Jump to content

radimm

Pasjonat
  • Content Count

    1,501
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About radimm

Informacje

  • First name
    Radek
  • Location
    Bieszczady

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

935 profile views
  1. Biskupińska 22 https://pl-pl.facebook.com/pages/category/Motor-Vehicle-Company/TTC-Tuning-319055948234366/
  2. Siema, odgrzeję trochę kotleta Wczoraj wg opisu zamontowałem tempomat, wszystkie piny i kable kostek się zgadzały z tymi co podał autor. Niestety przy teście VAG'iem wartości wszystkie teoretycznie są takie same jak ma być, jedynie z tą różnicą że zawsze na początku mam 1XXXX np wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt" - 000010 - u mnie 100010 włączony tempomat - pozycja EIN - 000011 - u mnie 1000011 pozycja AUFN - 001011 - u mnie 101011 wciśnięty FIX - 000111 - u mnie 1000111 wciśnięty hamulec - 010011 - u mnie 110011 wciśnięte sprzęgło - 100011 - u mnie 100011 i tu by się zgadzało, lecz ta wartość nie zależnie czy sprzęgło wciśnięte czy nie, nie zmienia się. Na chłopski rozum czujnik położenia sprzęgła strzelony? Jest jeszcze na vagu kanał inny gdzie można go sprawdzić? Dzięki! Pozdrawiam ok ogarnięte, czujnik położenia pedału sprzęgła był źle wkręcony. Tempomat śmiga aż miło
  3. Witam, kupię zawias drzwi przednich lewych (kierowca) - dolny. Najlepiej w kolorze LZ9U, ale może być też czarny lub jego pochodne Warunek konieczny - BEZ LUZÓW Zawias do drzwi Audi A4 B5 Pozdrawiam
  4. Witam, kupię zawias drzwi przednich lewych (kierowca) - dolny. Najlepiej w kolorze LZ9U, ale może być też czarny lub jego pochodne Warunek konieczny - BEZ LUZÓW Zawias do drzwi Audi A4 B5 Pozdrawiam
  5. zapoznaj się z powyższym tematem. t.awx + 216 to jakieś max 160KM. Sprzęgło to jedno a koło zamachowe to drugie.
  6. gtb17 + 0.240 + 107J, po za tym pierdoły typu kolektor awx, FMIC itp
  7. mi na tarczy i docisku awx, mój AFN spokojnie dźwigał 200KM + 425Nm, przy czym 350Nm miał przy ~2100obr/min. Także ori zestaw awx spokojnie powinien sobie z tym co masz poradzić. Co do sprężynek, to fakt przy komplecie z awx ich nie ma, ale jakoś nie zauważyłem żeby dwumasa dostawała po d*pie bardziej, a na pewno nie była zmieniana od 8 lat, bo tyle mam auto Jeśli planujesz dalsze modyfikacje, to owszem wysłałbym to na obicie kelvarem (ja płaciłem za to jakoś 150zl), ale jeśli na tej mocy i Nm chcesz pozostać - to raczej nie ma sensu
  8. z tego co masz w opisie to 96r, czyli powinieneś mieć map sensor w ECU, a z rury dolotu idzie Ci wężyk ciśnieniowy do tego map-sensora. Wskaźniki mają w komplecie trójnik, który wpinasz pomiędzy wężykiem idącym z rury dolotu do Mapa, robisz to na wysokości np. puszki z kompem (wszystko chowasz do puszki). Żadnych wierceń itp. no chyba, że masz mapa na rurze dolotu...
  9. jedź do Daniela z TTC Kraków. On Ci to ogarnie jak należy. Mojego AFN na różnych stage'ch stroił i Daniel i Gregor10, obu polecam. Kwestia gdzie masz bliżej
  10. Dałem d*py Box zawsze Radekst może złapać na taśmę 3M Co do oliwy to nie wiesz na jaki przerafinowuje? Jak na mineralny to mam odbiorców w hurtowych ilościach
  11. gratki Radku! Niejedzące oleju TFSI to prawdziwy rarytas gdybym miał pewność, że na takie właśnie trafie to już dawno zamieniłbym swoją babkę na takie B7 + Q
×
×
  • Create New...