Skocz do zawartości

ockham

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O ockham

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Śrem

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ockham

    pomocy

    Przepływomierz do sprawdzenia
  2. Mialem podobnie Bialy dym z rur wydechowych o drazniacym zapachu ubywalo plynu chlodniczego i czasami wariowala wskazówka temp plynu po otwarciu korka w zbiorniczku bylo pusto nastepnie plyn wystrzelił Potem juz auto zaczelo czasami nierowno pracowac pojechalem do mechanika i powiedzialem mu ze zostawiam auto bo podejzewam ze to uszczelka (albo glowica ) No i byla peknieta glowica na 2 cylindrach
  3. http://zapodaj.net/fde6c49ea7251.jpg.html Fotka powyzej ... bialy nalot od strony kolektora jak i przy katalizatorze
  4. Witam Wczoraj zaobserwowalem ze przy kolektorze jak i przy katalizatorze pojawil sie bialy nalot co to moze byc jakas nieszczelnosc ??
  5. Kanaly 002 115 118 ??
  6. Wczoraj podlaczylem kompa i wywalilo taki blad: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Zawor wymieniony faktycznie uszkodzony od strony podcisnienia Juz niema tego dzwieku Ale mocy nadal troche brakuje
  7. To jak moze trzymac cisnienie skoro grzybek unosi podcisnienie oo zamknieciu przepustnicy Czyli gdzies musi byc nieszczelny ten dv Moze membrana jest uszkodzona i powietrze juz podczas ladowania turbo sobie pomalu ucieka Tak ja to rozumiem
  8. Dzisiaj dostalem od kumpla zaworek i zobacze czy bedzie poprawa Tylko jak tak patrzylem pod maske to moj dv jest jakby wiekszy duzo wiekszy Kumpel ma oryginal vw audi Moze poprzedni wlasciciel zalozyl jakis zamiennik hmmm Bez kanalu chyba sie nie obejdzie bo dostep do dv jest od spodu Czy dv jak nie trzyma cisnienia to wlasnie taki dzwiek sie wydobywa po zdjeciu nogi z gazu ?
  9. ockham

    Uszkodzony zawor Dv ?

    Czy jak dv nie trzyma cisnienia to wlasnie wydobywa sie taki dzwiek Bo turbine slychac jak sie wkreca
  10. Dzwiek jest identyczny jak na filmiku
  11. Taki charakterystyczny dzwiek. Tzn ze ten zawor nie trzyma cisnienia ?? Czy dv w a4b6 2003r jedt taki sam jak do modeli a4 b5 ?? Bo mialbym na podmianke taki zawor od kumpla , zaworek ma moze niecaly rok
  12. Witam Jest maly problem z moca 1.8t 163km A mianowicie auto przyspiesza rownomiernie niema takiego kopa jak mialo wczesniej I do tego slychac dziwny dzwiek jakby blow off po zdjeciu nogi z gazu lub zmianie biegow Najlepiej slychac przy obr ok 2100 Bledu zadnego na vagu nie wywala Czy to moze zawor dv ??
  13. ockham

    Uszkodzony zawor Dv ?

    Bledu zadnego nie wywala Turbo slychac jak sie wkreca ale nisema takiego kopa jak powinien miec na 163 konie Wiem jak go sprawdzic Jest jeszcze jakis zawor powiazany z dv w tym aucie odpowiedzialny za trzymanie cisnienia ? Oprocz n75
  14. ockham

    Uszkodzony zawor Dv ?

    Witam Mam problem chba z zaworem Dv poniewaz auto nie zbiera sie tak jak powinno tzn wczesniej turbo jak sie wkrecalo to bylo to bardzo odczuwalne a teraz zbiera sie rownimiernie dodam ze po upuszczeniu pedalu gazu wydobywa sie dziwny dzwiek cos jakby blow off slyszalne to jest bardzo dobrze przy 2100obr. Auto to a4b6 2003r 1.8t 163konie
  15. w piatek jade sprawdzic caly dolot dokladnierze jeszcze co mi nie daje spokoju to to ze jak go trzymam np powyzej 2000obr i gwaltownie dodam gazu albo zdejme noge z gazu to jest szarpniecie jak normalnie przyspieszam to ok a przepustnice vagiem mozna jakos sprawdzic ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...