Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN gtb22 240ps i 440NM


Jacktdi99

Rekomendowane odpowiedzi

Audi A4 B5 1.9 TDI AVG 110 PS.

Modyfikacje:
-turbosprężarka GTB2260VK (przeróbka na podciśnienia+montaż by krzysiek1606)
-FMIC+orurowanie z kwasówki (montaż by krzysiek1606)
-wtryski 270
-pompa wtryskowa "11 plus" (by krzysiek1606)
-dwumas+sprzęgło z AWX obite kevlarem
-MAPsensor 4bar
-dawka wyznaczana po MAPsensorze.

-Wałek SDi

Ze względu na seryjny słupek AVG (bliźniak AFN) moc i moment została ograniczona

w brew trendom olej zmieniony z 10w na 5w50 i nie popija jak wczesniej

http://www.directupload.net/file/d/4160/ofpizf8c_jpg.ht

Auto jezdzi bardzo fajnie aczkolwiek 2 biegu nie mozna wciskac do konca bo stoi w miejscu :)

dymu troche jest ale mi nie przeszkadza, na dniach wkleje filmik jak bedzie sucho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie obijałes tarczę kevlarem(domieszką kevlaru)?

Tarcza Obijana W Warszawie Ul Skoczylasa w necie od razu znajdziesz,

a tak pracuje turbinka ,

http://vaglog.pl/log_238169.html

jest fajnie tylko ....ciekawe do kiedy wystarczy ta moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagraj jakiś film, dopóki jeszcze sucho na drodze, jak taki afn sobie radzi :decayed:

Edytowane przez radimm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje wyniku, po długich bojach solidny wynik wykręciłes :kox: Coś wiecej to juz tylko swap na cos innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach nagram nie ma problemu, sam jestem ciekawy jak to sie oglada bo podczas jazdy trzeba sie juz skupic na drodze przy tych trakcjach :)

no udało sie jestem zadowolony jak na starego poobdzieranego gracika wyglada to imponujaco, no i te oczy niedowiarków bezcenne

jeszcze tylko musze sie uporac z porannym odpalaniem cos tam kuleje i bedzie malina

dol od pd... nie podpuszczaj prosze :)

Edytowane przez Jacktdi99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie mam pytań.

1.9TDI i takie parametry :) Założyłbym seryjne 15", plakietkę "diesel" z Golfa I w grill i na miasto, niech się dziwią :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie mam pytań.

1.9TDI i takie parametry :) Założyłbym seryjne 15", plakietkę "diesel" z Golfa I w grill i na miasto, niech się dziwią :)

na 15' i pewnie standardowej szerokosci opony 195 to trakcje pewnie zlapie dopiero na trojce :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wlasnie kola oryginalne 15 tyle ze 205czasami na 3 sie sliznie. Na mokrym to juz standard . az strach pomyslec co to bedzie w zime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro od początku planowaliście ograniczyć moc to był sens iść aż tak szeroko z modyfikacją ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro od początku planowaliście ograniczyć moc to był sens iść aż tak szeroko z modyfikacją ?

Wyciągnął max dla seryjnego słupka, graty pozwalają na wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Widzę że skorzystałeś z moich rad :wink: Gratuluje wyniku.

Co do trakcji to chyba opony kiepskie,u mnie troszkę więcej NM i nie mam najmniejszego problemu z trakcją na trzecim biegu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Widzę że skorzystałeś z moich rad :wink: Gratuluje wyniku.

Co do trakcji to chyba opony kiepskie,u mnie troszkę więcej NM i nie mam najmniejszego problemu z trakcją na trzecim biegu.

Pozdrawiam.

Tak skorzystałem, :hi: w sumie kilka osob na tym forum mnie kierowało , bez tego bym nie wiedział i pewnie czaił sie dalej, dzieki :)

po zimie będą heble, koła16/ 225 jakies firmowe i powinno załatwic sprawe, a 16 bo nie chce osłabiać 3 biegu :)

z ta mocą owszem ponoć mogło byc wiecej , podczas strojenia prosiłem zeby nie oszczedzac i wycisnac ile sie da, jednak.. podczas pomiaru auto zgasło i ( układ paliwowy) i sie zapowietrzyło w sumie nie wiadomo co byo nie tak, troche ostygłem a ze do domu miałem baardzo daleko , jest jak jest :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnął max dla seryjnego słupka, graty pozwalają na wiecej

więc pytam jeszcze raz, jaki był sens tak szerokiej modyfikacji ? po Twojemu, pakowania takich gratów.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnął max dla seryjnego słupka, graty pozwalają na wiecej

więc pytam jeszcze raz, jaki był sens tak szerokiej modyfikacji ? po Twojemu, pakowania takich gratów.

aby uzyskać zadowalający wynik? Myśle że wiecej jak 250/60km z tego nie pociagnie już. Gdyby zrobił z takich gratów 210km i swiadomie zdusił, rozumiał bym sens Twojego pytania, a tak zadałeś je troche bez sensu

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


więc pytam jeszcze raz, jaki był sens tak szerokiej modyfikacji ? po Twojemu, pakowania takich gratów.

Ok,troszkę inaczej. Według Ciebie po jakich modyfikacjach,gratach ugrał byś taki wynik? Z ciekawości pytam bo mam taki sam Setap.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,troszkę inaczej. Według Ciebie po jakich modyfikacjach,gratach ugrał byś taki wynik? Z ciekawości pytam bo mam taki sam Setap.

jakby kolega nie zauważył użyłem trybu pytającego, nie oznajmiającego.

Nie wiem jak słupki VP radzą sobie z niutem na dole, ale może lepiej byłoby zrobić wydech i dać GTB17 opcjonalnie ST1. Lepszy dół i ogólna responsywność, góra nie powinna stracić, to tylko moje gdybanie.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...