-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Pyros
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Fakt, ale trochę nauczony doświadczeniem z rozpędu wpisywałem kod. Tak czy siak, dziękuję bardzo za kawał dobrej roboty w prowadzeniu tego wątku !
-
Dobra "problem" rozwiązany. Sterownik odrzucał kodowanie w sytuacji kiedy najpierw wprowadzałem kod w dostępie upoważnionym. Jeżeli wszedłem odrazu w kodowanie to sterownik dopiero zaakceptował powyższe zmiany.
-
-
Zanim napisałem ten post, przeczytałem wątek, oczywiście obydwa bajty zmieniam jednoczenie, a i tak odrzuca powyższe kodowanie. Fakt, mam zamontowany wideorejestrator, sterownik 74 rzeczywiście pominąłem. Vcds orginalny
-
Witajcie, zamontowałem w swoim RS4 hak wpinany ręcznie Westfalia wraz z dedykowaną wiązka i modułem Westfalia. Wszystkie kodowania przyjął poza kodowaniem w ABS, które zostaje odrzucone. Oraz zostały błędy w sterownikach 19 oraz 74, ale podejrzewam, że to za sprawą nie zakodowanego sterownika ABS? Log-RS4ABS-WUAZZZF48KA903184-102217km.txt
-
Wczoraj w końcu było trochę czasu aby dokończyć soft silnika. Oto efekt, myślę że jak na silnik który ma pół miliona przebiegu seryjne wtryski oraz turbo jest jak najbardziej wporządku Zmiana mocno odczuwalna, najbardziej czuć mocną dolną partię obrotów, w końcu przy 2000rpm przybyło 150nm !
-
Mieszkam na Osowie a klimę sam ogarniałem tylko do nabicia kumpel z maszyną przyjechał.
-
Wytrzymał dzwonił 2-3 sekundy. Klapy ogarnięte wtryski Turbo i cała reszta seria
-
Wstępnie jestem na tak !
-
Kurcze, przeoczyłem ostatnie posty kiedy kolejny spot ?
-
Żeby nie było tak kolorowo, padł kompresor klimatyzacji z racji Webasto trzeba było ściągać morde....
-
Dziękuję bardzo. Na pierwszym zdjęciu idealnie widać prawdziwy kolor. W tyle stoja naprawdę białe auta i widać fajnie kontrast między kolorami
-
Nie ukrywam, że felgi na początku też mi się nie podobały Dopiero po założeniu na auto i opatrzeniu stwierdziłem, że jest ok. Na żywo też inaczej się prezentują, i dodatkowy atut, że są mega pancerne. Co do wydajności to się nie wypowiem, ale wiem jedno, że na tych staje dęba. Wybór padł na te heble ze względu na cenę. Za zaciski jarzma klocki tarcze zapłaciłem 300zl Planów dalszych póki co nie mam, ale jak wiadomo z czasem coś się znajdzie. Na dzień dzisiejszy auto ma w sumie wszystko czego potrzebuje, no może poza mocą, bo tej nigdy nie jest za dużo. Auto ma być bezawaryjne i dawać jakikolwiek fun z jazdy. A jak wiadomo idąc już dużo wyżej z mocą bezawaryjność maleje. A i tak mam drugie auto do zabawy i upalania więc zawsze tamtym mogę się wyszaleć. 310koni 470nm przy masie 1250kg dają już rade ! VID_20181017_221430.mp4
-
Niestety jest tak jak piszesz. Obstawiam, że auto z programem abt miało około 250 koni. Niestety na programie abt nie byłem na hamowni, po złączu został wgrany ori soft w celu odblokowania sterownika i dopiero wtedy pojechałem zrobić program od podstaw