Skocz do zawartości

gsekulski

Pasjonat
  • Postów

    185
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O gsekulski

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Otwock

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok. W wolnej chwili wstawię. Na myśl mi przychodzi to, iż faktycznie mogl wymienić moduł komfortu. Nowy model byc moze został tak zaprogramowany, lub przeprogramowany. Do przełączników szyb napięcie dochodzi od razy po przekręceniu zapłonu. Wstawię wynik z VCDSa
  2. Co zostało wymienione to juz sam nie wiem. Poerwsza wersją mechanika był przekaznik w modele komfortu, a po dwoch tygodniach, gdy juz chyba zapomnial co mi wczesniej powiedzial, to stwierdzil ze wymienił moduł komfortu. Przed naprawą w module komfortu byl błąd "brak napięcia". Na początku nie działało podświetlenie w podsufitce. Po jak to nazwać "naprawie". Podswietlenie w podsufitce juz dziala, ale dopiero po ok 10 minutach jazdy. Za to przed naprawą szyby pracowały od razu po przekreceniu zapłonu, teraz dopiero po ok 5 minutach od jego przekręcenia. Dotyczy to również domykania szyb z pilota.
  3. Witam serdecznie kolegów. Wystąpił problem. Przestało mi działać podświetlenie wnętrza. VCDS pokazywał brak napięcia. Oddałem do mechanika. Powiedział, ze wymienił przekaźnik w module komfortu. Po odbiorze pojawił sie problem taki iż: podświetlenie zaczyna działać dopiero po ok 10 minut od odpalenia auta, a elektryczne szyby pracują dopiero po ok 5 minut od odpalenia auta. Podjechał do tego mechanika po 2 tygodniach i sie zakręcił. Tym razem powiedział, ze wymienił moduł komfortu. Poproszę o pomoc, chętnie bym to juz sam zrobił. Szykuje auto do wyjazdu do Norwegii.
  4. Witam serdecznie. Potrzebuję zlokalizować pompę paliwa w A4 B7 1.8Turbo Quattro Avant. Poproszę o pomoc.
  5. Witam serdecznie. Posiadam Audi A4 B7 1.8t Quattro. Mam wyciek płynu do wspomagania z maglownicy. Na początku był mały, teraz już bardzo dużo dolewam płynu. Nigdy sie tym.nie interesowałem, bo nie miałem tego problemu. Prawdopodobnie chodzi o gumowe osłony. Czy da się go naprawić bez wymiany maglownicy? Dodam, ze maglownicy nie ma luzów,, nie stuka itp.
  6. Dzięki. Tak myślałem. Jedno mnie zastanawia. Pompa powietrza wtórnego nie powinna chodzić tylko jakiś czas i tylko na zimnym silniku?
  7. Witam kolegów. Mam problem. Temat dotyczy A4 B4 Anant 1.8T quattro. Mianowicie podczas odpalenia samochodu na zimnym silniku słychać takie wycie/swit/ gwizd ciężko nazwać - jakby jakis silnik elektryczny głosno pracował. Po chwili problem ustaje. Na ciepłym silniku, gdy zatrzymam samochód jest słychać ten efekt, ale wygląda to tak jakby jakiś silnik elektryczny schodzi z obrotow i jest dobrze. Na ciepłym silniku nie zawsze jest to słychać. Auto nie ma problemów z mocą.
  8. Dziękuję za informację. W takim wypadku, co może być przyczyną? Ew. Może ktoś już walczył z takim problemem i chętnie pomoże.
  9. Witam serdecznie. Od pewnego czasu pojawil się mi problem. Przestało mi działać podświetlenie w podsufitce auta. Mam na myśli tą lampkę nad siedzeniem pasażera oraz tą z przodu nad deską rozdzielczą. Był okres, że działało, a raz nie. Teraz przestały mi oba działać. Teoretycznie prąd dochodzi, bo po włączeniu świateł zapala się podświetlenie przycisków w tych lampkach, lecz naciskając przycisków nie ma rekcji, żadna żarówka się nie zapala. Proszę o pomoc
  10. Dziękuję za pomoc. Po prostu tego akurat nigdy nie robiłem. Od 2010 roku korzystam z vcds lite. Dziś uszkodziłem interfejs. Czy możecie polecić coś rozsądnego? Moje auto to A4 B7 1.8T. Na internecie znalazłem coś takiego.
  11. Jak sie robi pełny auto scan? Nigdy nie miałem okazji go jeszcze robić.
  12. Niestety nie działa. Pod kanałem 56 nic nie ma.
  13. Radio to zwykły Concert II. Czy możesz podpowiedzieć jak je zakodować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...