Skocz do zawartości

PedroV

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PedroV

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    CH

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PedroV

0

Reputacja

  1. PedroV

    2.0 TFSI bierze olej

    Cześć Paweł,Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus. Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju. Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony. Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km. Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować. Witam pedro, mam pytanie, jak sprawuje sie twoje autko po wiekszej liczbie km. Wszystko jest oki, nie bierze oleju. Chcialem podpytac bo zamierzam sie wybrac do warsztatu ktory mi podales. Pozdrawiam Cześć! Od naprawy wykonałem około 2500 km w tym wypad w gory, gdzie bardzo korzystałem z możliwości silnika Regularnie sprawdzam poziom oleju przez komputer pokładowy i nie zauważyłem żadnej zmiany, czytaj olej jest ciagle na max. Sam silnik pracuje bez problemu i nie odnotowalem żadnego negatywnego skutku naprawy. Jedyne czego żałuje to... fakt, ze tak długo zwlekałem z naprawą. Życzę udanej wizyty w warsztacie i mam nadzieje, ze będziesz równie zadowolony. Napisz potem jakie są twoje wrażenia.
  2. PedroV

    2.0 TFSI bierze olej

    Cześć Paweł,Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus. Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju. Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony. Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km. Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować.
  3. PedroV

    2.0 TFSI bierze olej

    Cześć Paweł, Wtrącę sie w wątek. Właśnie dziś odebrałem moje a4 2.0 tfsi. Naprawa została zrobiona w Pleszewie w warsztacie Bosch Janecki. http://www.janecki.bosch-service.pl Ponieważ u mnie była duża presja czasowa, naprawa przebiegała następująco: 1. Demontaż głowicy i podzespołów - 2 dni 2. Wycieczka do Krasnobrodzka racing w Warszawie - o 7.30 oddałem części, o 13.30 odbierałem. 3. Montaż około 2 dni. Moge szczerze polecić oba warsztaty. Z Bosch Janceki miałem już bardzo dużo styczności i nigdy się nie zawiodłem. Są słowni i terminowi, bardzo dokładni. Zawsze omawiają naprawę i dzwonią jeśli jest cos do ustalenia w czasie naprawy. Właściciel sam jeździ audi / vw wiec zna te auta od podszewki. Krasnobrodzka zrobiła na mnie rownież dobre wrażenie - konkretni i profesjonalni. Na Krasnobrodzkiej zostały przerobione tłoki - podfrezowanie oraz zestaw nowych pierścieni olejowych), planowanie głowicy, nowe prowadnice zaworów i w moim przypadku wymiana zaworów wydechowych, ponieważ były pokrzywione. Wszystko wykonane zgodnie z technologia napraw, czyli czyszczenie, naprawa, oznaczenie czesci. Normalnie można do nich wysłać kurierem "problematyczne" elementy, ale ponieważ mi się spieszyło, zdecydowałem sie jechać osobiście. Autem zrobiłem póki co trochę ponad 100 km więc nie podejmuję się oceny skuteczności naprawy. Myśle że ilość zadowolonych pacjentów mówi sama za siebie. Po Nowym Roku planuje trasę ponad 1100 km w jeden dzień i po jej pokonaniu wszystko będzie jasne. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
  4. PedroV

    2.0 TFSI bierze olej

    Czesc Darek, Widze, ze pochodzimy z tych samych okolic. Mozesz prosze podac namiary na ten warsztat z Konina? Jestes zadowolony z uslugi? Czy oprocz tlokow obrabiali tez glowice (prowadnice zaworow, przygotowanie pod uszczelke, itd) oraz panewki? Z gory dziekuje za pomoc
  5. PedroV

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam, pierwszy raz czynnie korzystam z tego forum. Niestety mam ten sam problem ze zużyciem oleju (2.0 tfsi 211 KM) i cieszę sie, ze jest na to rozwiązanie. Pomimo przestudiowania tego wątku oraz innych forów, ciagle mam pare pytań / watpliwości. Pomyślałem, że może przyda sie małe podsumowanie i opis całej modyfikacji. Poza tym mam pare kwestii, więc proszę o odpowiedzi na poniższe pytania: 1. Jaki jest numer części nowych pierścieni? 2. Jak obrabiane są tłoki? Oddajecie je do zakładu i oni wiedza co robić? Macie jakieś doświadczenia / sugestie na co uważać przy obróbce? 3. W jakim celu obrabiacie też głowice? Chodzi tylko o przygotowanie pod uszczelkę? 4. Czy ktoś z was rozważał zastosowanie tłoków kutych tuningowych firm Wossner lub JE Pistons? Może one maja już poszerzone pierścienie i ich montaż załatwiłby problem. Niestety będę miał bardzo ograniczony czas na dokonanie naprawy dlatego, chce wszystko możliwie dobrze zgrać i ograniczyć niespodzianki. Z braku czasu nie będę miał tez możliwości zeby wysylac tłoki do W-wy. Jeśli znacie jakiś zakład z okolic Kalisza / Ostrowa / Pleszewa, który ogarnąłby przetoczenie tłoków to byłbym wdzięczny za informacje. Z góry dziękuje za wasze wsparcie!
  6. Swietnie! Mozesz podac troche wiecej szczegolow? Nie chce robic zamieszania w tym watku, ale nie za bardzo orientuje sie czy moje MMI to high (i co to w ogole znaczy ) Czy do montazu potrzebne sa przetworniki i specjalne okablowanie? Czy te elementy sa wspolne z innymi autami VAG?
  7. Witam, Czy ktos z was ma doswiadczenie w montowaniu kamery cofania do MMI 3G? Nie moge znalezc nic na ten temat...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...