dawid_mag

Pasjonat
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O dawid_mag

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Lipniki

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      2.4 V6
    • Kod silnika
      BDV
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    70 wyświetleń profilu
    1. Właśnie teraz szwagier ma robić na OSB i wychodzi, że grunt i tynk nie będą dużo droższe od tych co idą na gk wiadomo różnica w cenie zakupu płyty GK i OSB ale według mnie będzie to solidniejsze i mocniejsze bo i stelaż będzie drewniany a nie te profile. No i raczej nikt tego ręką nie przebije więc za jakiś czas będę mógł powiedzieć więcej o tym rozwiązaniu. Na pewno różnica będzie już od początku jak będzie chciał coś przykręcić bo wiadomo jak coś się trzyma na GK. Tu ma być płyta OSB 10 chyba to nawet wkręt czy coś myślę, że będzie się trzymać o wiele lepiej, nie wiem też czy to nie cieplejsze rozwiązanie? Aha no i płytę trzeba najpierw przeszlifować więc ta powłoka woskowana nie będzie przeszkadzać
    2. dawid_mag

      Właściwie to po co jeździć na takich tablicach? Co wam to daje, kurde masz normalną to czemu tak kombinować?
    3. Jest jeszcze sens używania płyt gk? W podobnej cenie masz OSB i teraz tak samo kładziesz na to tynk i na pewno jest lepiej bo możesz coś przykręcić do tego a w gipsie to wiadomo za dużo i może spaść szczególnie jak ściana z czerwonej dziurawej cegły.
    4. dawid_mag

      Może nie jestem takim oczytanym i znawcą mechaniki ale zauważyłam, że jak mam zimny silnik to zawsze są wyższe obroty i kiedyś na to mówili ssanie teraz może się to inaczej nazywa i jest na pewno automatyczne bo kiedyś jeszcze w swoim 125 p to musiałem to ręcznie włączać przy kierownicy po lewej stronie było, kto pamięta ten wie o co chodzi. A co Ty ssiesz przy 2 to Twoja sprawa.
    5. dawid_mag

      220 plus przyczyna czyli zawsze jest min 250 chyba, że pouczenie z 2 razy widziałem, żeby było 220 te 30 zawsze dodatek jako przyczyna żeby nikt się nie przyczepił
    6. dawid_mag

      Do wszystkich co nie jeżdżą bez dokumentów dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia wszystko jest fajnie do momentu kolizji już się nie dogadasz na oświadczenie bo jak nie masz numeru ubezpieczenia i przeglądu to poszkodowany może nie uwierzyć na słowo i wezwie Policję a wtedy wiadomo minimum 6 pkt i 250 zł.
    7. dawid_mag

      Hmm byłem ciekawy i poszedłem rozgrzałem samochód żeby nikt nie powiedział, że na ssaniu. Włożyłem 1 nie dodając gazu puszczałem sprzęgło i wiesz co ruszyłem bez problemu. 2,4 v6 w LPG także ciekawa ta teoria o dodawaniu gazu
    8. dawid_mag

      Zgadzam się benzynka moment i nagrzana a diesel to trzeba trochę pojeździć dodatkowo to benzyna ma łatwiej w zimie aby Aku trochę kręcił i pójdzie a diesel słaby Aku zapomnij, na pych też nie weźmiesz i jeszcze świece też muszą być dobre
    9. dawid_mag

      Jak dla mnie to takie auta nie powinny mieć możliwości rejestracji w Polsce ten przepis to jakaś pomyłka, jak Cię nie stać na normalny samochód to jeździj autobusem albo pociągiem. No sorry ale już jeden mistrz w takim bolidzie przeorał mi bok bo nie widział przy wyprzedzaniu i dawaj na trzeciego. Jestem jak najbardziej na nie jeśli chodzi o takie samochody w Polsce.
    10. dawid_mag

      Ja byłbym za tym jak mi kiedyś gówniak rowerem przerysował drzwi to potem był problem z kasą na naprawę bo ojciec najpierw, że zapłaci ale jak zobaczył, że to nie jest 50 zł to zaczął kombinować. A tak to ubezpieczenie by wypłaciło i już. A jak sprawdzać np. przy kontroli coś jak oc pojazdu.
    11. dawid_mag

      Miałem takie 2,0 t 165 km i powiem, że według mnie prowadzi się lepiej niż a4, przyciski się tak nie zdzierają, tylko wtedy a było to z 5 lat temu części były drogie i mechaników co by naprawiali mało. VAGa to na każdej wsi Ci zrobią s S40 już nie każdy tak chętnie weźmie do roboty. No i przyspieszenie lepsze niż w 1,8 t serii. Tylko nie bierz wersji 2,0 190 km bo tam głowice są rozkręcone i padały.
    12. Ale możesz spłacić i 3 albo 4 w jednym miesiącu to w 10 spłacisz i jeszcze zwrócą
    13. Z tego co trochę słyszałem to każdy rodzaj drewna się nadaje teraz są takie kleje i lakiery do tego można dać bejce i można osiągnąć wynik jaki się chce
    14. dawid_mag

      Taki delikatny offtop dlaczego sprzęgło, które bierze przy końcu to według was już jego koniec? U kolegi po wymianie dwumasy komplet sachs tylko w Passat B5 bierze tak 1,5-2 cm do końca to znaczy, że jakby przyjechał znawca to powie, że koniec sprzęgła jak ono ma 2 tyś nalatane.
    15. dawid_mag

      Dorzucę swój problem bo jeszcze takiego tu chyba nie ma. Temperatura wchodzi normalnie ustawi się 90 i trzyma cały czas. Natomiast cuda się dzieją jak chce zagrzać samochód wcześniej wiało tylko letnie i za nic w świecie nie dało się zagrzać środka samochodu. Ostatnio byłem u szwagra i sprawdziliśmy czy wszystko jest ok. Wyszło nam, że samochód zagrzewa się, termostat puszcza dobrze tylko nie włącza się wentylator bo temperatura nie chce podskoczyć powyżej 90 stopni. Do nagrzewnicy wchodzą dwa przewody i ten dolny jest gorący a ten górny letni. Wczoraj jechaliśmy z żoną do jej siostry i mieliśmy taki problem, że znowu tylko gorące nawet jak ustawiliśmy 18 stopni na klimatroniku zimne zaczęło wiać dopiero jak ustawiłem na low. Mam nadzieję, że w miarę wytłumaczyłem i zrozumieliscie i jak by ktoś coś pomógł byłoby super. Wcześniej wydawało mi się że to nagrzewnica ale teraz to nie wiem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje