Skocz do zawartości

cebsoon

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cebsoon

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Dęblin/Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cebsoon

0

Reputacja

  1. cebsoon

    Speed sensor G28

    Tak dokładnie jest jak mówisz. Czujnik wymieniłem na zamiennik DELPHI i prawdopodobnie ona jest walnięta ;/ dziwne że nowa część a nie działa. Elektryk sprawdzał wiązki z kompa i wszystko ok. Zamówiliśmy nowy czujnik ale z firmy BOSCH takie jak oryginał i zobaczymy w poniedziałek czy coś da. A tak informacyjnie czym ten czujnik steruje ? wtryskami paliwa do cylindrów w odpowiednim momencie ? Pozdro Problem rozwiązany winowajcą był uszkodzony nowy czujnik wału korbowego DELPHI. Wymieniony został na BOSCH-a i auto śmiga Temat zamknięty
  2. cebsoon

    Kontrolka EPC

    Witam Panowie!! mam problem podobny u siebie z czujnikiem g28 wszystkie problemy były jak auto sie nagrzało i wtedy nie chciał odpalać albo długo kręciła po odpaleniu silnik dzialal jak na ssaniu plus czasami samoistnie gasł. Wymieniłem czujnik na zamiennik DEPHI i pronlem taki sam, na kompie ten sam błąd i tak samo się dzieje z silnikiem. Proszę o pomoc
  3. cebsoon

    Speed sensor G28

    Dzieki za pomoc już uzupełniłem Dzieki za pomoc już uzupełniłem Witam ponownie, wymieniłem czujnik g28 i problem ponownie się pojawił. Jak jest nagrzany silnik to ciężko odpala albo w ogóle. czy możecie pomóc ? co to może być innego ?
  4. cebsoon

    Speed sensor G28

    Witam, ostatnio wyskakuje mi błąd g28 (16706) rozumiem, że to jest błąd czujnika prędkości obrotowej silnika. I tu pytanie gdyż po skasowaniu błędu nie pojawia się on od razu tylko po jakimś czasie np po 8 odpaleniu auta. Może to być tylko kabelek? I kolejne pytanie gdzie mogę zakupić oryginalny czujnik oraz zamiennik ? Pozdrawiam a4 !! PS: czy jazda z uszkodzonym czujnikiem może uszkodzić silnik lub inne komponenty, czujniki itp ?
  5. Witam przetestowałem całą Audice autoscanem i wyszły następujące błędy: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 263F759BD1FF 5 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00041 Shop #: WSC 63351 VCID: 3C0BB7F33F73 1 Fault Found: 00576 - Terminal 15 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 VCID: 817586079811 1 Fault Found: 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Czy ktoś pomoże mi rozwiązać problem ? Dziękuję za pomoc pozdro!!!
  6. Zaleję teraz 98 na Statoil i zobacze jak wyjdzie. No powiem ze do 2 biegu od 1000 ładnie się wkreca na obroty potem juz coraz gorzej takiego muła ma dopiero po 2500 zaczyna ladnie wchodzić jak turbo sie załączy. To normalne ? Dodam ze bierze mi olej ok 50ml na 500km wychodzi 1L na 10 000km. Dolewałem 2 x ceramizera i dalej bierze olej. Może brać turbina ?
  7. Witam Wampir zrobiłem tak jak mówiłeś i oto logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM czekam na wasze opinie jednak troche tych stuków jest
  8. Witam ponownie porobiłem testy na PB95 od Statoil. I oczywiscie stuki były max do wartosci 5,4 CF. srednio wypadało 2,5 do 4,0. Przepale to paliwo i zatankuje 98 na Statoil ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- Zamieszczam logi : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. Dzieki za odpowiedz w takim razie lepiej lac 98, zrobie testy na tej 95 i zobacze jak tam wypada wartość CF, i porównam do 98
  10. To w takim razie zatankuję shella V-power 100 skoro nie niszczy silnika i napewno jakosciowo lepsze od 95 i 98 Mam nadzieję że mi nic nie poleci od tego paliwa w silniku xd a co do BP to nie wiem zatankowałem ostatnio LPG i w bloku 32 korekty pokazywało az 13 % gdzie zawsze byly w granicach 8 %
  11. Ja w swoim poprzednim 1.8T lałem 3,5 roku V-power 100 i auto śmigało miód.Na pewno nie uszkodzisz nic wlewając paliwo które jest o większej liczbie oktanów niż 95.Kolega leje od prawie 5 lat 98 do swojego 1.8T które jest w serii i też nie narzeka. No właśnie zastanawiałem się nad tym paliwem Shella bo tylko to jest sprowadzane z niemiec. A w polsce na każdej stacji mamy mieszanke orlena i lotosa. Nie muszę robić żadnych programów pod to paliwo ? aby nie okazało się że kąt zapłonu bedzie inny czy cos i zawory wypali czy cos podobnego xD ale jak lałeś takie przez 3,5 roku i nic sie nie działo to chyba spoko dodam że mam tez w LPG dlatego zależy mi na dobrym paliwie w baku aby czysciło zawory itp
  12. Czyli mowicie ze moge lac bezpiecznie 98 ? nie wplynie to na awarie silnika ? wampir jaka jest Twoja opinia ?
  13. tak spalanie stukowe jest na 020 , ono nie tylko zależy od paliwa ale różnice na jednym i na drugim widać , ja osobiście różnice czułem , auto lepiej reagowało na pedał gazu i robiłem na tej samej ilości paliwa więcej kilometrów w wolnossącym benzyniaku to niema większego znaczenia czy 98 czy 95 ale w turbo to ma znaczenie z tego co pamietam to kiedys patrzyłem ten blok pomiarowy i cos tam wyskakiwało jak mocno deptałem (na benzynie) do ok 3-4 CF, to znaczy ze zaplon sie cofa ?
  14. Tak dokładnie u prządki. Znasz go moze ? ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- wczesniej miałem zwykły bibułowy filtr, po pierwszym przegadzie po ok 11 tys powiedziałem aby założył mi fazy lotnej lepszy ten z odstojnikiem. A fazy ciekłej sa jakieś dobre filtry ?
  15. hopek03 o ktorym bloku pomiarowym mowisz ? 020 ? w ktorym sprawdze jakosc paliwa i ewentualne.stukowe ? zawsze zalewasz 98 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...