Skocz do zawartości

eXtra69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eXtra69

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eXtra69

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z moim AEB ... mianowicie jak w temacie miedzy 3 tyś a 4 obrotów auto nie zawsze choć często przyspieszając przy pełnym gazie przerywa dławi go, ciągnie i przestaje (objawy pojawiają się najczęściej przy jeździe przy 2 tys i nagłym przyspieszeniu .... jak idzie przez przedział 3-4 tys ... zdarzy mu się stracić przyspieszenie całkiem i nagle przyspieszać dalej ...)... po 4 tyś auto dostaje kopa i przyspiesza bez problemów nawet do 7 tys obrotów. zaś przy lekkim przyspieszaniu pól gazu do 1/3 gazu jest lekkie szarpanie i brakuje mu przyspieszenia. Auto po zhamowaniu wypluło 161 KM i 228 Nm wiec coś jest namącone, nie przeze mnie .... i teraz co myślicie ? Coż ja bym stawiał na nieszczelność w dolocie , gdzieś lewe powietrze ciągnie ... ale logika tych objawów dla mnie działa na odwrót ... problemy z szarpaniem, przerywaniem nie powinny narastać proporcjonalnie do obrotów ?? Może Wy coś wymyślicie od czego zaczynac ??
  2. Witam mam problem z moim AEB ... mianowicie jak w temacie miedzy 3 tyś a 4 obrotów auto nie zawsze choć często przyspieszając przy pełnym gazie przerywa dławi go, ciągnie i przestaje (objawy pojawiają się najczęściej przy jeździe przy 2 tys i nagłym przyspieszeniu .... jak idzie przez przedział 3-4 tys ... zdarzy mu się stracić przyspieszenie całkiem i nagle przyspieszać dalej ...)... po 4 tyś auto dostaje kopa i przyspiesza bez problemów nawet do 7 tys obrotów. zaś przy lekkim przyspieszaniu pól gazu do 1/3 gazu jest lekkie szarpanie i brakuje mu przyspieszenia. Auto po zhamowaniu wypluło 161 KM i 228 Nm wiec coś jest namącone, nie przeze mnie .... i teraz co myślicie ? Coż ja bym stawiał na nieszczelność w dolocie , gdzieś lewe powietrze ciągnie ... ale logika tych objawów dla mnie działa na odwrót ... problemy z szarpaniem, przerywaniem nie powinny narastać proporcjonalnie do obrotów ?? Może Wy coś wymyślicie od czego zaczynac ??
  3. witam wszystkich jeżdżę a4 b5 z silnikiem AEB ... na hamowni wypluło 161 km ... wiec jeździ mam nadzieje ze znajdę tu parę porad i otrzymam pomoc w sprawach którymi nie mogę sobie sam poradzić. Pozdrawiam forumowiczow eXtra69
×
×
  • Dodaj nową pozycję...