Skocz do zawartości

rookie1984

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rookie1984

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rookie1984

1

Reputacja

  1. Witam Mam problem jak przedmówcy, czyli czym zabezpieczyć lakier przed zimą. Kolor LZ9W - czarna perła. Obecnie mam "zestaw" - Valet Pro żółta glinka + APC + Achilles Prep + Orion Shield. Czy można z nimi łączyć Fusso Soft99, czy raczej się nie polubią? Jeśli będzie ok, to który wosk wybrać: - https://detailingpro.pl/do-ciemnych-lakierow/484-soft99-fusso-coat-12-months-dark-colour-wax-200g-.html czy - https://detailingpro.pl/do-ciemnych-lakierow/482-Soft99-Dark-Black-Wax-300g-wosk-do-ciemnych-la.html Prosiłbym również o podanie linka do konkretnych "szmatek" nadających się do polerki ręcznej. Obecnie używam "bezfirmowej" i wydaje mi się, że leciutko pyli. Pozdrawiam Przemek
  2. Teraz jeszcze kwestia wzmaka. Ja na wzmacniaczach Rockford'a i Helix'a łapałem zakłócenia. Przyczyną okazały się kable sygnałowe puszczone prawym progiem (AIV Silverado). Po przeniesieniu kabelków na środek auta piski ustąpiły. Problem pojawił się tylko na wzmacniaczach tych dwóch firm, dokładnie na modelu Helix A6 Competition i Rockford Fosgate POWER 800a4. Na innych wzmakach, których sporo przerzuciłem przez auto, piski nie występowały. Pozdrawiam i życzę miłego grzebania przy CA.
  3. Co to za marka to Bosse? A na poważnie to ja polecam dystanse pod 16 robione na wymiar, które to można dostać na forum. Do tego używany zestaw przedni i solidną dukanałówkę. Za kasę na głośniki które chcesz wpakować do półki lepiej wygłuszyć przednie wrota. Pozdrawiam
  4. Nie myślicie chyba Koledzy, że ten człowiek używa takich samych materiałów jak seria. Dobiera po prostu cewkę, która będzie pasowała i jazda. Pewnie jak trzeba też wymienić membranę i zawieszenie to nakleja nowe (bo zestawy naprawcze w tym wymiarze kosztują grosze). Ludzie się cieszą, a na to że taki zestaw nie ma już nic wspólnego z serią nikt nie zwraca uwagi. Inna sprawa, że ten seryjny Bose to żaden 8 cud świata i w sumie za 50zł za parkę to nie opłaca się robić pomiarów itp. Byle banglało i klient był zadowolony.
  5. ... a nie masz gaina za bardzo rozkręconego? Bo z tego co piszesz to sub do pewnej głośności gra normalnie, aż w pewnym momencie zaczyna świrować.
  6. 1. Zakup radia z możliwością ustawienia czerwonego koloru. 2. Zakup odpowiedniej ramki radiowej od Kolegi z forum: marivs 3. Zakup przejściówki uruchamiającej tylne głośniki. 4. Zakup dystansów pozwalających na bezinwazyjny montaż głośników 16cm w przednich drzwiach. 5. Zakup wooferków 16cm.
  7. Opony 185/55R15to były w Passacie B4. B5 to tak samo jak A4, 195/65R15.
  8. ... nie mam pytań. 1.9TDI i takie parametry Założyłbym seryjne 15", plakietkę "diesel" z Golfa I w grill i na miasto, niech się dziwią
  9. rookie1984

    Jakie świece?

    Ja po założeniu gazu kupiłem nowe NGK PRF6Q. Wymieniłem je profilaktycznie po 25 tysiącach chociaż wyglądały jeszcze bardzo dobrze.
  10. Ja mam gaz założony w silniku z turbo i jest OK. Do wolnossącego nie wahałbym się.
  11. Zakupiłem Lema od Kolegi dzik z forum. W tym tygodniu idą do auta. Chciałem robić sam ale zobaczyłem, że w belce siedzi seria to postanowiłem jednak oddać do fachury
  12. rookie1984

    Różnica ramki.

    Nie kupuj takiego badziewia. Zagadaj na priv do Kolegi marivs, zrobi Ci ramkę na wymiar i będzie wyglądała jak fabryka. Tutaj masz linka do tematu z przykładowymi fotami: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330280-radio-do-400-zl/
  13. Nikt nie napisał, że lepiej. Produkt jest przyzwoity. Ja rozumuję w ten sposób, że jeśli ktoś decyduje się na taki zakup to zdaje sobie sprawę z ograniczeń jakie niosą ze sobą opony tego typu. Jeśli ktoś kupuje je do 200-konnej tylnonapędówki, żeby poupalać zimą to głupota. Jeśli natomiast ktoś chce w 4x4 przeturlać spokojnie zimę to czemu nie, jego sprawa. Żeby nie było, że chwalę. Osobiście na zimę mam Continentale TS850 na 15" (koszt opon i ori używanych alu piętnastek OOOO wyszedł na poziomie ~1300zł, czyli tyle co same opony 205/55R16). Latem turlam się na Vredestein Sportrac5 w indeksie V. Rozumiem natomiast, że nie każdemu uśmiecha się wykładać ponad tysia na auto <10000zł (mówimy o B5), tym bardziej jeśli w zimie lata co najwyżej po bułki do sklepu. Nie widzę też powodów dla których niektórzy mówią, że lepiej kupić chinola. Dla mnie to gorszy badziew niż nalewajka, a w najlepszym wypadku porównywalny. Nie zaglądam nikomu w portfel i nie wnikam na co kto chce wydać kasę i dlaczego. W przeciwieństwie do pytania o zakup nalewajek za bardziej głupie zachowanie uważam doposażanie auta w gwint, 18" i naciąganie na to chinoli, apollo, Kumho i innych wynalazków. Bo co jak co, ale jak stać na "glebę" i ori 18" felgi to powinno być również stać na porządną gumę. Tak więc Panowie więcej dystansu do siebie. Nie każdy kupuje auto z myślą o modach i pakowaniu worka kasy. Szanujmy się, bo jakby nie było stanowimy pewną społeczność, i nie docinajmy sobie uwagami w stylu "stać na audi to stać na oponki". PS. Piszę o firmie GoldGum z perspektywy osoby, która blisko 3 lata parała się handlem ogumieniem itp. Pozdro
  14. Ja mogę jeszcze zasugerować markę GoldGum. Przyzwoity produkt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...