Skocz do zawartości

bysio1971

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bysio1971

  1. Witam, tak jak w temacie poszukuje dobrego, godnego polecenia mechanika z okolic Zyrardowa. Moze ktos ma jakies namiary. Z gory dzieki.
  2. Dzieki bardzo. Juz sie skontaktowalem.
  3. Szukam kogos z Wawy, Zyrardowa, Skierniewic kto mi pomoze zalozyc tempomat do mojej B6-tki. Niestety moja glowa za mala. Ewentualnie jezeli mozecie kogos polecic. Z gory dziekuje.
  4. Dziekuje, ale tak jak pisalem na chwile obecna nie jestem w stanie zrobic logow dynamicznych. Jezelii chodzi o statyczne to moj Vag nie chce czytac grupy 000m natomiast grupa 004 i 018 zczytuje jako wartosci 0 wiec ich nie wrzucalem. Byc moze cos zle robie:facepalm:
  5. Na wstepie od razu wyjasnie ze sa to moje PIERWSZE logi za co z gory przepraszam i prosze o wyrozumialosc. Wiem ze powinny rowniez byc dynamiczne ale na chwile obecna ze wzgledu na stan mojej bateri w laptopie nie jestem w stanie ich zrobic. Generalnie auto chodzi ok. Jedynie rano na zimny silniku jak odpale to trzesie silnikiem jakby nie chodzil na wszystkich cylindrach. Dzieje sie tak do momentu kiedy nie dodam delikatnie gazu. Pojawia sie wtedy mala chmurka siwego dymu i silnik zaczyna rowno pracowac. Czasami rowniez na biegu jalowym zdarzy sie ze delikatnie rzuci silnikiem jak by nie zalapal na jednym cylindze ale jest to sporadyczne. Mechanik ktorego odwiedzilem twierdzi ze najprawdopodobnie trzeba wymienic uszczelki pompowtryskow ktore potrafia po latach stwardniec. Moze ktos bedzie w stanie na podstawie logow stwierdzic jakies inne nieprawidlowosci. Z gory dziekuje i pozdrawiam. Log (0 - 003) Log (1 - 023) Log (0 - 007) Log (3 - 011) Log (4 - 013) Log (5 - 001) ---------- Post dopisany 27-11-2013 at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 15:06 ---------- Chyba masakryczne te moje logi skoro nikt nie chce ich ocenic:facepalm:
  6. Dziekuje za podpowiedz.Jest to bardzo prawdopodobne, poniewaz vacum pompa byla uszczelniana ostatnio. Poza tym zauwazylem ze przy podpompowaniu hamulcy pare razy pedal staje sie twardszy. Prosze jeszcze o wyjasnienie od strony technicznej, rozumiem ze vacum pompa podaje za male cisnienie na pompowtryski i stad te bujanie silnikiem? Dobrze to rozumiem? Na jaki wydatek musze sie szykowac jezeli okaze sie ze to pompa? Czy przy zczytaniu logow bedzie mozna potwierdzic padajaca vacum pompe?
  7. Witam, mam pytanie dotyczace logow. Mianowicie samochod (silnik AVF) po nocnym odpaleniu pracuje nierowno do pewnego momentu. Tak jak by nie na wszystkich cylindrach. Pozniej podczas jazdy smiga jak torpeda, na swiatlach przy jawolym biegu potrafi bujnac silnikiem jak by nie zalapal na jednym cylindrze. Pytanie brzmi czy wystarcza logi statyczne zeby ocenic co sie dzieje po porannym odpaleniu? Logów dynamicznych narazie nie mam mozliwosci zrobic bo mam za slaba baterie w laptopie:facepalm:. Drugie pytanie czy zczytac logi na zimny czy na cieplym silniku (wedlug mojej logiki na zimny kiedy to sie objawia)? Trzecie pytanie ktore kanaly zczytac? Kanalu 000 niestety moj VAG nie pozwala mi czytac. Z gory dziekuje za odpowiedz.
  8. Bardzo dziekuje za podpowiedz.
  9. Witam, czy ktos moze mi podpowiedziec jak jest rozwiazane wlaczanie oswietlenia w kabinie przy otwieraniu dzwi? Podczas otwierania tynych prawych dzwi nie wlacza mi sie oswietlenie wnetrza ani light pakietu pod fotelem. Nie zygnalizuje mi rowniez FIS o otwartych dzwiach. Z tego co wiem dzwi byly kiedys uszkodzone i najprawdopodobnie jakich "fachman" przy naprawie czegos nie podlaczyl ewentualnie uszkodzony jest czujnik w dzwiach.Pytanie brzmi gdzie ten czujnik sie znajduje? Z gory dziekuje za podpowiedz.
  10. bysio1971

    Dystanse

    Witam, niestety nie moge nigdzie znalezc tematu. Mam oryginalne felgi 17x7,5 ET 43 oraz opony 225/45/17 . Samochod A4 B6 S-line z zawieszeniem S-line. Pytanie brzmi jakie zalozyc dystanse przod/tyl zeby byly na rowno z blotnikami, ale zeby nie obcieraly przy wiekszym obciazeniu (moze ktos ma zdjecia jak wyglada jego samochod po zalozeniu dystansow). Przy okazji zapytam o sprawy teczniczne, czy poza wizualnym wygladem jest roznica w prowadzeniu samochodu? Czy w zwiazku ze zmiana nie padaja szybciej lozyska, zawieszenie itp? Oraz jak wyglada sprawa ustawienia zbieznosci? Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  11. Podłącze się pod temat. Może ktoś wie jak dostać się do przełącznika w fotelu regulującego lędźwie. Niestety nie wiem jak ściągnąć plastik z boku fotela a nie chciał bym go połamać. Z góry dziękuje za podpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...