Jump to content

AudiA4uk

Pasjonat
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About AudiA4uk

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Tamworth UK

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2013
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CGLC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

542 profile views
  1. Ok, podejrzewam, że czeka mnie wymiana na nowe 🤔🙄
  2. Ok Trochę zajrzałem pod maskę, patrząc na to sprzęgło magnetyczne, patrząc od tyłu wygląda to nieco dziwnie. Tak jakby coś metalowego było odgięte. Może jakieś uziemienie ?
  3. Ok Znalazłem sprzęgło pasujące do mojego auta i co najważniejsze do mojej sprężarki 😁 THERMOTEC KTT040235 To już jakiś postęp
  4. AudiA4uk

    Klima nie chlodzi

    Wygląda jakby w Twoim brakowało tej dolnej części 🤔
  5. Witam, Postanowiłem napisać nowy wątek, być może ktoś mądry coś poradzi zanim rozbiorę sprężarek od klimy. Od jakiegoś czasu miałem problem z klimatyzacją. Pomijając fakt, że wymieniałem chłodnice od klimy bo z tym też był nie lada problem. Tak czy siak chłodnia wymieniona, klima sprawdzona i nabita. Wyjechałem od mechanika i wszystko było ok. Po pewnym czasie klima za zaczęła świrować. Czasem ruszy, czasem nie. Było zero błędów na vcds. Ciśnienie w układzie bez włączonej klimy ok 7.3 bara Dziś odpaliłem vcds i wyskoczył błąd dla klimy 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25) 010 - Open or Short to Plus Zatem nie działa magnetyczne sprzęgło w sprężarce. Ktoś w innym wątku pisał, że ma ten sam błąd i okazał się problem z kostką przy sprężarce. U mnie nie widzę problemu. Patrzyłem po internetowych czy można to znaleźć i zwyczajnie wymienić zamiast całej sprężarki. Pytanie czy uda się zmienić bez zrzucania całej sprężarki?
  6. Dobra, przynajmniej mam jakiś błąd na vcds i wiem co jest grane 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25) 010 - Open or Short to Plus Podejrzewam, że te zaniki klimatyzacji były właśnie spowodowane 'klekającym' sprzęgłem magnetycznym w sprężarce. Jak się do tego zabrać, ciekawe jest ten czy da się tam dostać bez wyjmowania całej sprężarki?
  7. Póki co działa ? zobaczymy jak długo. Problem w tym że specjalistów od klimy to jak na lekarstwo. Sami spece od nabijania. Pozdrawiam.
  8. Zero błędów, a klima dalej pajacuje. Raz się załączy a innym razem dmucha ciepłym ehh
  9. Ogólnie po skończonej robocie i nabiciu czyściłem błędy bo pokazywało błąd czujnika ciśnienia /za małe ciśnienie. Potem już nie sprawdzałem, będę musiał zajrzeć do vag ponownie.
  10. Jest kilka numerów OEM 8K0907658 E/F/B Wszystko pasuje do Twojego modelu Lokalizacja przy lusterku wstecznym
  11. Po morderczej walce która rozłożyła się w czasie. Chyba 2 tyg Udało się. Masakra, nikomu nie życzę ale wydaje mi się że moj przypadek nie będzie odosobniony. Za cholerę nie dało się po dobroci. Musiałem użyć siły, piły, młotka i wiertła. Mówimy tu o modelu po liftowym. Wyszło na to, że jeden przewód musiałem wymienić. Drugi wychodził zbyt drogo więc podjąłem walkę. Udało się ale teraz coś mi klima pajacuje. Czasem nie dmucha zimnym, a jak włączę i wyłączę obieg zamknięty to zaczyna dmuchać. Cholera zawsze coś.
  12. Niestety nie pomogło, ani WD40 ani Coca cola. Następny krok to cięcie.
  13. Dzięki wielkie Podejrzewam, że montują dodatkowy trzpień żeby podczas montażu na linii rurki zostały w określonej pozycji. Podobne rzeczy robią u mnie w firmie Zastanawiam się czy są jeszcze jakieś inny środki lepsze od WD40 ? Jak nie to zwnurze na noc w Coca Coli
  14. Tak jak mówisz, musiał się ten trzpień zapiec, zapewne skorodował. Nie cholerę nie da się zdjąć, zalalem wd40 i zobaczymy jutro. Co ciekawe ktoś na aukcji sprzedaję taka sama rurkę do klimy i też z wyłamanym kawałkiem od chłodnicy. Pewnie też nie mogli odpiąć
  15. No właśnie za cholerę nie chce wyjść. Już dostaje kota ! Zauważyłem że jest jeszcze taki czpień który wchodzi ta część od chłodnicy.
×
×
  • Create New...