Skocz do zawartości

kuba99951

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kuba99951

  1. Z forumowych fachowców radziłbym zagac do pioterosa - jak miałem jakieś problemy z AEB to zawsze wiedział co jest walnięte
  2. komputera nie rozbierałem bo bałem się że zepsuje coś z immo, ale teraz jak samochód jest już rozwalony, postaram się go rozkręcić, na pewno nie jest to oryginalny komp, bo z tego co pamiętam jest on cały popisany charakterystycznym białym markerem:grin: ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- jutro postaram się porozkręcać i udokumentować moje działania
  3. Z tego co patrzyłem to przy komputerze nie ma powpinanych żadnych kostek więc nie wiem, jutro postaram się dokładnie obadać sprawę i coś napiszę
  4. Witam wszystkich, jak część z Was wie posiadana przeze mnie audiczka uległa dosyć poważnemu wypadkowi:facepalm:, jako iż auto miało niezłego "buta" chciałbym się dowiedzieć, czy informacje podane przez sprzedającego były prawdziwe, zapewniał mnie on iż założone jest inne, podobno większe turbo, niestety nie wiem jak to sprawdzić, więc wstawiam zdjęcia i proszę o pomoc Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale zrobione one są kompaktowym aparatem, ze względu na małą ilość miejsca
  5. No i teraz nadeszła chwila na ostatniego posta Dnia 10.10.2013, wracając sobie spokojnie do domu, zajechało mi drogę Passeratti, nie mając nawet sekundy na reakcję, wbiłem się w niego, następnie mnie obróciło i wpadłem na tira, efekty tego spotkania można podziwiac poniżej Patrząc na zdjęcia i co zostało z samochodu cały czas wiem że Audi jest najlepszym wyborem wśród samochodów, wolę się nie zastanawiac, co by było gdybym jechał Renault Clio narzeczonej Kończąc wątek lubelskiego turbo, chciałbym powiedziec, iż będzie jego kontynuacja, jak tylko zakończę rehabilitację, tym razem będzie to 1.8 T z jedynym właściwym napędem , ewentualnie jak fundusze pozwolą będzie to s4 P.S. Proszę o nie śmianie się z naklejek widocznych na drzwiach Wkrótce ruszy również sprzedaż części więc jak ktoś coś chce to pisac
  6. Witam ponownie, jest to przedostatni mój post w tym wątku, chciałem przedstawic wizerunek z jakim jeździłem przez niecały miesiąc
  7. Witam ponownie:decayed:, po miesiącu bezawaryjnej jazdy, autko wylądowało w warsztacie ma montaż klaksonu, niestety trzeba było zdemontowac filtr powietrza i lampę, po przejechaniu paru metrów samochód zaczął szarpac, po podpieciu vaga wyskoczył błąd: 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY jeżeli ktoś ma wskazówki co to może byc, byłbym wdzięczny
  8. Problem rozwiązany:banan:, tak jak pisał Pioteros powodem tego był wypięty wężyk od n75, wielkie dzięki za pomoc:naughty:
  9. Witam wszystkich, chciałbym się podpiąc do tematu, objawy mam podobne jak eXtra69, przy przyspieszaniu powyżej 3 tyś obrotów, jak turbina zacznie już porządnie dmuchac strasznie przerywa silnik, błędy jakie wyskoczyły mi w Vag'u to 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY przepustnica była czyszczona tydzień temu więc, ona raczej w grę nie wchodzi ma ktoś może jakiś pomysł jak temu zaradzic ?
  10. Napisałem Kolego że koło 200, ile dokładnie ich jest to nie wiem, dowiem się tego wkrótce, gdyż prawdopodobnie autko trafi do Mr-Motors, dlaczego koło 200 ? gdyż ostatnio ścigałem się z bratem, który ma pod maską też silnik 1.8T, tylko o kodzie AJL, początkowo był lepszy, gdyż ma , ale koniec końców mój był górą
  11. aby niunia była jeszcze piękniejsza zapraszam do polubienia zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=374363816026064&set=a.374308852698227.1073741877.158991797563268&type=1&theater oraz zapraszam wszystkich do udziału w konkursie
  12. Turbo włożone jest od a6 1.8 T 180 KM, która zginęła śmiercią tragiczną
  13. właśnie poszło zamówienie na poliftowe valeo, z gleby jestem w stanie zrezygnować ale z mocy już nie co do grilla ori niezbyt mi się podoba, zderzak prawdopodobnie wleci od rs'a bez malowania
  14. Witam wszystkich od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Audi a4 1.8 T silnik AEB, fabrycznie było 150 KM, jednak poprzedni właściciel zmienił turbinę i wgrał wirusa, więc teraz jest ich około 200, a będzie jeszcze więcej katy są wywalone, więc mniej roboty dla mnie Zdjęcia z aukcji: Po przyjeździe do domu Naklejki z klapy out : Czyszczenie soczewek, bo świeciły jak pozycje (prawa wyczyszczona, lewa brudna ) Wleciał również grill Kamei : Autko obecnie na stalówkach, aluski czekają na nowe buty i plastidip w czerwonym macie Po szybkiej wrzucie na merola pojechaliśmy na tor:decayed: Dzisiejsza mała przeddomowa sesyjka: Z większą siostrą - Audi a6 C5 z 2003 roku 1.9 TDI 130 KM, totalna seria i tak pozostanie Plany na najbliższe mody: - pełny FIS - gleba, gleba i jeszcze raz gleba - prawdopodobnie wleci air ride, gdyż planuję zostawić autko do końca swoich dni - jak największe powiększenie mocy - FMIC - chromowane relingi - chromowane obwódki szyb - zenon - prawdopodobnie wlecą inne lampy, gdyż te niezbyt mi się podobają - pomalowanie na czarno obwódki przedniego zderzaka - konsola polift z navi - TurboTimer - kupione - prawe lusterko od anglika - kupione - przyciemnienie szyb - obszycie jednego z boczków fotela kierowcy - nie zmieniam na skórę, gdyż po doświadczeniu z a6 wolę welur - kratki polift zrobione - malowanie zderzakówzrobione i moje ulubione zdjęcie
  15. Witam wszystkich, pilnie poszukuję konsoli poliftowej, całej kompletnej do B5, może poszukiwanie byłoby łatwe gdyby nie jeden szczegół poszukuję konsoli bez climatronika, ale za to z klimatyzacją manualną, jeżeli ktoś coś takiego posiada, ewentualnie może załatwić proszę o kontakt. z góry dzięki Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...