Skocz do zawartości

Marynarz____

Pasjonat
  • Postów

    791
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marynarz____

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marynarz____

7

Reputacja

  1. Jak już zakładasz temat, to nie pieprz głupot, żadna z tych turbin nie jest na łożyskach kulkowych. Ale kotlet...
  2. No właśnie nikt tu się nie spodziewa, że dostanie baty od auta które wygląda jak rozmazana kupa (sorry ale Cordoby nigdy mi się nie podobały- wyglądają jak murzynka z napuchniętą d*pą). Mody super, samo auto nie.
  3. pozdejmuj te naklejki z tyłu bo ładne auto wygląda jak szopa na kółkach
  4. Foty wnętrza plany itp. ??? już widzę że nie masz parktronica przód więc totalnie pełne nie jest...
  5. Ładne autko jak dla mnie czarne felgi zimowe są spoko, natomiast letnie tragedia- psuja wizerunek tego auta. Zmień je i będzie malina
  6. Marynarz____

    B6 DIVISION

    Wszystko zależy od stanu gumy, często trzyletnie chinczyki mają już twardą gumę a dużo starsze np dunlopy nadal nadają się do jazdy. Niby mówi się że jak kupować opony to max 5 letnie, no ale jak je założysz i pojeździsz rok to już będą miały 6 lat... i co?? nie wymieniasz ich... wszystko zależy od stanu gumy.
  7. płyn dolany klocki wymienione, czujnik nadal się świeci, wie ktoś jak dokładnie przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika skrętu??
  8. właśnie też pierwsze spostrzeżenie padło na klocki z tyłu bo miałem do wymiany, po wymianie błąd się nadal pojawia, więc to nie to.
  9. Siema, pacjent A4 B7 2.0 BRD manual. Po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów zapala się kontrolka ESP i lekko przyhamowuje samochód, potem mozna normalnie jechać ale kontrolka ESP sie świeci i ESP nie działa, natomiast tempomat działa bez zarzutu. Stawiam na czujnik kąta skrętu- pytanie jak dokładnie zrobić kalibrację. Czy wystarczy skasować błąd i przed ruszeniem pokręcić kierownicą czy trzeba zrobić procedurę VAGiem ( jeśli tak to poproszę o instrukcję lub odesłanie do tematu). Jakie są wasze sugestie??
  10. czujnik położenia pedału hamulca do wymiany- w kabelki się nie baw, koszt ok 47 zł+ 20 zł za wymianę w ASO (sam nie wymieniaj bo go uwalisz), miałem to samo.
  11. Jak ktoś uprawia PSJ to niech jego 6 l po mieście będzie prawdą, ale potem niech nie dziwi się że turbo mu pada lub wchodzi w tryb awaryjny, a to co na ropie zaoszczędzi to wyda na dwumasa. Taka nasza polska ekonomia mi po mieściwe wciąga 8-9 l, na trasie ze średnią 140 km/h to 6,5 a poniżej 140 to udawało się schodzić do 5. W silniku wszystko zdrowe przelot 240 tyś. AVF 6 biegów 131 KM
  12. hmmm, wygląda to jak.... gówno??
  13. nooo Józek a Ty jeszcze tego nie masz??!!
  14. to trochę cie poniosło, pewnie jak USA to rok rejestracji masz 2006 a produkcji pewnie 2005, sam sprowadzałeś z USA czy kupiłeś od kogoś kto sprowadza auta?? Tylko nie chromowane felgi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...