Mialem podobnie
Bialy dym z rur wydechowych o drazniacym zapachu ubywalo plynu chlodniczego i czasami wariowala wskazówka temp plynu po otwarciu korka w zbiorniczku bylo pusto nastepnie plyn wystrzelił
Potem juz auto zaczelo czasami nierowno pracowac pojechalem do mechanika i powiedzialem mu ze zostawiam auto bo podejzewam ze to uszczelka (albo glowica )
No i byla peknieta glowica na 2 cylindrach
Wczoraj podlaczylem kompa i wywalilo taki blad: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Zawor wymieniony faktycznie uszkodzony od strony podcisnienia
Juz niema tego dzwieku
Ale mocy nadal troche brakuje
To jak moze trzymac cisnienie skoro grzybek unosi podcisnienie oo zamknieciu przepustnicy
Czyli gdzies musi byc nieszczelny ten dv
Moze membrana jest uszkodzona i powietrze juz podczas ladowania turbo sobie pomalu ucieka
Tak ja to rozumiem
Dzisiaj dostalem od kumpla zaworek i zobacze czy bedzie poprawa
Tylko jak tak patrzylem pod maske to moj dv jest jakby wiekszy duzo wiekszy
Kumpel ma oryginal vw audi
Moze poprzedni wlasciciel zalozyl jakis zamiennik hmmm
Bez kanalu chyba sie nie obejdzie bo dostep do dv jest od spodu
Czy dv jak nie trzyma cisnienia to wlasnie taki dzwiek sie wydobywa po zdjeciu nogi z gazu ?
Taki charakterystyczny dzwiek. Tzn ze ten zawor nie trzyma cisnienia ??
Czy dv w a4b6 2003r jedt taki sam jak do modeli a4 b5 ??
Bo mialbym na podmianke taki zawor od kumpla , zaworek ma moze niecaly rok
Witam
Jest maly problem z moca 1.8t 163km
A mianowicie auto przyspiesza rownomiernie niema takiego kopa jak mialo wczesniej
I do tego slychac dziwny dzwiek jakby blow off po zdjeciu nogi z gazu lub zmianie biegow
Najlepiej slychac przy obr ok 2100
Bledu zadnego na vagu nie wywala
Czy to moze zawor dv ??
Bledu zadnego nie wywala
Turbo slychac jak sie wkreca ale nisema takiego kopa jak powinien miec na 163 konie
Wiem jak go sprawdzic
Jest jeszcze jakis zawor powiazany z dv w tym aucie odpowiedzialny za trzymanie cisnienia ?
Oprocz n75
Witam
Mam problem chba z zaworem Dv poniewaz auto nie zbiera sie tak jak powinno tzn wczesniej turbo jak sie wkrecalo to bylo to bardzo odczuwalne a teraz zbiera sie rownimiernie dodam ze po upuszczeniu pedalu gazu wydobywa sie dziwny dzwiek cos jakby blow off slyszalne to jest bardzo dobrze przy 2100obr. Auto to a4b6 2003r 1.8t 163konie
w piatek jade sprawdzic caly dolot dokladnierze
jeszcze co mi nie daje spokoju to to ze jak go trzymam np powyzej 2000obr i gwaltownie dodam gazu albo zdejme noge z gazu to jest szarpniecie
jak normalnie przyspieszam to ok
a przepustnice vagiem mozna jakos sprawdzic ???