Skocz do zawartości

gsekulski

Pasjonat
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gsekulski

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Otwock

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gsekulski

1

Reputacja

  1. Koło stanęło na sztywno niestety. Ok rok temu miał wymieniana chłodnice klimy, po wypadku. Miał zero czynnika. Meteo, a cos tańszym kosztem? np po prostu wymiana sprężarki na uzywke? chodzą po ok 200zl? I akcesoria przy niej. Sorki jeśli pisze jakieś bzdury, ale jak wspomniałem...Do tej pory Klima była ok, nie zaglebialem się w szczegóły.
  2. Witam kolegów. Otóż temat dotyczy A4 B6 1.8T AVJ. Mianowicie zerwało mi pasek klinowy. Przyczyną okazało się zatarte kolo pasowe sprężarki klimy- po prostu stanęło. Do tej pory nie zaglebialem się nad budową powyższej sprężarki. Czy ktoś mi przybliży temat, czy to jest bardzo poważna usterka, tzn zatarta pompa? Czy raczej naprawa może okazać się bardziej prosta? Dzięki z góry za zyczliwosc
  3. Witam. Temat dotyczy silnika 1.8T AVJ 150KM. Mianowicie na nierownosciach slychac stukanie w ukladzie kierowniczym. Tak jakby z maglownicy. Wymienilem lewa koncowke i drazek. Koncowka miala juz luzy. Troche zmalalo lecz nadal slychac. Oraz stukot przy kreceniu kierownica na postoju. Podczas jazdy nie. Zmiejszylem luzy na maglownicy lecz bez poprawy. Ktos pomocny ma jakies sugestie? Dodam, ze auto ma 240 tys realnego przebiegu oraz sporadycznie jezdzi w miescie.
  4. Witam. auto A4 B6 1.8T AVJ 2002r. Problem polega na tym, że słychać głośne stukanie na dołkach oraz pukanie przy szybkim ruszaniu kierownicą. tak jakby z lewej strony. Końcówki drążków wydają się być dobre. Ktoś coś podpowie. ewentualnie jak sprawdzić czy to nie drążek kierowniczy?
  5. Dzięki kolego ale to nie to. Dlatego ponawiam. Pisk jest słyszalny ewidentnie z boku silnika. Najmocniej to słychać jak się nadstawki ucho nad dolot powietrza. Tzn ten plastik idący od filtra w pas przedni. Te okolice. To tak jakby coś się przycieralo. Dodam, że dziś było tak iż silny pisk i auto aż zgasło. Nie mam pojęcia co tam może być takiego z tej strony. I zawsze tylko kilka sekund i na kompletnie zimnym silniku.
  6. Witam. Temat dotyczy A4 B6 1.8T AVJ 150KM. mianowicie przy odpaleniu zimnego silnika. Słychać pisk. Taki pulsacyjny,coś na zasadzie pi....pi....Niestety nie nagrałem filmu. Trwa on kilka sekund, ok 10ciu. Na ciepłym silniku nie ma tego problemu. Przysluc**jac się, dochodzi gdzieś z lewej strony silnika, patrząc się na niego. Najbardziej tak jakby w okolicach filtra powietrza. Być może się rozchodzi. Ktoś ma może sugestię co może go powodować w tym silniku?
  7. a czy pompka paliwa może mieć wpływ na to?
  8. Witam. temat dotyczy A4 B6 1.8T AVJ 2002r. Mianowicie auto jak postoi odpala po 2-3 przekręceniu stacyjki. Tzn bez odpalania pomiędzy próbami. Wymieniłem filtr pali. Jest ciśnieniowy, więc pomyślałem że nie trzyma ciśnienia. Nie pomogło. Auto posiada instalację lpg. dodam, że szwankuje czasami sterownik lpg. Czy ktoś miał podobny problem, ew ma sugestie gdzie będzie rozsądnie szukać przyczyny tego zjawiska? dzięki
  9. Mechanicy to zależy na kogo trafisz, ciężka praca lecz czasami nie warto się sugerować. Miałem przytkanego smoka w misce olej a jeden chciał mi głowice regenerować. Także sprawdz i trzymaj dystans.
  10. Miałem identycznie. Uszczelka pokrywy zaworów + uszczelka napinacza. Z początku nie mogłem dostrzec skąd. Dopiero jak dokładniej sprawdziłem. Skapywało z rogu uszczeli pokrywy na osłonę a z osłony na katalizator i był smród palonej gumy. Mechanicy mi różne wersje opowiadali. Wg mnie to z rozbryzgiem do bajka. Przejedz palcem po uszczelce i jej okolicach i sprawdz.
  11. Witam. Koledzy potrzebuje schemat zasilania ECU, złącza OBD oraz stacyjki. Chciałbym widziec jak to idzie od skrzynki bezpieczników. Byłbym wdzięczny za pomoc. Auto A4 B6 1.8T avj 2002r
  12. Witam temat dotyczy a4 b6 1.8t 2002r avj. Mianowicie zaczelo sie od spadających cewek. Wymienione wszystkie na nowe NGK. swiece platynowe ok 30 tys przebiegu. Problem jest taki, ze na zimnym silniku auto szarpie nie ma mocy potrafi zgasnac. Czasami miga check engine. Na cieplym silniku jest dobrze. Nie zaleznie czy na lpg czy benzynie. Po podlaczeniu pod lpg pokazuje "brak napiecia" a pod vcd choinka bledow zwiazana z wypadaniem zaplonu. Ktos pomoze? Dodam, ze silnik w swietnej kondycji.
  13. to dziwne, że tylko na biegu jałowym i po remoncie silnika. Jeśli masz możliwość podmieni i sprawdź ECU silnika. Ewentualnie wypnij wtyczkę od EKU gazu i zmostkuj piny drutem aby sprawdzic jak zachowa się bez LPG.
  14. miałem ten problem i leżał gdzieś w przewodach lub zaworkach. Tego dnia powymieniałem porzewody dolotowe bo były popruchniałe, kilka zaworków profilaktycznie i od razu i ten problem znikł.
  15. heh a pomyślałeś o sterowniku od LPG? Zauważ, że nawet jak jedzieś na benzynie to sygnał do wtrysków benzynowych i cewek idzie przez ECU gazu. Tzn komputer silnika podaje do sterownika gazu. Może w tym problem. Walniety sterownik gazu= głupiejące obroty, problemy z zapłonem itp. Możesz sobie to sprawdzić, tzn odepnij wtyczkę od sterownika gazu i zobaczysz, że na benzynie Ci nie odpali bo nie będzie miał sygnału. Pozdrowionka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...