Jump to content

Tamek141

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Tamek141

Informacje

  • First name
    X
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

768 profile views
  1. Cześć, jaką polecacie pompe paliwa bądź wkład do 1.8t quattro 240hp ? czy dużo rezania jest żeby wsadzić walbro 255 bo tez czytam ze jest polecana
  2. Dzień dobry, pomogę wam dobrać bezpieczny fotelik dla dziecka, dla forumowiczów doobra cena Wózki również. Pozdrawiam
  3. Tatusiowe, pytanie do tych po ślubie, czy wielu z Was zamawiało fotobudke na wesele ??
  4. Monterey 2 ale musiałbyś najpierw przymierzyć
  5. krótko, ja pracuje w branży, jakiekolwiek pytanie walcie śmiało. z romera dla powyższego dziecka jedynie dualfix. Z tym ze to będzie troszke drożej
  6. W cenie spina Jane ikonic, dualfix r.
  7. W tej cenie inny TESTOWANY fotelik. W razie co pomogę znaleźć i kupić
  8. Dzień dobry. Załatwię foteliki samochodowe oraz wózki dziecięce w bdb cenach, wiele firm. Nowe
  9. lewa nie jest brudna tylko było w takim stanie, prawa po rozklejeniu wygląda tragicznie ale z lewą poszło już dużo lepiej
  10. Jak oceniacie jakość świateł po pomalowaniu wnętrza w czerń ?? Warto dla fanu to zrobić czy szkoda świateł ?
  11. Tamek141

    Odma - co i jak?

    Wtrące się, ma ktoś numer tego węża trójnika w który *wpina się* zaworek odmy ? ten trójnik z którego wychodzi jedna metalowa rurka
  12. Przeładowuje i często wywala błąd, na pb98 na 3 biegu. Znalazłem dziure na palec w tym trójniku w który wchodzi zaworek zwrotny odmy.
  13. Cześć ponownie, dalszy ciąg problemów, mianowicie, auto zaczęło przy mocniejszym dodawaniu gazu przerywać i dusić się, zarówno lpg i pb98 a na luzie obroty falowały 1000-1200rpm, przeczyściłem odme i zaworek zwrotny odmy, pomogło że na pb już nie przerywa przy butowaniu ale na lpg jest masakra, dusi się od razu. Na luzie oborty pb stoją mniej wiecej 1000rpm a na lpg potrafią rosnąć do 2000rpm. wrzucam błedy i logi. 3 Znalezione: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent https://log.malonetuning.com/chart/250155#H8KLCADDmGHCjlwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/250156#H8KLCADChGLCjlwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/250157#H8KLCADDnmLCjlwCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA
  14. Właśnie to zrobiłem i mam prZed sobą n75 Ale nie wiem co z nim robić, czy rozbierać i czyścić tylko czy go póŹniej złożę? Jak dmucham w dwa krótkie wyjścia jest swobodny przepływ, dwa są drożne
×
×
  • Create New...