Skocz do zawartości

lemmar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lemmar

  1. Dzięki, już zamówiony. A podpowiecie gdzie jak wyjąć immo ? ---------- Post dopisany 06-10-2013 at 09:20 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 17:39 ---------- Nitkt nie wie? Szukam od fczoraj różnych fotek i nic nie mogę znaleźć. Wiem że gdzieś w pobliżu kierownicy ale nie wiem co rozebrać żeby się dostać. Czy kierownice czy inne obudowy ?
  2. Czyli co muszę wyjąć puszkę? A może da się go całkiem odłączyć lub coś w tym stylu ?
  3. Witam, siędze już na forum kilka dni i nie znalazłem rozwiązania moich problemów. Przy zakupie samochodu dostałem jeden kluczyk. Niestety uszkodzony został transponder, który był w kluczyku i niestety nie mogę odpalić auta ( zapala się i gaśnie). Proszę mi pomóc w wyborze kabla i oprogramowania żeby odczytać PIN i dodać nowe kluczyki. Dane jakie udało mi się ustalić: Immobilizer: VAG Number - 4AO 953 234, Component: IMMO AUZ9Z0WN260167 D77 Instrument: VAG Number - 8D0 919 034 B, Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D10 Te dane odczytałem kablem kk ( takim niebieskim )l i programem VAG-COM, próbowałem też odpalić na tym kablu CAN K Commander ale nie odczytuje PIN. Czy do tego programu trzeba inny kabel ? Samochód to Audi A4 B5 ADR 1.8 97r, Proszę o pomoc .
  4. Nie mam kabla żeby podłączyć komputer. Może polecicie jakiś kabel z softem ? ---------- Post dopisany 29-09-2013 at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 19:52 ---------- Ponawiam pytanie. Jaki kupić kabel i jaki zainstalować soft żeby można było zobaczyć podstawowe dane, logi, dodać kluczyki, wyciągnąć pin. Auto to A4 B5 sedan, silnik ADR 1.8 (bez turbo) , 97r.
  5. lemmar

    Zbyt duża temperatura

    Napisałem już że wyciągnięta została pompa i miała wirnik w kilku częściach. Czyli nie działała. Możesz mi powiedzieć na jakiej podstawie nadal twierdzisz że to uszczelka?
  6. lemmar

    Zbyt duża temperatura

    U mnie uszkodzona była pompa, wirnik plastikowy był pęknięty i stał w miejscu. Można to było wyczuć tak jak napisaliście wkładając palce do pompy i delikatnie przytrzymać wirnik kręcąc pompą. Nowa pompa już kupiona, przy okazji wymiana całego rozrządu, paska napędu klimatyzacji wraz z napinaczem, paska napędu alternatora wraz z napinaczem i paska pompy wodnej. Mam nadzieję że trochę na tym pojeżdżę.
  7. A można go jakoś pominąć?
  8. Witam, w nowo kupionym Audi silnik 1.8 mam następujący problem. Po przekręceniu kluczykiem silnik odpala i gaśnie po 1 sekundzie. Problem znika gdy odłączam akumulator na kilka sekund, wtedy zapala normalnie. Ale jak postoi ze dwa dni to dzieje się tak sama gaśnie po sekundzie i znowu pomaga rozłączenie akumulatora. Co może być przyczyną takiej przypadłości ??
  9. Witam, przymierzam się do wymiany paska rozrządu i napinaczy. Muszę się też dostać do pompy wody. Muszę więc zdjąć zderzak, chłodnice ( cały przód). Poszukuję więc jakiejś informacji co po kolei trzeba rozebrać i wyjąć żeby się dostać do rozrządu i pompy. Może być jakiś film.
  10. lemmar

    Zbyt duża temperatura

    Przed chwilą sprawdzałem kanał 51 na klimatroniku. Czujnik temp. i wskaźnik musi być ok bo klimatronik pokazuje tak samo temperaturę. Przy najbliższej okazji jak znajdę trochę czasu to sprawdzę to pompę. Dodam tylko że ogrzewanie też nie działało. Temperatura ustawiona była na HI a powietrze leciało przez cały czas zimne. Ma to jakieś znaczenie jeśli chodzi o diagnostykę problemu?
  11. lemmar

    Zbyt duża temperatura

    Hmm, obstawiałem raczej pompę cieczy. Czemu uważasz że to uszczelka pod głowicą? Jeśli to uszczelka to tak szybko będzie się grzał ?
  12. lemmar

    Zbyt duża temperatura

    Wydaje mi się że to nie jest czujnik, bo jak mam otwarty korek od zbiornika wyrównawczego, to po uzyskaniu 110 stopni widać jak się woda gotuje.
  13. Witam, kupiłem ostatnio A4 B5, 97r benzyna 1.8. Po zapaleniu silnik powoli nagrzewa się aż do 110 stopni po czym go gaszę żeby nie przegrzać. to samo podczas postoju i w czasie jazdy. Po odpaleniu zrobię około 2 kilometrów i już mam 110 stopni na zegarze. Sprawdzałem termostat alewając go wrzątkiem i się otwierał tak że była szpara około 5mm. Co dalej sprawdzać ?
  14. Witam, wszystkich na forum, jestem nowym posiadaczame A4 r. 97 sedan benzyna 1.8. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...