Skocz do zawartości

seba1988

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O seba1988

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Jako, że i ja byłem kilkukrotnym klientem Karola dodam kilka groszy od siebie. Pierwsze wrażenie ok zna się na rzeczy i wszystko było ok prócz jakiś małych wpadek typu po wyjechaniu z warsztatu spadła rura z intercolera ale wróciłem i poprawili. Ogólnie zdanie mam podzielone od pochwał po niezadowolenie i już tam nie pojadę ze względu na olewanie klienta. OLEWANIE przez duże O. Jestem w stanie dużo zrozumieć rodzina, urlop itd. Dzwoniłem w sumie przynajmniej 4 razy chcąc się umówić na wizytę. Najpierw mówił, że nie przyjmuje już aut do urlopu. Ok czekam dzwonie znowu żeby zadzwonić kiedy indziej. Ale, że chciałem tylko do niego więc spokojnie poczekałem z miesiąc. Będąc przekonany, że dziś uda mi się w końcu zapisać na termin usłyszałem żebym sobie poszukał innego mechanika. Innym razem dzwoniąc pytając o termin usłyszałem dobra bo nie mam czasu i się rozłaczył. Ogólnie mechanik dobry ale nie tak z podejściem do klienta który zamiast jechać do konkurencji czeka miesiąc na niego a on ma cie w d...
  2. No a jak mam wyciagnąc ten pin? Podłączam vag i co dalej
  3. Problemu ciąg dalszy poprzedni właściciel zmienił klamkę kierowcy na zwykłą bez zamka i pomalował pod kolor ( co by było go trudniej ukraść). A skąd mam wziąć ten pin?
  4. immo czyli nie odpale? Jak ewentualnie "dokłada" się klucz?
  5. Nie mogę po prostu "dokodować " go żeby oba działały? Czyli albo kodować dwa albo jeden będzie działał?
  6. Witam mam nietypowy problem. Mam ogólnie dwa kluczyki z czego jeden niezakodowany. No i tutaj rodzi się problem bo kluczyk zakodowany pojechał i nie mam go fizycznie a do kodowania kluczy potrzebne są dwa. Czy jest możliwość zakodowania tego jednego (czystego) nie tracąc drugiego (zakodowanego) żebym mógł jakoś się dostać do auta?
  7. Witam. Mam problem u siebie z klimatyzacją. Ogólnie układ jest szczelny ale postanowiłem wymienić osuszacz oraz dyszę jako, że jeszcze oryginał był. I w czym rzecz. Jak są chłodne dni (ok 10*) na ustawionej temp 22* jest ciepło że muszę schodzić do 18* żeby było znośnie a jak jest ciepło ( ok 20-25*) wieje zimne powietrze przy tej samej 22* temp. I się zastanawiam bo powinien utrzymywać ciągle stała temperature a nie jak w manualu. Wydaje mi się że to któryś z czujników ale który? Dodam, że przed wymiana gratów było to samo. Ma ktoś pomysł? Błędów na klimatroniku nie ma. A4 B6 1.8T AVJ 2001r Podrawiam
  8. Witam. Jako, że pracuje troszkę przy klimatyzacji sam obsługując postanowiłem wymienić dyszę dławiącą. Nie miałem pojęcia do końca, że kolory tych dysz są tak ważne jak uświadomiono mnie na szkoleniu. I tu nasuwa się pytanie (bo starą wyrzuciłem a zapomniałem kolor) jakiego ma być koloru? Bo gdziekolwiek nie szukam w konfiguratorze to każdy kolor ma niby pasować co jest sprzeczne. Ma ktoś możliwość ustalenia tego? Mam 1.8T 150 km 2001r avj sedan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...