-
Postów
179 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O gsekulski

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Otwock
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki. Tak myślałem. Jedno mnie zastanawia. Pompa powietrza wtórnego nie powinna chodzić tylko jakiś czas i tylko na zimnym silniku?
-
Witam kolegów. Mam problem. Temat dotyczy A4 B4 Anant 1.8T quattro. Mianowicie podczas odpalenia samochodu na zimnym silniku słychać takie wycie/swit/ gwizd ciężko nazwać - jakby jakis silnik elektryczny głosno pracował. Po chwili problem ustaje. Na ciepłym silniku, gdy zatrzymam samochód jest słychać ten efekt, ale wygląda to tak jakby jakiś silnik elektryczny schodzi z obrotow i jest dobrze. Na ciepłym silniku nie zawsze jest to słychać. Auto nie ma problemów z mocą.
-
Nie działa podświetlenie w podsufitce w Audi A4 B6
gsekulski odpowiedział(a) na gsekulski temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję za informację. W takim wypadku, co może być przyczyną? Ew. Może ktoś już walczył z takim problemem i chętnie pomoże. -
Witam serdecznie. Od pewnego czasu pojawil się mi problem. Przestało mi działać podświetlenie w podsufitce auta. Mam na myśli tą lampkę nad siedzeniem pasażera oraz tą z przodu nad deską rozdzielczą. Był okres, że działało, a raz nie. Teraz przestały mi oba działać. Teoretycznie prąd dochodzi, bo po włączeniu świateł zapala się podświetlenie przycisków w tych lampkach, lecz naciskając przycisków nie ma rekcji, żadna żarówka się nie zapala. Proszę o pomoc
-
Odblokowanie zmieniarki w radiu Audi Concert w Audi A4 B7
gsekulski odpowiedział(a) na gsekulski temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję za pomoc. Po prostu tego akurat nigdy nie robiłem. Od 2010 roku korzystam z vcds lite. Dziś uszkodziłem interfejs. Czy możecie polecić coś rozsądnego? Moje auto to A4 B7 1.8T. Na internecie znalazłem coś takiego. -
Odblokowanie zmieniarki w radiu Audi Concert w Audi A4 B7
gsekulski odpowiedział(a) na gsekulski temat w Audi A4 B6/B7
Jak sie robi pełny auto scan? Nigdy nie miałem okazji go jeszcze robić. -
Odblokowanie zmieniarki w radiu Audi Concert w Audi A4 B7
gsekulski odpowiedział(a) na gsekulski temat w Audi A4 B6/B7
Niestety nie działa. Pod kanałem 56 nic nie ma. -
Odblokowanie zmieniarki w radiu Audi Concert w Audi A4 B7
gsekulski odpowiedział(a) na gsekulski temat w Audi A4 B6/B7
Radio to zwykły Concert II. Czy możesz podpowiedzieć jak je zakodować? -
Odblokowanie zmieniarki w radiu Audi Concert w Audi A4 B7
gsekulski odpowiedział(a) na gsekulski temat w Audi A4 B6/B7
Nie zmieniałem. -
Odblokowanie zmieniarki w radiu Audi Concert w Audi A4 B7
gsekulski opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam serdecznie. Posiadam Audi A4 B7 2006r. W aucie zamontowane jest radio Audi Concert. Niestety nie mogę aktywować trybu zmieniarki. Nie działa żadna kombinacja naciskania klawiszy CD. Czy ktoś może mi pomóc? Dokupiłem modół Bluetooth i z tego co się orientuję, działa on właśnie w trybie zmieniarki. -
Dla pewności. W dolot podszedł ten boczny króciec. A za dolot ten krótszy a szerszy, który naprzeciwko na prosto ma ten malinki krociec z wąskim przewodem podciśnienia. Dobrze?
-
Dziękuję. Już poradziłem sobie. Już to kilka razy robiłem w B6, ale dawno. Zmarł mi niedawno brat, zakręcony chodzę. Przypomniałem sobie.
-
Witam kolegów. Wymieniam zawór upustowy turbiny DV w silniku 1.8T BFB A4 B7 1.8T quattro. Niestety przed wymianą nie zrobiłem zdjęcia, który przewód idzie pod który wlot. Proszę o pomoc. Może ma ktoś jakieś zdjęcie zamontowanego?
-
Koło stanęło na sztywno niestety. Ok rok temu miał wymieniana chłodnice klimy, po wypadku. Miał zero czynnika. Meteo, a cos tańszym kosztem? np po prostu wymiana sprężarki na uzywke? chodzą po ok 200zl? I akcesoria przy niej. Sorki jeśli pisze jakieś bzdury, ale jak wspomniałem...Do tej pory Klima była ok, nie zaglebialem się w szczegóły.
-
Witam kolegów. Otóż temat dotyczy A4 B6 1.8T AVJ. Mianowicie zerwało mi pasek klinowy. Przyczyną okazało się zatarte kolo pasowe sprężarki klimy- po prostu stanęło. Do tej pory nie zaglebialem się nad budową powyższej sprężarki. Czy ktoś mi przybliży temat, czy to jest bardzo poważna usterka, tzn zatarta pompa? Czy raczej naprawa może okazać się bardziej prosta? Dzięki z góry za zyczliwosc