzacja napełniona na nowo.