Skocz do zawartości

givetheshow

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O givetheshow

Informacje

  • Imię
    Olek
  • Miasto
    Pasym

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładam poziomowanie i bixy skrętne, czy mogę wykorzystać któreś przewody, żeby nie ciągnąc dodatkowego przewodu na przesłonę drogowych? Przekładka pinu przy MCE? Do poziomowania już poprowadzone po 3 przewody do każdej z lamp, wiec aktualnie mam po 12 przewodów poprowadzonych.
  2. Znalazłem przyczynę. Winowajca - czujnik temperatury spalin przed turbosprężarką. Działał prawidłowo w zakresie do ~200 stopni, powyżej przeskakiwał od razu na 1000 stopni.? Log przed wymianą czujnika na 3 biegu, grupa 74 i 11 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Log po wymianie czujnika na 4 biegu, grupa 11, 8 i 74. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dziekuję kamil-vag za pomoc! Temat do zamknięcia. Pozdrawiam ?
  3. To pierwsze co mi przyszło do głowy, wiec sprawdzałem zaraz na początku. Potencjometr gazu reaguje tak jak powinien. Przy gazie w podłodze jest wskazanie 99,9%. EDIT: log grupy 11,10 i 8, 4 bieg. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. Auto po wycince dpf, egr (fizycznie i programowo) i jest po chipie. Do tej pory przez 1,5 roku nie było najmniejszego problemu. Program jest bezdymny. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Pierwszy przejazd na 3 biegu, drugi na 4, but w podłodze na całym logu ?
  5. Witam, szukam rozwiązania problemu, z jakim przyszło mi się zmierzyć w BRD. Ogólnie występuje to na każdym biegu. Sytuacja wygląda tak, że silnik nie reaguje prawidłowo na pedał gazu do ~1500 obrotów. Np. ruszając z miejsca, na pierwszym biegu puszczę sprzęgło, naciskam gaz w podłogę i rozpędzenie się od prędkości obrotowej silnika 1200 do 1500 zajmuje nawet 10 sek. Towarzyszy temu zjawisko chwilowego załapania (ułamek sekundy), na przemian z totalnym brakiem przyspieszania (coś w tym stylu, kiedy na lodzie włączy się kontrola trakcji przy przyspieszaniu i sterownik obcina moc). Kiedy uda się napędzić silnik do 1600 obrotów, samochód zaczyna normalnie reagować. Jeżdżąc po trasie, kiedy prędkość obrotowa silnika nie spada poniżej 1800, problem ten jest nieodczuwalny. Jakie logi podrzucić, żeby było łatwiej ocenić co jest nie tak?
  6. Również jestem zainteresowany takim zabiegiem Koszt?
  7. http://ulter.com.pl/pl/offer/endings/single/330 - musisz zamowić lewą i prawą, bo jest różnica
  8. Proszę bardzo, trochę z dalsza
  9. Ładnie siedzą
  10. Pomontowane Ja zostawiłem końcówki w chromie Jeszcze raz dziekuję Robert za cenne wskazówki
  11. Na początek proponuje sprawdzenie synchronizacji wałków rozrządu. Ssący jak i wydechowy. Spaliny nie śmierdzą?
  12. Zbliża mi się wymiana oleju, więc wypada zajrzeć pod michę i sprawdzić jak się ma imbus wraz z gniazdem. Profilaktycznie chciałbym go zmienić, tylko nie jestem pewien jaki ten imbus mam kupić BRD, 2006 rok ten - 03G115281D follower; 77MM czy ten - 03G115281A follower no i zabezpieczenie oczywiście też, ale tu już nie ma opcji do wyboru N 0122942 securing ring; 8X0,8 moja ściągawka - http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2006-11551-oil-pump-oil-dipstick-balancer-shaft/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...