Skocz do zawartości

Pyros

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pyros

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pyros

1

Reputacja

  1. Pyros

    Kodowanie haka w A4 B9

    Fakt, ale trochę nauczony doświadczeniem z rozpędu wpisywałem kod. Tak czy siak, dziękuję bardzo za kawał dobrej roboty w prowadzeniu tego wątku !
  2. Pyros

    Kodowanie haka w A4 B9

    Dobra "problem" rozwiązany. Sterownik odrzucał kodowanie w sytuacji kiedy najpierw wprowadzałem kod w dostępie upoważnionym. Jeżeli wszedłem odrazu w kodowanie to sterownik dopiero zaakceptował powyższe zmiany.
  3. Pyros

    Kodowanie haka w A4 B9

    Poprawione Również poprawione Niestety ale nadal taki sam komunikat
  4. Pyros

    Kodowanie haka w A4 B9

    Zanim napisałem ten post, przeczytałem wątek, oczywiście obydwa bajty zmieniam jednoczenie, a i tak odrzuca powyższe kodowanie. Fakt, mam zamontowany wideorejestrator, sterownik 74 rzeczywiście pominąłem. Vcds orginalny
  5. Pyros

    Kodowanie haka w A4 B9

    Witajcie, zamontowałem w swoim RS4 hak wpinany ręcznie Westfalia wraz z dedykowaną wiązka i modułem Westfalia. Wszystkie kodowania przyjął poza kodowaniem w ABS, które zostaje odrzucone. Oraz zostały błędy w sterownikach 19 oraz 74, ale podejrzewam, że to za sprawą nie zakodowanego sterownika ABS? Log-RS4ABS-WUAZZZF48KA903184-102217km.txt
  6. Wczoraj w końcu było trochę czasu aby dokończyć soft silnika. Oto efekt, myślę że jak na silnik który ma pół miliona przebiegu seryjne wtryski oraz turbo jest jak najbardziej wporządku Zmiana mocno odczuwalna, najbardziej czuć mocną dolną partię obrotów, w końcu przy 2000rpm przybyło 150nm !
  7. Mieszkam na Osowie a klimę sam ogarniałem tylko do nabicia kumpel z maszyną przyjechał.
  8. Wytrzymał dzwonił 2-3 sekundy. Klapy ogarnięte wtryski Turbo i cała reszta seria
  9. Kurcze, przeoczyłem ostatnie posty kiedy kolejny spot ?
  10. Żeby nie było tak kolorowo, padł kompresor klimatyzacji z racji Webasto trzeba było ściągać morde....
  11. Dziękuję bardzo. Na pierwszym zdjęciu idealnie widać prawdziwy kolor. W tyle stoja naprawdę białe auta i widać fajnie kontrast między kolorami
  12. Nie ukrywam, że felgi na początku też mi się nie podobały Dopiero po założeniu na auto i opatrzeniu stwierdziłem, że jest ok. Na żywo też inaczej się prezentują, i dodatkowy atut, że są mega pancerne. Co do wydajności to się nie wypowiem, ale wiem jedno, że na tych staje dęba. Wybór padł na te heble ze względu na cenę. Za zaciski jarzma klocki tarcze zapłaciłem 300zl Planów dalszych póki co nie mam, ale jak wiadomo z czasem coś się znajdzie. Na dzień dzisiejszy auto ma w sumie wszystko czego potrzebuje, no może poza mocą, bo tej nigdy nie jest za dużo. Auto ma być bezawaryjne i dawać jakikolwiek fun z jazdy. A jak wiadomo idąc już dużo wyżej z mocą bezawaryjność maleje. A i tak mam drugie auto do zabawy i upalania więc zawsze tamtym mogę się wyszaleć. 310koni 470nm przy masie 1250kg dają już rade ! VID_20181017_221430.mp4
  13. Niestety jest tak jak piszesz. Obstawiam, że auto z programem abt miało około 250 koni. Niestety na programie abt nie byłem na hamowni, po złączu został wgrany ori soft w celu odblokowania sterownika i dopiero wtedy pojechałem zrobić program od podstaw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...