Skocz do zawartości

szwarcu1

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwarcu1

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szwarcu1

0

Reputacja

  1. szwarcu1

    drgania silnika

    Dziękuję. Postaram się zrobić logi i wrócę z dodatkowymi informacjami. Raz jeszcze dziękuję za zainteresowanie tematem.
  2. szwarcu1

    drgania silnika

    Witam i dziękuję za zainteresowanie tematem. "4" pokazują się na rozgrzanym silniku, na postoju, obroty od ok 2800 - 3000obr/min i wyżej. Dotyczy wszystkich PD. Z tego co pamiętam jak bawiłem się diagnostyką wcześniej, "4" pokazywały się tylko w przypadku schodzenia silnika z obrotów / hamowania silnikiem. Przy sytuacji opisanej powyżej, na pewno wcześniej miałem same "0". Pozdrawiam
  3. szwarcu1

    drgania silnika

    Panowie, czy może ktoś podpowiedzieć co może oznaczać poniższe? Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr i wyżej o czymś konkretnym świadczą? Z góry dziękuję
  4. szwarcu1

    drgania silnika

    Nowe uszczelki były zamontowane jakiś rok temu. Poduszki są najwyżej pół roku temu wymienione - drgania pojawiły się jakiś tydzień temu. Wcześniej na 100% nie było "4" w diagnostyce. Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr o czymś konkretnym świadczą?
  5. szwarcu1

    drgania silnika

    Podepnę się pod temat. Mam dokładnie to samo - wibracje na wolnych obrotach, których wcześniej nie było. Najbardziej wyczuwalne na kierownicy. Moc jest. Po podpięciu pod VAGa, brak błędów - wszystkie sterowniki OK. Po diagnozie pompowtryskiwaczy, od ok 3000obr/min w grupie 18, wszędzie wartości "4". Czy to oznacza koniec pompowtryskiwaczy? Silnik BLB Z góry dziękuję za odpowiedź.
  6. Piasty i łożyska zmienione na nowe. Póki co jest dobrze, ale wcześniej też tak było po przetoczeniu samyc tarcz. Pojeździmy - zobaczymy :-)
  7. WItam, Mam problem z przednimi hamulcami. Mianowicie notorycznie krzywią się tarcze - to już 2 komplety! Pierwszy komplet ATE, drugi Bosch. Po wymianie po około 1 tysiącu km, kierownica zaczyna drgać, a później jest coraz gorzej. Po przetoczeniu tarcz, historia się ponawia. Dzisiaj przetoczyłem praktycznie nowe tarcze Boscha ale na aucie, żeby wykluczyć krzywą piastę - niestety ta sama sytuacja. Jest jeszcze gorzej... W zawieszeniu 0 luzów, nowe amorki. Tylne hamulce też nowe. NIe czuć żadnego bicia na pedale hamulca. Kierownica drży tylko podczas hamowania... Piasty pomierzone - mają po 0,1mm bicia. Łożysk nie słychać... Ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak?? Dziękuję i pozdrawiam, Artur
  8. Nie bardzo rozumiem pytanie... Cały pic polega właśnie na polutowaniu wsuwki z polem lutowniczym, aby zapewnić lepszy kontakt elektryczny.
  9. No i zagadka rozwikłana. Nie wiem tylko czy się cieszyć, czy płakać... Walnięta jedna dżwigienka zaworowa (pierwszy cylinder od strony zderzaka) Ciekawe czy uda mi się ją wymienić, bez zrzucania głowicy, ale chyba ciężko będzie - mało miejsca aby wyciągnąć oś w stronę grodzi... allegro galeria
  10. Piotrze, możesz zerknąć na mój post o pomiarze ciśnienia? U mnie przy 4tys obr jest 12bar.
  11. A takie wysokie BIPy to są OK? Bo zmagam się z podobnymi objawami, tyle tylko że w manualu.
  12. Witam ponownie, W końcu udało mi się znaleźć chwilkę, aby grzebnąć coś przy aucie. Niestety nic z autem się nie poprawiło, a wręcz przeciwnie, jest chyba jeszcze gorzej. Do 90km/h jest tak sobie (telepie), ale powyżej, przy próbie utrzymania stałej prędkości po prostu telepie na maksa, że ujechać nie idzie. Przy depnięciu w podłogę na 6 biegu przy ok 90km/h, czuć że auto nie idzie płynnie, telepie troszkę mniej, raczej tak jakby mało paliwa dostawał. Wymieniłem filtr i paliwo w filtrze jest czyste - nie wiem skąd się wzięło czarne paliwo przy wymianie uszczelki pod tandemem... Zmierzyłem raz jeszcze ciśnienie paliwa na tandemie i przy 4000obr/min, jest ok 12bar. Przy zaciśnięciu przewodu powrotnego (pomiędzy tandemem a filtrem), na wolnych obrotach jest 8bar. Czy to oznacza, że jednak oringi są OK? Miałem już wyciągać pompki, ale teraz nie wiem czy warto Poniżej film z pomiarem ciśnienia. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Może faktycznie klękły wtryski 03g130073g+ Czy to poprawny model wtrysku do BLB?
  13. Hehe Dzięki raz jeszcze - już zamówiłem Oby to było to - dam znać, jak tylko zgromadzę narzędzia i dokonam wymiany P.S. Mam jeszcze jeden objaw - mianowicie dojeżdżając do skrzyżowania na luzie i hamując, silnik leciutko przygasa (max. -100obr/min na obrotku). Po odpuszczeniu hamulca, obroty wracają z powrotem do odpowiedniego poziomu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...