Skocz do zawartości

Lisek1221

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lisek1221

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Kwidzyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lisek1221

0

Reputacja

  1. Cześć, kupiłem kierownicę multifunkcyjną z Audi A5, w vagu pokazywało że jest możliwość przetestowania multifunkcji której nie miałem. Po demontażu starej kierownicy nie ma wtyczki do tych przycisków. Brakuje jednej wtyczki od poduszki do kierownicy. Czy wystarczy że dokupie odpowiednią wiązkę do poduszki powietrznej z ową wtyczką i wszystko będzie działać? Dodam że posiadam tempomat.
  2. Lisek1221

    Nieszczelność dolotu

    Cześć. Niedawno robiłem synchronizację rozrządu i ściągałem dolot. Po tym zabiegu zaczęło syczeć podczas jazdy i dodawaniu gazu. Syczenie słychać z prawej strony. Na szybko rzuciłem okiem na rurę od turbiny do intercoolera i wydawała się w porządku. Czy ktoś potrafi pomóc jak sprawdzić szczelność całego dolotu lub co mogło się stać. Filtr powietrza wymieniony około 2tyg wcześniej niż ściąganie dolotu. Pozdrawiam
  3. Już robiłem i nic nie dało niestety.
  4. Witam. Od niedawna posiadam A4 B7 2.0tdi BRD i mam pewien problem z pompą wspomagania. Na wolnych obrotach nie słychać żeby wyła lecz gdy jadę około 10-20km/h to pompa strasznie wyje i ciężko się kręci. Przy zakupie sprzedawca wspominał coś o jakimś wężu. Co najlepiej zrobić w tej sytuacji? Kupić od razu pompę czym sam wąż co idzie z pompy do maglownicy i porządnie przepłukać układ? Jeśli kupić wąż to jaki bo na allegro są różne rodzaje.
  5. Cześć. Posiadam Audi A4 B7 z silnikiem 2.0tdi BRD i jakiś czas temu był wymieniany rozrząd. Po wymianie auto zaczęło kopcić na biało na zimnym silniku i ciężko palić. Całe auto dość mocno drga, czy jest to spowodowane złą synchronizacją kąta wtrysku(-0.7) czy może rozrząd jest przestawiony o jeden ząbek? Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Po wymianie i przejechaniu +-500km zaświecił się błąd DPF mimo że wcześniej tego nie było i teoretycznie jest wykodowany.
  6. Wyrwała się szpilka napinacza.
  7. Lisek1221

    Problem z rozrządem.

    Cześć w tym tygodniu miałem wymieniany rozrząd i wszystko było w porządku, samochód palił na dotyk. Jednak następnego dnia gdy chciałem zapalić, poklekotał i nie zapalił. Po zdjęciu obudowy rozrządu okazało się że jest luźny i poluzował się napinacz. Po ponownym złożeniu samochód zapalał ale na zimnym musiał dłużej kręcić. Gdy jest nagrzany pali idealnie. Poczytałem o synchronizacji kąta wtrysku i podłączyłem komputer i dokonałem korekcji. Przed było -2 a ustawiłem na +0.3. Jednak po nocy gdy chciałem auto odpalić poklekotało, zapaliło a obroty spadły i zgasł. Czytałem że jest to związane z tym że przeskakuje rozrząd o jeden ząbek ale nie wiem ile w tym prawdy. A4 B7 2.0TDI BRD ciężki odpala na zimnym i kopci dopóki się nie nagrzeje. Czy ktoś byłby w stanie pomóc?
  8. Cześć, jestem w trakcie remontu silnika i przy okazji zdjąłem skrzynie biegów. Tarcza sprzęgła okazała się dość zjechana więc zamówiłem nową. Po otwarciu z kartonu okazało się że jest goła. Nie ma sprężyn ani nic. I teraz pytanie czy taką tarcze można bez problemu założyć. A4 B7 BRD 170KM z dwumasą.
  9. Sprawdzałem, być może za krótko czekałem ale napięcie było cały czas. Jakaś rada?
  10. Jest tak podpięte. Siedzę w pokoju a samochód jest z 6 metrów ode mnie i po włączeniu bluetooth automatycznie się łączy. Auto zaryglowane od dwóch godzin.
  11. Witam. Mam problem z radiem RNS-e w moim Audi A4 B7. Dokupiłem do radia moduł bluetooth i podłączyłem lecz ten jest cały czas włączony tak jak i radio. po sprawdzeniu miernikiem w kostce jest napięcie cały czas. Aby sprawdzić zamykałem się w samochodzie i czekałem aby sprawdzić czy wentylator, napęd CD czy nowy moduł bluetooth się wyłączą, niestety tak się nie stało i wszystko było non stop pod napięciem. Po dokładniejszym sprawdzeniu nie mam pinu w radiu na którym pojawi się napięcie po przekręceniu kluczyka. Czy jest ktoś w stanie pomóc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...