Skocz do zawartości

kapro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kapro

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    DKA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kapro

0

Reputacja

  1. kapro

    Problem przy odpalaniu

    A mierzyłeś kiedyś ciśnienie na cylindrach? Bo ciśnienie chyba też ma związek z odpalaniem.
  2. kapro

    Problem przy odpalaniu

    Co do kąta to o tym temacie niewiele wiem. Natomiast przewody też powinny być odpowietrzone, żeby wyeliminować jak najwięcej powietrza z układu. Zrób odpowietrzanie wg instrukcji do której wysłałem Ci linka.
  3. kapro

    Problem przy odpalaniu

    Odpowietrzałem w ten sam sposób jak na tym filmiku, z tym że przy pierwszym kręceniu poluzowałem wtryski po stronie pasażera, później je skręciłem i przed drugim kręceniem poluzowałem z drugiej. Obydwa te kręcenia trwały po jakieś 5 sek. Później na skręconych kręciłem ok. 10 sek. i nic. A powinien wtedy załapać. Tu masz link do opisu na innym forum: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=56013 Korzystałem właśnie z niego.
  4. kapro

    Problem przy odpalaniu

    Witam Panowie, Chciałbym się podłączyć, ponieważ miałem ten sam problem z odpalaniem, dokładnie te same objawy. Rano jak odpalałem, zwłaszcza jak było zimno krócej kręciłem i nie było większego problemu. Jak pojechałem do pracy i po 8 godzinach odpalałem to zaczynała się wtedy zabawa. Kręcił mi długo i nawet musiałem próbować 2-3 razy. Dodam, że działo się tak często jak było ciepło lub gorąco. Podobnie było jak gdzieś pojeździłem i odpalałem go po kilku godzinach to też miał problem. Natomiast odpalając go do godziny po jeździe, palił od strzała. Niestety po dłuższej jeździe ponad 2 miesiące temu, po kilku godzinach postoju chcąc go odprowadzić do garażu już mi nie odpalił. Mój mechanik stwierdził, że to pompa wtryskowa, bo nie podawał paliwa na wtryski. Wysłał pompę do regeneracji, wróciła po miesiącu. Po zamontowaniu, w dalszym ciągu nie mógł odpalić. Zaczęły się kombinacje, że teraz jeszcze trzeba ustawić rozrząd, bo koło na pompie zostało przestawione i nie zgadzało się z tym co mechanik zaznaczył. Nie pomogło. Później zacząłem szukać na forach i podpowiedział mi też kolega, że należy odpowietrzyć pompę. Zrobiliśmy to wg opisów z internetu i filmików z Youtuba. Faktycznie była zapowietrzona. Jeszcze przed tym wieniliśmy filtr paliwa. I dalej nic. Dzisiaj mechanik wysłał ponownie pompę na reklamację. Może mi podpowiecie co jeszcze może być nie tak. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...