Skocz do zawartości

tomikfr

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomikfr

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomikfr

1

Reputacja

  1. Miałem taki przypadek z dużym poborem prądu, a dokładnie kostka stacyjki miała zwarcie. Po wymianie wróciło do normy 0.02A
  2. tomikfr

    wymiana lamp

    ......ale przeciez to poprzedni model B7 A spoko, moje niedopatrzenie... ?
  3. tomikfr

    wymiana lamp

    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/409047-Halogen-to-Bi-Xenon-Kufatec-Interface W linku powyżej jest BŁĄD? Wtyka przy MCE 09 chyba nie ta?
  4. tomikfr

    wymiana lamp

    Witam. mam dwa pytania... - obie wtyki (lewa/prawa) przepinamy tak samo? - a co z dwoma kablami (nr 1, 2 i 3 z wtyki 10 pin) nie wpinać ich? 1. Tak obie tak samo2. piny 1,2,3 w zwykłych lampach są od ręcznego ustawiania wysokości świateł w ksenonach 1,2,3,4 lecą od sterownika tak więc samo przełożenie nic nie da, trzeba dokupić czujniki, sterownik i dorobić instalację Jako dodatkowy kabel do MCE mogę wykorzystać jeden z tych trzech i nie ciągnąć nowego? nie bardzo pin 1 z lewej i prawej lampy jest gdzieś zmostkowany i dodatkowo jeszcze idzie do MCE pin 2 z obu lamp też jest gdzieś zmostkowany jedynie pin 3 leci bezpośrednio do punktu masy na lewym słupku A To jak ten z 3-ki można wykorzystać czy grubość przewodu nieodpowiednia?
  5. tomikfr

    wymiana lamp

    Witam. mam dwa pytania... - obie wtyki (lewa/prawa) przepinamy tak samo? - a co z dwoma kablami (nr 1, 2 i 3 z wtyki 10 pin) nie wpinać ich? 1. Tak obie tak samo2. piny 1,2,3 w zwykłych lampach są od ręcznego ustawiania wysokości świateł w ksenonach 1,2,3,4 lecą od sterownika tak więc samo przełożenie nic nie da, trzeba dokupić czujniki, sterownik i dorobić instalację Jako dodatkowy kabel do MCE mogę wykorzystać jeden z tych trzech i nie ciągnąć nowego?
  6. tomikfr

    wymiana lamp

    Witam. mam dwa pytania... - obie wtyki (lewa/prawa) przepinamy tak samo? - a co z dwoma kablami (nr 1, 2 i 3 z wtyki 10 pin) nie wpinać ich?
  7. ok tak zrobię, dioda ma być zielona czy czerwona, a może dwukolorowa?
  8. to chyba powinno świecić na zielono? dioda jest jakaś specjalistyczna ?? gdzie to kupie?
  9. Witam, czy mi się wydaje czy tu powinno być podścietlone.... normalnie chyba było jakoś nie zwracałem na to uwagi... dioda do wymiany?
  10. Kodowania nie sprawdzę jeśli VCDS nie łączy się z kanałem 18....? (brak komunikacji) Może to ma jakiś związek, ale kupiłem auto które docelowo miało multi i przed odebraniem od sprzedającego (handlarza) został przerobiony na manual. Nie wiem czy przed zabiegiem webasto działało.... jak go odebrałem to nie działało. Może coś popsuli w przeróbka na 6 biegów....
  11. Webasto jest......, kilka fotek na dowód słabe bo teraz robione na hipcika Wydech Sprawdziłem teraz podczas uruchamiania zaczyna pompka działać, czuć ropę i z tłumika pod silnikiem na chwile jakieś opary się pojawiają. Rok temu pamiętam sam mi na mieście się włączył, aż się przestraszyłem bo podczas jazdy nagle z pod maski biały dym jak by coś się zapaliło... Potem na podwórku jeszcze raz się załączył z FISa i koniec.. załączał się na chwile, minutę dwie i gasł.
  12. Dzięki, zrobiłem według instrukcji z linka: Kodowanie licznika J285 17-instruments => 10-adaptacja => kanał 18 => 1 => zapisz Do aktualnego kodowania w kanale 61 dodajemy 32768 3331 + 32768 = 36099 Pomogło w jednej kwestii jest jakaś reakcja webasto po włączeniu przez FIS. Mianowicie na FIS miga znaczek (pofalowane strzałki w górę) przez kilka sekund. Słychać jak ze zbiornika pobierany jest ON oraz pod maską słychać pracę pompki obiegowej. Pół minuty i cisza..... (nie dochodzi do zapłonu) VCDS nie komunikuje się z 18. Aux. Heat. Jakieś pomysły Panowie ?
  13. Sorki ale nie mogę znaleźć, poratujesz linkiem... Dzięki
  14. Witam, po pełnym skanie VCDS mam jeden błąd który wraca po skasowaniu. (A4 B6 prod. 01.2004r. 1.9 TDI AVF) Mam webasto seryjne które odkąd kupiłem auto nie działa, VCDS wywala błąd komunikacji (wcześniej podejmowało próby załączenia, teraz martwe). Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 820 043 AH Komponent i/lub wersja: A4 Klimaautomat 1323 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 63251 VCID: 67DA23B3057E7319CF5-5072 Znaleziono 1 błąd: 01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) (01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)) 49-00 - Brak komunikacji Odłączałem webasto na 30 min, nie pomaga. Od czego zacząć?
  15. Ok, ok, już sprawdzam ;-) Po kodowaniu na 34300000 bez zmian (błędy są) ale po zakodowaniu 34000000 jeden błąd nie wraca, ten 01020 - Water Pump (V36) (patrz obecny skan po wszelkich zmianach naszej rozmowy) Zostały dwa błędy, poradzisz... Thursday,26,November,2015,12:38:59:05031 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 Chassis Type: 8K (8T0) Scan: 01 03 05 08 09 10 15 16 17 19 2E 42 46 52 53 55 56 62 72 77 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 2E-Media Player 3 -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Xenon Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AG HW: 8T1 820 043 AG Component: KLIMA 1 ZONE H08 0180 Revision: A0000000 Serial number: 01100620101312 Coding: 34000000 Shop #: WSC 02391 823 56573 VCID: 76E47EF7C1D49AAEB11-8023 1 Fault Found: 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 44 Mileage: 67861 km Time Indication: 0 Date: 2015.11.26 Time: 12:32:52 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No: 8K0 907 063 N Component: BCM1 1.0 Coding: 260050914134AF000001000000001D0D001D030806010101000000 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: ECD0DC9F0F98D07ED75-80B9 Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 150610 H06 0070 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AA HW: 8K0 941 531 AA Component: E1 - LDS H07 0090 1 Fault Found: 03021 - Local databus 3 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 44 Mileage: 67861 km Time Indication: 0 Date: 2015.11.26 Time: 12:33:00 A jak sprawdzić czy mam ten zawór? VCDS można? 03220 - Stop Valve for Coolant for Climatronic (N422) Po zakodowane 3600000 błędów nie ma i wszystko działa. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...