Jump to content

Matteo03

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Matteo03

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    DPL

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W porządku, dzięki za odpowiedź
  2. Ile płaciłeś za regenerację?
  3. Problem prawdopodobnie rozwiązany. Kompresja 11 na każdym cyl Po wykręceniu nowych świec, ta z 2 cyl cała w płynie chłodniczym. Zrobiony test na CO2 i wyszło pozytywnie. Także albo UPG albo sama głowica idzie do roboty. Profilaktycznie zmienię też uszczelkę pokrywy zaworów, natomiast słodki zapach z drugiego cylindra był dość intensywny więc obstawiał bym opcję nr 1 Pozdrawiam, dziękuję za odpowiedzi i jeśli chcecie coś podpowiedzieć co dobrze zrobić jak czapka będzie zdjęta to zapraszam do dyskusji :)
  4. Dobra, sprawdzę jutro. I zrobię kompresje. Jeśli okaże się że powyższe jest ok, co dalej?
  5. Tak, objaw na obu paliwach. Logi to chyba statyczne mogę zrobić, a dynamiczne? Bo ktoś mi powiedział że coś mogę uszkodzić przy takich objawach. Kompresję będę w stanie zmierzyć dopiero za parę dni :/
  6. Siemanko wszystkim, (1.8T BEX +LPG) temat dosyć często powtarzany a możliwości rozwiązań multum. Jednak chciałbym aby ktoś nakierował mnie co robić, aby nie wymieniać wszystkiego po kolei. Problem jest taki, że ostatnio auto zaczęło nierówno chodzić i pod obciążeniem (pełnym wciśnięciu gazu) przerywać. Mrugał "check" ale, gdy podłączyłem kompa błędów brak. Postanowiłem się przejechać i mocniej go przydusić z podłączonym komputerem tak, aby błąd się utrzymał i check nie gasł. Udało się. Wyszło wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Przełożyłem cewki, problem nie ustąpił. Jako że świece miałem jakieś badziewne założone (Denso czy jakoś tak) zamówiłem PRF6Q. O dziwo problem minął - na 2 dni. Teraz dzieję się to różnie, raz jest dobrze i autko przyspiesza przy pełnym gazie a raz przerywa. Nie ukrywam że tamte świece najwidoczniej swoje przejeździły, ponieważ teraz efekt przerywania zdecydowanie jest mniej odczuwalny i występuję rzadziej. Na postoju obroty nie falują ale słychać jakby takie przebicie szło. Planuję wymienić cewki na ZSE051, ale może ktoś ma jeszcze pomysł jak z innej strony zacząć aby nie pchać kolejnych stówek. Pozdro.
  7. A masz może kogoś sprawdzonego tutaj na forum lub grupie ma fb kto robi? Ewentualnie jakąś strona?
  8. Czyli rozumiem, że jeśli chcę podnieść moc nie warto inwestować w tip i kolektor?
  9. Przem8, z całym szacunkiem ale chyba nie przeczytałeś dokładnie. To właśnie ja pytam czy ma to sens
  10. Siemanko wszystkim, według niektórych montaż "tipa" ma sens, dla innych zaś wręcz przeciwnie - że do serii wystarcza oryginał. Polecacie założenie na seryjne graty? Jak tak, dajcie proszę namiar na stronę lub osobę, która się tym zajmuję. To samo tyczy się kolektora. Jedni mówią że spoko pod seryjne turbo, drudzy żę dopiero jak będzie zmiana turbosprężarki to pod nią najlepiej dobrać kolektor I tutaj też proszę o radę, czy polecacie na seryjne graty? Jeśli tak j.w. Pozdrawiam.
  11. Czegoś nie zrozumiałem. Masz końcowy tłumik wm sport, który wysłałeś z aukcji allegro. Opisujesz że jest brzmienie basowe ale że po włożeniu "tych końcówek w tłumik" (??) jest cicho jak seria. Nie rozumiem jakie końcówki jeszcze wkładasz
  12. Siemanko wszystkim, jaki polecacie tłumik końcowy tak aby nie darł mordy w niebogłosy? Chodzi mi żeby było delikatnie głośniej jak w serii. DP jest już zrobiony. Pozdro.
  13. Pompę wymieniłem na taką, jaką wyciągnąłem z auta. 8E0614517. Nie wiedziałem tak naprawdę wtedy że Q też było dołożone.. A musiałem to zrobić bo nie było ani ABS ani żadnych innych systemów wspomagających. Zakodowałem i śmiga ale teraz czytam o tym EDS i chyba warto go mieć. Więc tak, jeżdżę na pompie od FWD. Wymiana na 8E0614517A z tego co czytałem i zamianą tych pinów była skuteczna.
  14. Czytałem ten wątek. I właśnie po włożeniu pompy z końcówką "A" i zmianie pinów, EDS działał również na tył. Przynajmniej tak zrozumiałem.
×
×
  • Create New...