Skocz do zawartości

a4od

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O a4od

  1. Dzięki bardzo za pomoc dobry człowieku. Zobaczę jaki efekt da wymiana filtra. ---------- Post dopisany 09-11-2013 at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 17:46 ---------- Zastanawiam się nad wsadzeniem regulatora ciśnienia paliwa np. TOMEI oraz wsadzeniu zwykłego filtra bez regulatora wewnątrz co o tym sądzicie?
  2. Jerzy Pietkiewicz na Zamenhoffa powinien to ogarnąć.
  3. Turbo jak wspomniałem to hybryda. Część gorąca od BFB to się zgadza, zimna od 3.0 TDI. Listwa też została z BFB. Wtryski z ARY.
  4. Silnik, który mam obecnie w swojej A4 to ARY pochodzący z TT. Zgadza się, że w TT jest wpoprzek. ---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ---------- Z BFB zostały: miska olejowa, sterownik silnika, sprzęgiełko alternatora o ile dobrze pamiętam. ---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:22 ---------- Masz jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny ubogiej mieszanki?
  5. Silnik ARY wraz z osprzętem. Tylko sterownik został z BFB. Logi robione na Pb po uprzednim skasowaniu następujących błędów: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
  6. Dokładnie logi robione na Pb. Po czym widać braki w dopływie paliwa jak interpretujesz te wyniki? Jak już wcześniej pisałem f. paliwa bardzo dawno nie wymieniany. ---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- Czy wartości napięcia sondy są prawidłowe? Jakie są normy?
  7. Dzięki za podpowiedź. Dziś sprawdzę i dam znać czy jest regulator. ---------- Post dopisany at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Sprawdziłem i nie widzę regulatora ciśnienia paliwa. Wygląda to tak jak na zdjęciu poniżej. Zrobiłem również logi grup 002+020 oraz 002+033. Proszę o wypowiedź. Z góry dzięki. Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  8. Czy ciśnienie paliwa można zmierzyć VAGiem? czy tylko manometrem? Masz jakieś wskazówki jak to ewentualnie zrobić? ---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 09:44 ---------- Filtr paliwa dawno nie był zmieniany więc może tu jest problem z ciśnieniem. Które kanały warto jeszcze logować oprócz tego 033? Jeżeli chodzi o turbinę to eksperyment mojej konstrukcji. Ponieważ prowadzę serwis turbosprężarek postanowiłem złożyć hybrydę. Mianowicie część gorąca+wirnik od 1.8T BFB, zimna tj. koło kompresji+muszla od 3.0 TDI. Jestem ciekaw jakie są możliwości takiego połączenia.
  9. Pompa paliwa właśnie nowa oryginalna VDO. DV również nowy ale 710P. Powiesz coś więcej o doładowaniu?
  10. Witam, jestem posiadaczem A4 B6 z 2003. Pierwotnie siedział motor BFB, który został zatarty. Obecnie pod maską ARY. Do tego FMIC oraz turbo hybrydowe i brak kata. Jednak sterownik silnika mam jeszcze od BFB. Trochę nakombinowane w tej A4. Zrobiłem logi 002, 003, 115, 118. Dodam, że przepływka nowa BOSCH, świece 30 tys. Proszę o o ocenę tych logów. Ewentualnie które kanały jeszcze logować. Macie kogoś kto zrobi softa porządnie? Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. Bartek z Olsztyna, Witam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...