Witam, szukam rozwiązania problemu, z jakim przyszło mi się zmierzyć w BRD. Ogólnie występuje to na każdym biegu. Sytuacja wygląda tak, że silnik nie reaguje prawidłowo na pedał gazu do ~1500 obrotów. Np. ruszając z miejsca, na pierwszym biegu puszczę sprzęgło, naciskam gaz w podłogę i rozpędzenie się od prędkości obrotowej silnika 1200 do 1500 zajmuje nawet 10 sek. Towarzyszy temu zjawisko chwilowego załapania (ułamek sekundy), na przemian z totalnym brakiem przyspieszania (coś w tym stylu, kiedy na lodzie włączy się kontrola trakcji przy przyspieszaniu i sterownik obcina moc). Kiedy uda się napędzić silnik do 1600 obrotów, samochód zaczyna normalnie reagować. Jeżdżąc po trasie, kiedy prędkość obrotowa silnika nie spada poniżej 1800, problem ten jest nieodczuwalny. Jakie logi podrzucić, żeby było łatwiej ocenić co jest nie tak?