Skocz do zawartości

Penzo_

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Penzo_

Informacje

  • Imię
    Michael
  • Miasto
    AT

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    1988
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

636 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Penzo_

0

Reputacja

  1. Penzo_

    Jakie sprzęgło

    wez sowja stara wyslij do obicia kewlarem najlepiej ci to wyjdzie
  2. siemano przymierzam sie do montażu haka do a4 b7 2.0 tdi moduł to 8E0 907 383 da ktoś dobrą rade co i jak od strony elektryki albo schemacik na [email protected] . Oraz prawda to że wiązka w b7 jest już gotowa na tył nawet jak auto nie miało haka ?
  3. moze to ci pomoże https://a4-klub.pl/topic/434628-radio-android/page/3/ myśle nad tym samym radiem co wsadziłeś możesz dać lepsze fotki jak to siadło ? oraz link do radyjka ? w pasacie b6 jest słaby zasięg radia FM nie odczuwasz tego problemu w a4 ?
  4. siema niby ale jeszcze nie doszlem do tego przekodowanie musi nastąpić na samym poczatku przed rozłączeniem skrzyni abs itp itd bynajmniej BPW +cvt ale na bank sobie tego nie powiem drugie wyjscie ogarniety tjuner i kopia Twojego wsadu na przerobienie pod manuala skrzynia ośka czy quattro ?
  5. niestety z tego co sobie wykopałem jest tylko w ori produkcja plastik na przod ;( tył nie mam informacji ale po zmianie w czasie zimy to jak przygotowanie i odchudzenie auta na 1/4 jak dla mnie nie jest jakos glośniej tyle ze ja mam dp3 " tip etc i robie 300 km z 2.0 8v tdi
  6. osolone nadkoli zmieńcie na plastikowe wersje troche to ruda przyhamuje
  7. Witam troche mi zeszlo zeby zajac sie montażem tego układu, wiec moze i Ty juz wzbogaciles sie o wiedze zebym nie musil lamp wydzierac i badac który kabelki w lampie steruja silniczkami .Chciał bym zrobić podpiecie przez ori wtyczke tylko kwestia który pin w lampie to A+ A- etc ? albo moze chociaz kolor kabli od silniczka który jest jak oznaczony ?
  8. fajnie tylko tu sa tylko do pomiaru cisnienia sprezania ? czy to obojetne jest ?
  9. witam auto po modyfikacjach a4 b7 avant quattro 2.0 tdi bpw fmic map 4bara turbo gtb2060vklr dp 3" pompki BJ hf120 walek sdi szklanki nowe panewki pompa vacum nowa w cholere sprawdzonych rzeczy a problem jest .... a mianowicie przy doladowaniu do 2 barów mozna normlanie wciskac pedal gazu do spodu i auto nie bd przerywac na 3 4 5 6 i biegu zakres przerywania od okolo 2600 do 3800 tobr natomiast gdy zada sie wieksze doladowanie wiadomo dlaczego ^^ wikesze niz 2 bary czyli przykladowo 2.5 bara to auto w zakresie wyzej wymienionym jak i biegi tak samo zaczyna przepulsowywac po obrotach wybadalem jedno wpialem sie w vacum pomiedzy n75 i gruszke turba i tam znalazlem problem nie do rozkminienia a mianowcie cops zmusza zaworek n75 do naglych ruchów skokow sztanga gruszki i dokladnie tak jak wystepuje przepulsowanie szarpanie silnikiem to tak samo rusza sie n75 n75 nowy robi to samo map4 bara tez nowy i to samo 40 róznych map i to samo ... pompa sprawdzona jest nowa bosch tez norma jest barak przeplywki dpf egr i klapy kaszacej sonda egt jest tlenu tez jest .... i teraz pytanie o co chodzi ? niby wszystko pomierzone i kazde parametry w normie ... logi podaje 011 zdublowany trzeba przesunac w dół do konkretu LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV
  10. no moze przełożył jak juz tak kombinował ...
  11. super tylko kupiles nowy ecu edc 16 czy edc 15 ?
  12. siemano w moim pierwszym b7 BPW wymienilem komplet na pompe z 1.9 tdi jak polecane na 03G115105 los chciał że nabylem nastepnym model b7 szykuje się także zabieg w niej na zmiane pompy na 1.9 tdi i teraz pytanie 1. czy można zastąpić pompę 03G115105 pompą oleju z modelu auta >> vw bora variant rok 2000 silnik oznaczenie AJM pompa oz. 06A 115 105 B pytam ponieważ leży mi taki słupek w domu 2. pamietam jak doczytalem kiedys temat ze trzeba zmienic koło na pompie na to z mniejsza liczbą zebów więc wydaje mi się że pompa jest uniwersalna w każdym modelu auta vw audi etc ? czy może jednak się mylę i jak założę zestaw pompy z silnika AJM i zmienie tylko koło zebate na mniejsze oraz łańcuch to nie uzyskam odpowiedniego ciśnienia oleju ? 3. może polecacie jakieś dobre zamieniki pompy i podzespołów które zakładacie i nie ma ryzyka ? lub jakieś pewne źródło ? proszę o rozwianie moich watpliwości dziekuję proszę nie pisać by zostać przy tych ori wałkach nie i koniec ... !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...