Skocz do zawartości

DamianT4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DamianT4

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

389 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DamianT4

0

Reputacja

  1. Servo i pedał hamulca jest skrecony razem i skontrowany śrubą, wkęć tą śrubę o kilka obrotów jeszcze tak by pedał stopu był o jakies 2 cm niżej jak peał sprzęgła. Bo zapewne dałeś to na równo a pedał hamulca powinien być troche niżej. Po tym zabiegu przereguluj czujnik stopu na stelazu pedał.
  2. Witam, Gdyby ktoś potrzebował przeróbki na manual to zapraszam. Jestem z okolic Rzeszowa na Podkarpaciu. Na manual ogarniam wszystkie typy multitroników i tip-troników grupy VAG, z pełnym kodowaniem oraz przeróbką elektryczną i elektroniczną. Kabelki przerobione ksiązkowo po oryginalnym schemacie. Po mojej przeróbce niema problemu z prędkościa, odpaleniem, swiatłem wstecznym ABS, Airbag, Tempomatem , PDC i innymi układami w aucie. Możliwość rozbudowy wyposażenia o Tempomat, Multifunkcje, Odblokowanie pełnego FISu, grzane fotele, 4 el szyby i inne. Częśći moje lub Twoje jeśli chodzi o auta przednionapedowe FWD, auta z napedem na 4 koła częśći Twoje lub pomagam w doborze i zakupie. Części dobrane oryginalnie lub zakłądamy skrzynie z nowszych modeli aut z lepszymi przełożeniami np TFSI TDI Poprawiam kończe przeróbki po innych. Najchetniej przerabiane AUDI A4 B5/B6/B7/B8; A6 C5/C6; VW Passat B5/B5FL, Seat Exeo, Skoda Superb. Nie daj sie namówic na kosztowne naprawy skrzyni automatycznej które są krótkotrwałe, wymiana na manual na dobre pomaga pozbyć sie problemu z napedami oraz z reguły podnosi wartość pojazdu. Jesli czegoś nie przedstawiłem jasno to chetnie odpowiem na pytania co do takiej przeróbki najchetniej w wiadomości prywatnej lub telefonicznie.
  3. Mi chodzi o zakodowanie samego ECU, zeby silnik wystartował bez kontrolek na liczniku. Temat wyposazenia osprzętowego silnika dopasuję juz Pomocnikiem Kodowania, nadmieniam ze kodowania z innych serowników z B8 CAGA nie siadają.
  4. Witam forum, Potrzebuje Kodowanie Sterownika Silnika do A4B8 2.0tdi CAGA 03L906022MN. Sterownik Który posiadam ma zerowe kodowanie. Może ktoś ma taki sterownik zrobi autoscan albo zdjecie kodowania. Przeszukałem forum i nigdzie niema sladu o tym sterowniku. Z góry dziekuje za jakies sugestie i pomoc.
  5. Czyli instalacja silnika i wnetrza, sterowniki; silnika, AbS-u, Airbag i inne czujniki masz z B6 ?? Skorupa B7 a wnetrze B6. Chodziło mi po głowie mieszać wiązke silnika z b6 a wnetrza z B7 przy okazji Swapa 2.0TFSi na 1.8T BFB z B6 ale B6 ma jedną szyne CAN a w B7 sa zastosowane szyny CAN niska i wysoka i wyszło ze trzeba było całą wiązke z kompletna elektronika przewalać z B6 do B7.
  6. Jak masz rozwiązaną sprawe z elektronicznym Egr-em w swoim AWX bo ja standardowo kolektory dawałem od 1.9 BKE
  7. A to jest chyba najlepsze rozwiązanie co pisze forumowicz "misiek95", w ostatnim Audi założyłem silnik BKE zamiast BLB i chodzi fajnie a wczesniej do B7 wstawiłem 1.9 AWX-a z Passata FL. Zostawiasz pompowtryski turbine z kolektorami, wymieniasz tylko kolektor ssący na ten elektroniczny z BKE wiązke i sterownik silnika a przy okazji usuwania Imo ze sterownika i licznika zapytaj czy z fabrycznych 115 nie podciągnie Ci Softa z 25-30% i auto bardzo przyjemnie i dynamicznie jeżdzi i zarazem mało pali. Zrobiłem juz taki zabieg 2 razy, jednym autem jezdze ja drugim kolega i wystawiony mam silnik BLB na sprzedaż w kolejnej A4B7 i jak tylko sprzedam to auto nie zjeżdza z podnośnika tylko juz na nie czeka AWX 131KM z passata. Najbardziej zywotny pompowtryski i turbina fabrycznie przystosowane na min 130km wiec jest zapas mocy i pole do popisu przy modyfikacji softu
  8. Pytanie do urzytkowników po zabiegu wymiany na pompe z 1.8T/1.9TDI; po wymianie sprawdzaliscie manometrem jakie cisnienia robocze macie na nowej pompie??? Pytam bo tez jestem po takim zabiegu i u mnie cisnienie troszke za wysokie bo na wolnych 5-6 barów a na obrotach to skacze do 10 bar, boje sie czy mi uszczelki z biegiem czasu nie wydmucha na kanale olejowym.
  9. BLB- 1 pekajace głowice, 2 zacierajacy silnik moduł pompy oleju, 3 Audi z silnikiem 1.9 sprzedasz za normalne pieniadze bo silnik jest mniej awaryjny. Koszty zakupu silników sa podobne, to moje zdanie bo taką sama operacje przeprowadziłem w swoim B7 z BLB i mam teraz 1.9 BKE 116KM delikatny CHip i auto jexdzi az miło. Ewentualnie SWAP jeszcze na 2.0 TDI 8V BPW, 8-zaworowe dwulitrówki były troche bardziej zywotne chociaz problem modułu olejowego nadal pozostaje.
  10. Tylko bez przyczyny niepowinny sie zblokowac za pierwszym razem, tak czy inaczej jesli przeregulowanie połozenia wycieraczek nie przyniesie efektu, trzeba rozkrecac a wtedy sprawdziłbym te tulejki czy nie przycinaja sie. Oby regulacja pomogła
  11. 1.9 BKE najlepsze rozwiazanie w nienajlepszej sytuacji.
  12. DamianT4

    Swap z 2.0 tdi na 1.8t

    Dużo roboty, Jeśli b6 dawcą to musisz włożyc całą ekektryke łacznie z sterownikiem i czujnikami Airbag, pompa hamulcową, licznikiem komputerem. jeśli dawca niema Quattro to jeszcze skrzynie i zapewne półosie przednie. Bak do wyczysczczenia z ropy i trzeba pompe od benzynowej B7 bo srednice połączen inne b6 a b7 lub cały bak od quattro z b6
  13. Może napinacz paska wielorowkowego nie napina go dosyć mocno i opór pompy wspomagania powoduje jego slizganie lub istnieja jakies wycieki płynu/oleju powodujące utrate ciernych własciwosci paska ze kołem pompy wspomagania
  14. W mechanizmie wycieraczek w b6/b7 przy takich objawach lubi sie zacierać na tulejce, tzn pod spotem tego stożka z wieloklinem gdzie przykreca sie ramie wycieraczek. jest tam oring który z biegiem czasu puszcza wode lub inne nieczystosci i z biegiem czasu stawia opór silnikowi wycieraczek. trzeba to rozkrecić wyczyscić, przesmarować i założyc nowy oring.
  15. Pedały A4 B6/B7 sa takie same Benzyna/Diesel ale pedały Audi C6 sa troszke inne, gdzie trzeba by rzeźbić dużo. Stelaż z Automata jest taki sam co manual, dokupujemy pedał sprzegła bolec z zabezpieczeniami w ASO, pompke sprzegła nową lub uzywaną, w pedale hamulca odcinamy duża blaszke i dokupujemy nową gumke na stopke hamulca. Cenowo wychodzi ok 400zł ale pedały kompletne w cenie sa i kosztują podobnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...