Skocz do zawartości

BartriczkoSM

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartriczkoSM

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Kitzingen/DE

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BartriczkoSM

0

Reputacja

  1. W takim razie lutuje wszystko i skręcam i zobaczymy co dalej A wiecie może od czego są te kable?
  2. Dokładnie rozchodzi sie od szyny. Nigdy żadnych problemów nie było. Teraz prócz braku zapłonu wszystko dzialalo dobrze. Bo tak myślę, że raczej odpada scenariusz, że akurar wszystkie odbiorniki z tej śruby na szynie pobierały tyle prądu żeby spalić kable?
  3. Siemka, wczoraj jadac moja a4 poprostu zgasła i zaswiecila się kontrolka od ESP (w aucie śmierdziało spaloną elektroniką) . Po podłączeniu kompa nie było komunikacji z ECU silnika. Dzisiaj po sholowaniu samochodu, kontrolka zgasła samochód odpalil kilka razy, po czym chodził na biegu jałowym przez kilka minut i zgasł. Po odkreceniu osłony pod kierownicą zobaczyłem spaloną wiązke ( główny plus który idzie z akumulatora i podchodzi na szynę z której rozchodzą sie inne przewody). Co mogło być przyczyną? Obstawiam, że coś miało ogromny pobór energii(obwód zabezpieczony bezpiecznikiem 150A zaraz za akumulatorem)? W załączniku dodaje zdjęcia.
  4. Siemka,mam podobny problem. Nie mam żadnej komunikacji z ECU silnika( prawdopodobnie spalony, bo śmierdzi bardzo spaloną elektroniką), kupiłem nowy i teraz chce to wszystko zakodować. Problem jest taki, że nie mam PINu ze starego ECU. Moze w salonie Audi mogliby mi go podać? Jeśli nie to jest jakiś inny sposób?
  5. Dzięki, tylko problem jest taki, że kierownica nie widzi działania przycisków z kierownicy. Radii w żaden sposób nie reaguje na przyciski.
  6. Siemka, mam problem z kierownicą multifunkcyjną w moim A4 B6. Jest to kierownica z B7 zamontowana przeze mnie. Samochód "widzi" działanie przycisków (sprawdzane przez vaga), lecz moje radio z Androidem niestety nie "widzi" przycisków z kierownicy. Radio posiada Canbus dekoder ( działa automatyczne włączanie /wyłączanie, podświetlenie po włączeniu świateł, ogólnie wszystko co powinno działać przy radiu z komunikacją Can). Radio z tyłu posiada dwa przewody KEY1 i KEY2 może trzeba jeszcze te dwa gdzieś podłączyć? (dziś próbowałem podłączyć je pod Cany, wtedy radio odbierało sygnały (radio rzekomo widziało sygnały z kierownicy) lecz nie były to docelowe sygnały z kierownicy. Już nie wiem w czym problem, proszę o jakies sugestie. Pozdrawiam
  7. Siemka, jakiś czas temu zmieniłem radio z Rns-d (od nowości w aucie)na chińczyka Erisin z Androidem z komunikacją z Can. Wszystko działa super. Postanowiłem zmienić kierownicę na multi z b7( wcześniej zwykła b6 bez multi) , kierownica współpracuje z samochodem (sprawdzane przez vaga), lecz nie współpracuje z radiem. W zwiazku z tym chciałem zapytać, w jaki sposób kierownica komunikuj się z radiem? Przez can, czy może muszę jeszcze podłączyć jakies kabelki?
  8. Dzięki za informację, sprawdzę A jeśli kiedyś działał, a nagle przestał to w czym problem?
  9. Siemka, wczoraj zmieniłem radio z RNS-D na takie które ma sterowanie przez CAN, kabelki z licznika podciągnięte radio działa elegancko, została tylko adaptacja licznika (kanał 62 dodać 1) lecz po wejściu w ten kanał wyskakuje mi błąd, że potrzebuję innego vaga...wcześniej tym obecnym co mam ( tutaj z forum 311 czy cos takiego) kodowalem i adaptowałem wszystko inne w aucie, teraz napotyka mnie pierwszy raz błąd. A kabel jaki posiadam to Viaken. W czym może byc problem?
  10. Wielkie dzięki temat do zamknięcia.
  11. Siemka, przymierzam sie do zmiany radia z RNS-D na niefabryczne z Androidem. Potrzebuję rozpiskę pinów z Rns-d ponieważ chcę podłączyć sterowanie z kierownicy oraz CAN'y do licznika. I jeszcze pytanko co z ta kostką zaznaczoną na zdjęciu?
  12. Potwierdzam, dokładnie ta sama sytuacja, napisałbym dokładnie to samo co kolega wyżej Po tym doświadczeniu nie polecam zakładać, dużo pracy a efekt prawie zerowy, nie mówiąc już o konsekwencjach zamarznięcia.
  13. Ja tam tym razem zainwestuje w ori olej VW, 5w40 kosztuje 160zł, więc różnicy wielkiej niema.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...