Skocz do zawartości

melisario

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O melisario

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia melisario

0

Reputacja

  1. Niedawno regenerowałem turbinę w swoim BRD. Po przejechaniu ok. 10 tys kilometrów zauważyłem że bierze mi strasznie dużo oleju (wlałem łącznie 3 litry). Zgłosiłem się do warsztatu gdzie robili mi tą turbinę i przy okazji regenerowali imbus od pompy oleju. Po zdjęciu rury od intercoolera, poleciał ciurkiem olej. Wzięli turbinę na sprawdzenie, okazało się że jest w niej pełno nagaru i prawie stanęło turbo od tego. Samochód stoi już od tygodnia w warsztacie i sam już nie wiem czy oni mają w ogóle pojęcie co robić. Właśnie z nimi gadałem i powiedzieli mi że wyczyścili turbinę i złożyli ją na nowo. Teraz mówią że nagar może być winą podlewających pompowtrysków albo może wydech (EGR). Już mi ręce opadają. Ogólnie gdyby nie ten olej to samochód jeździł raczej dobrze, trochę niekiedy szarpał przy przyśpieszaniu i dymu zostawiał (wycięty DPF) więc się zbytnio nie martwiłem. Możecie coś poradzić, jak mam z nimi gadać?
  2. Jak w temacie, Niedawno regenerowałem turbinę, bo zrobieniu 10tys km zauważyłem że bierze sporo oleju. Okazało że uszkodzona jest membrana w odmie na kopule zaworowej. Jest cała pogięta. No i teraz pojawia się problem, z dostępnych mi informacji nie ma możliwości kupienia samej membrany i trzeba kupić całą kopułę... Miał ktoś ten problem? Ktoś może pomóc?
  3. Powiem jutro majstrowi żeby zdjął pokrywę zaworów, zobaczymy jak to wygląda a potem będę myślał. Ogólnie humor mam fatalny
  4. No dobra, czyli co mam teraz zrobić? Jak najłatwiej sprawdzić uszkodzenia bez rozbierania wszystkiego żeby stwierdzić czy rzeczywiście uszkodzenia się rozlały po całości? Wymieniać ten imbus czy nowa pompa?
  5. Niestety to nie czujnik. W pompie oleju jeden z końców imbusa jest całkowicie okrągły (wytarty). Do tego turbina prawdopodobnie się zatarła (wirnik lata na boki). Święta, święta chyba się załamię Jakieś porady co do tej awarii? Czy coś da się sprawdzić więcej bez rozbierania całego silnika żeby stwierdzić czy coś jeszcze poszło? Te 20km przejechałem bo tyle miałem do warsztatu, ale bardzo powoli jechałem 40kmh nie przekraczałem. Edit: Tak czytam i czytam i wychodzi że ten imbus się po prostu wymienia i powinno być ok? Czy to prawda? Skąd mam go wziąć, jakiś zestaw naprawczy albo coś?
  6. Wczoraj jechałem sobie spokojnie po mieście, w pewnym momencie podczas dodawania gazu nagle zapaliła mi sie na czerwono koneweka oleju, auto straciło moc. Przejechałem jakieś 20km wstawiłem do warsztatu. Ogólnie silnik pracuje nomalnie, poza brakiem mocy, nic nie cieknie, nie nie dymi, nic jakoś bardzo nie hałasuje. Przy dodawaniu gazu słychać tylko takie lekkie jakby syczenie. Co to może być?
  7. Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007 Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie
  8. 220 000 BRD mam od roku - wymiana głowicy - tandem pompa - wycięcie DPF Poprzedni właściciel wymieniał dwumas
  9. Bez kompa to nic się nie dowiesz, brzmi trochę jak EGR czy się mylę?
  10. melisario

    Pęknięta głowica

    Moje auto wróciło do życia... A więc ważna sprawa, głowica BKD nie pasuje do BRD... Póki co zostałem z jedną z nich i próbuję ją sprzedać, także jakby ktoś znał kogoś kto poszukuje, dajcie znać http://allegro.pl/glowica-2-0-2-0-16v-tdi-audi-vw-skoda-seat-i4732027189.html Dodatkowo przy wymianie, za radą kolegi z forum wymieniłem uszczelniacze pod zaworami oraz zmieniłem szpilkę na wersję z 1,9. Póki co śmiga jak należy, mam nadzieję że więcej niespodzianek w najbliższym czasie nie będzie... P.S. Wygląda na to że nie mogę napisać tematu w dziale SPRZEDAM bo mam za mało postów Mógłby mi ktoś napisać posta? Dajcie znać na priv. Dzięki!
  11. melisario

    Pęknięta głowica

    Ok, dzięki. Wezmę ją, w razie czego mam miesiąc na zwrot jakby się okazało że coś nie tak UPDATE: Panowie pomocy! Doszła ta nowa głowica i zadzwonił do mnie właśnie mechanik, i powiedział mi że: "Głowica jest niby taka sama ale zawory w tej nowej wystają bardziej niż w Pana starej. W Pana starej głowicy były one wklęśnięte jakieś 30-40 a w tej nowej wystają 20-30 od płaszczyzny." I pyta mnie się co ma robić, bo nigdy się z takim czymś nie spotkał wcześniej. Czyli okazuje się że jednak głowica z BKD nie pasuje do BRD? Zaraz się chyba załamie.... UPDATE 2: Wychodzi że ta głowica którą zakupiłem pochodzi z Golfa BKD, jak poczytałem wychodzi że rzeczywiście w "starych" BKD inaczej były wypuszczone zawory.. Pytanie, czy mogę te zawory przełożyć ze swojej starej czy odsyłać tą głowicę i szukać innej?
  12. Miałem podobne objawy, ale to dymienie u mnie było sporadyczne. Jednak właśnie tak się objawiało, czasami przy odpalaniu mega dymienie o żrącym zapachu plus ubywanie płynu. Po zdjęciu głowicy okazało się że jest popękana...
  13. melisario

    Pęknięta głowica

    Tak, była sprawdzana szczelność i wyszło że są liczne pęknięcia (nawet widoczne gołym okiem) wokół zaworów. Znalazłem już głowicę za 600 PLN (wydaje mi się że uczciwa cena), sprawdzamy jeszcze numery części. Pochodzi ona z BKD, będzie pasować? Swoim BRD jeżdżę rok lekko ponad, poprzedni właściciel chyba lubił dawać w palnik jak się okazuje Na szczęście wałki i popychacze są w dobrym stanie więc tylko korpus muszę wymienić.
  14. melisario

    Pęknięta głowica

    A więc jest diagnoza mojego ubywającego płynu chłodniczego Głowica jest cała popękana... Czy ktoś się spotkał z tym problemem? Widzę że na allegro jest tego troche, jak wyglada kwestia dopasowania? Mój silnik to 2.0 BRD 170km, czy głowice od innych 2.0 tdi będa pasować? Pomóżcie proszę
  15. Nie wiem o czym wy piszecie, wycinałem DPF pół roku temu razem ze zmianą na soft oryginalny tylko bez DPF i wszystko śmiga jak należy, żadnych kontrolek, żadnych spiralek. Jeśli się tak dzieje, to znaczy że masz zryty soft nic innego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...