Skocz do zawartości

Tamek141

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tamek141

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1770 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tamek141

2

Reputacja

  1. nie wiem jak u innych ale nie słyszałem żeby ktoś tak miał, skąd kupowałeś isofix? Próbowałeś dać podkładki? bardzo duży luz jest?
  2. Jak to po wymianie na 4 króćce, miałeś 3 i wymieniłeś na 4? Chyba nie koniecznie. Btw, prawdopodbnie kupiłeś kiepski filtr.
  3. Tamek141

    Odpalanie 1.8t

    No to nie do końca w porządku ciśnienie sprawdzałeś w trakcie jazdy czy tylko na postoju? Kiedy ciśnienie spadnie rozumiem ze auto gaśnie ? No i z tą nieszczelnością coś robiłeś ?
  4. Tamek141

    Odpalanie 1.8t

    No tak, nie sprawdziłem bo to podgrupa b6/7 i dlatego ale ogólnie polecam to rozwiązanie do b6 przy mocniejszej pompie paliwa ?
  5. Tamek141

    Odpalanie 1.8t

    Jak NAWET wymieniałeś regulator jak regulator jest w filtrze ?
  6. Tamek141

    Odpalanie 1.8t

    Błędy są jakieś ? czujnik walka, czujnik temperatury
  7. Jeśli kupiłeś ten filtr z linku to polecam sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie czy napewno podaje sugerowane 4 bary ?
  8. Jakby ktoś szukał tańszego i wydajniejszego rozwiązania niż VDO to polecam np wkład Walbro255. Po lekkiej modyfikacji układu paliwowego zamkniemy się w 500zl z układem paliwowym baardzo przyszłościowym. Później niemałe oszczędności na filtrach paliwa oraz bez ryzyka że kupimy trefny co się bardzo często zdarza. Przy takim zabiegu przechodzimy na zwykły filtr za 30zl.
  9. Moim zdaniem na filmiku nie słuchać nic nadzwyczajnie niepokojącego. Słyszysz ten dźwięk tylko po dłuższym postoju tj na zimnym silniku czy na ciepłym również ?
  10. Myśle ze chodzi o to że zostając przy seryjnym regulatorze na listwie będzie zalecane 4bar a nie tak jak w przypadku np Walbro gdzie na listwie miałem 5.5bar i potrzebę przerobienia układu paliwowego i zamontowania regulatora na listwie.
  11. Ja ostatnio straciłem szpilkę od kolektora wydechowego, problemów było co nie miara włącznie przewierceniem się na wylot w gwincie ostatecznie wkleiłem nową szpilkę na klej 2 składnikowy i po przykręceniu na 25nm nie ruszyła się wiec polecam
  12. Tamek141

    Odma - co i jak?

    Hmm, no wymieniasz to co będzie uszkodzone w sumie ? kolanko siedzi na wcisk, wystarczy wysunąć wsuwkę i przy wyjmowania uważaj bo jest tam ala podkładka która może być w ciężkim stanie. Trójnik do pokrywy jest nałożony i skręcony opaską jedynie, trojnik w którym jest zaworek również wyjmij cały czyli 3 opaski i sprawdź zaworek czy sprawny no i trojnik czy nie dziurawy(u mnie był). No w sumie to jeśli masz czas to najlepiej rozbierz cały układ a najwygodniej, wręcz przyjemnie, robi się to po zdjęciu kolektora, gdzie przy okazji możesz sobie posprawdzać podciśnienia ?? (mówię na podstawie bfb, mam nadzieje układy się nie różnią)
  13. Tamek141

    Jaki intercooler w 1.8t BFB

    Dokładnie, jak wyżej ? ja na dołożenie dsmic wydalem 120zl ? a temperatura w dolocie jak najbardziej się poprawiła ? no ale oczywscie kwestia portfela i jeśli ktoś zamierza robić więcej koni to wiadomo fmic będzie lepszy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...