Skocz do zawartości

streaker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O streaker

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia streaker

0

Reputacja

  1. Witam. Kupiłem nowy akumulator MOLL EFB 95Ah 900A. Akumulator posiada po obu stronach otwór centralnego odgazowania. Po prawej stronie (biegun plus) jest zaślepiony białą zatyczką. W moim oryginalnym akumulatorze jest odwrotnie biała zaślepka jest po lewej stronie (biegun minus). Wężyk do odprowadzania gazów jest za krótki abym mógł go podłączyć do nowego akumulatora (lewa strona). Czy wie ktoś w jaki sposób można tą białą zaślepkę przełożyć na drugą stronę? Głównie chodzi mi o jakiś sposób na jej wyciągnięcie. Pozdrawiam.
  2. Witam. Chciałbym odgrzać temat. Czy komuś udało się zrobić tak jak opisał to GrubyAdi w poście powyżej. Wyposażenie takie tak jak u GrubyAdi tylko bez haka i mam sedana. Sterownik high Ewentualnie do jazdy dziennej mogą być światła mijania razem z tyłem ale bez deski rozdzielczej. Tutaj nie mam preferencji. Najbardziej zależy mi na tym żeby w pozycji zero nie świeciło się nic zwłaszcza zimą żeby nie obciążać dodatkowo akumulatora. Dopuszczam też możliwość zapalania świateł dziennych dopiero po zapaleniu silnika. Obecnie jak zmieniłem kodowanie na 01011 to po przekręceniu kluczyka od razu zapalają się światła do jazdy dziennej + tył niezależnie od położenia przełącznika świateł (0 czy auto) Nie działa mi też pozycja 8 w adaptacji (wyłączenie świateł do jazy dziennej). Przy powyższym kodowaniu zmiana wartości w pozycji 8 nic nie powoduje. Czy ktoś wie jak można coś takiego zrobić? Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...