Skocz do zawartości

Jarszo

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarszo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jarszo

4

Reputacja

  1. Rozrząd przeskoczył... Czyli mogę kupić 1.8T? Coś Oprócz silnika musi być?
  2. Witam! Krótkie pytanie, bo nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi na mój przypadek. Mam a4 b6 z silnikiem 2.0 130km alt benzyna. Sytuacja wygląda tak, że silnik mam do wymiany. Ale chciałbym wsadzić jednostkę diesla 1.9 Pytanie tylko czy to się opłaca, co trzeba by było zrobić? Eh... Ten nieszczęsny 2.0
  3. Wymieniłem te 2 wężyki, faktycznie były dziurawe. Teraz kiedy gaszę silnik to przez 2-3 sekundy słychać jak powietrze schodzi. Czy to normalne? Ogólnie rzecz biorąc, to w moim przypadku dźwignia ani drgnie... Ale może jeszcze trzeba by się było jakoś zainteresować tym prądem, który tam jest podłączony za pomocą kostki? Czy to może być też wina prądu, że to nie dochodzi? Czy akurat dźwigienka jest sterowana podciśnieniem?
  4. Przed chwilą wymieniłem wężyki (ten długi i krótki) - faktycznie, tamte były dziurawe. Aczkolwiek dalej nie chodzi Jedynie przy gaszeniu teraz słychać jak powietrze się ulatnia/spuszcza przez ok. 2-3 sekundy... Czyli jeżeli dalej nie chodzi ta dźwigienka to uszkodzona będzie membrana tak? Bo sprawdzałem teraz i nic... obroty na ok. 4tys a zawór ani trochę nie drgnął.
  5. Witam! Doszedłem do tego tematu, z ciekawości sprawdziłem to u siebie... Co sie okazało? Nawet się nie rusza... Czyli coś będzie uszkodzone na 100%? Dodam, że co jakiś czas wyskakuje mi check, a co za tym idzie muszę kasować błędy sondy... Już byłem skłonny rzucić się na wymianę sondy, ale teraz kiedy znalazłem tutaj problem, to muszę to rozwiązać... Generalnie mam wrażenie, jakby auto straciło trochę mocy, nie jest już takie żwawe jak kiedyś + zauważalnie więcej pali. Takie błędy często muszę kasować: Pomożecie coś, czy muszę zakładać nowy temat?
  6. Jarszo

    Ciągły problem z ESP

    Witam. Problem trzyma się dalej. Taśmę zamontowałem wczoraj, podłączyłem VAGa ale dalej niestety nie działa... Nie mogę skasować błędu 01826 a błąd 00778 wraca. Między kupioną taśmą a moją zauważyłem różnicę w pinach (mój miał 2 rzędy, kupiona 1)(na niebiesko zaznaczone) Oraz ta część odchodząca zaznaczona na czerwono - ja tam miałem jakieś wpięcie a w kupionej nie było (moja ta po lewej) Ale zamontowałem to i żadnych problemów nie widzę. Reasumując... Dalej nic Próbowałem zrobić kalibrację czujnika, ale kręcąc kierownicą cały czas mam -2,5* -A na moim było tak samo... ---------- Post dopisany 22-04-2014 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2014 at 14:24 ---------- UP... ---------- Post dopisany 04-05-2014 at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 21:17 ---------- Up.
  7. Jeżeli chodzi o otwieranie auta, to na 40-50 metrów łapie pilot i centralny się otwiera/zamyka - więc czy ja wiem?
  8. U mnie również to działa, tylko, że na krótką metę...
  9. Próbowałem na zapłonie, próbowałem na odpalonym silniku... :/ Zawsze coś się pogubi i potem nie działa.
  10. Jarszo

    Ciągły problem z ESP

    Czyli np. mogę zamówić tą, piszą że jest do B6. TAŚMA KIEROWNICY PODUSZKI AUDI A4 B6 (4066512435) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zamontować, skasować błędy, przeprowadzić kalibrację i powinno być ok? ---------- Post dopisany 13-04-2014 at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2014 at 17:27 ---------- Koledzy - może ktoś podpowiedzieć mi, czy można VAGiem sprawdzić numery taśmy? Oraz czy jest konieczne wymienianie taśmy na taką, która ma te same numery? Czy mogą być inne i będzie działać?
  11. Faktycznie - po opuszczeniu szyby i trzymaniu przycisku po ok. 2 sekundach jest takie puknięcie właśnie. Ale robię to z jedną szyba, potem z drugą, a np. po nocy i tak już nie mogę otworzyć szyb pilotem... :x
  12. No na przykład teraz po nocy zadziałało... Robiłem tą adaptację silniczków - spuściłem jedną szybę i trzymałem przycisk w dół potem szyba w górę i przycisk też przez 10 sekund w górze. I to samo z następną. Tylko czy te 10 sekund ma być odliczone dokładnie, czy może być np. 13 sekund? Bo jeśli to jest istotne, to trzeba ze stoperem.
  13. Czyli multifunkcyjną tak? Nie, ja mam zwykłą, starą 4-ramienną.
  14. Panowie - muszę wymienić u siebie w B6 taśmę, bo mi esp nawaliło. Po pierwsze czy ta taśma musi mieć takie same numery? Czy mogę kupić np. tą TAŚMA KIEROWNICY PODUSZKI AUDI A4 B6 (4066512435) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i zamontować? (czy ciężko później z montażem-ustawieniem taśmy? żeby po skręceniu nie okazało się, że coś jest nie tak )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...