Jump to content

Tamek141

Pasjonat
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Tamek141

Informacje

  • First name
    X
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

491 profile views
  1. W tej cenie inny TESTOWANY fotelik. W razie co pomogę znaleźć i kupić
  2. Powyższy 875zl. i napisze tu żeby nie odpisywać każdemu pw, tak oczywiście mowa o fotelach testowanych jak i wózkach w przedziale cenowym 1000-15 000. Pozdrawiam
  3. Dzień dobry. Załatwię foteliki dziecięce oraz wózki, nowe, w lepszych cenach, wiele firm. Pozdrawiam
  4. Zobacz ofertę Foteliki dziecięce oraz wózki. Nowe Dzień dobry. Załatwię foteliki dziecięce oraz wózki, nowe, w lepszych cenach, wiele firm. Pozdrawiam Cena 1.000,00 zł Dodający Tamek141 Wysłano 04.09.2019 Kategoria Sprzedam
  5. Dzień dobry. Załatwię foteliki samochodowe oraz wózki dziecięce w bdb cenach, wiele firm. Nowe
  6. lewa nie jest brudna tylko było w takim stanie, prawa po rozklejeniu wygląda tragicznie ale z lewą poszło już dużo lepiej
  7. Jak oceniacie jakość świateł po pomalowaniu wnętrza w czerń ?? Warto dla fanu to zrobić czy szkoda świateł ?
  8. Tamek141

    Odma - co i jak?

    Wtrące się, ma ktoś numer tego węża trójnika w który *wpina się* zaworek odmy ? ten trójnik z którego wychodzi jedna metalowa rurka
  9. Przeładowuje i często wywala błąd, na pb98 na 3 biegu. Znalazłem dziure na palec w tym trójniku w który wchodzi zaworek zwrotny odmy.
  10. Cześć ponownie, dalszy ciąg problemów, mianowicie, auto zaczęło przy mocniejszym dodawaniu gazu przerywać i dusić się, zarówno lpg i pb98 a na luzie obroty falowały 1000-1200rpm, przeczyściłem odme i zaworek zwrotny odmy, pomogło że na pb już nie przerywa przy butowaniu ale na lpg jest masakra, dusi się od razu. Na luzie oborty pb stoją mniej wiecej 1000rpm a na lpg potrafią rosnąć do 2000rpm. wrzucam błedy i logi. 3 Znalezione: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent https://log.malonetuning.com/chart/250155#H8KLCADDmGHCjlwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/250156#H8KLCADChGLCjlwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/250157#H8KLCADDnmLCjlwCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA
  11. Właśnie to zrobiłem i mam prZed sobą n75 Ale nie wiem co z nim robić, czy rozbierać i czyścić tylko czy go póŹniej złożę? Jak dmucham w dwa krótkie wyjścia jest swobodny przepływ, dwa są drożne
  12. Zmieniłem cewke i błędu na razie nie pokazuje na żadnym, oczywiście jak wywaliło mi wcześniej na 1 cylindze to usunąłem błędy, myśle że kwestia czasu i pokaże znowu. za to znowu wywala checka z przeładowywaniem turbo, coś można wywnioskować z logów ? zrobić inne ?
  13. Powstał z zakręconym lpg noc i wraz nie odpalił czyli ułatwianie się lpg odpada. przełoże cewke
  14. Taki mam zamiar ale to już jutro. Jak sprawdzić stan 1 sondy? Robiłem dziś 115+118, https://log.malonetuning.com/chart/238600#H8KLCADChAbCoFsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
  15. Witam, od pewnego czasu wywala mi błędy 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High 6684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low auto po nocy ciężko odpala, przy przyśpieszaniu brakuje mocy (avj 240ps q), przerywa kata nie mam, zakręciłem lpg i zobaczymy jak rano odpali, świece nowe
×
×
  • Create New...