Skocz do zawartości

rogalpoz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rogalpoz

  1. a wiec tak, przez weekend spędziłem parę chwil z autem. Problem który mnie prześladował nadal jest. co zrobiłem: zakreciłem gaz, wyjechałem resztkę i odczekałem auto odpalało bez zmian. zajrzałem więc do baku. cos tam było grzebane, słaby ze mnie wędkarz ale w baku wyłowiłem srubokręt guma na srubokrecie się rozpusciła i siko przy pompie było całe oblepione, jeszcze raz chciałbym się upewnić czy pompa paliwa nie powinna działać po przekręceniu kluczyka na zapłon? pozmieniałem wszystkie opaski zaciskowe na przewodach paliwowych i wymieniłem oringi na wezyku powrotu paliwa. swoją drogą wymienić tez węzyk to nie lada sztuka. co dalej mam sprawdzać? jak jest zbudowana pompa w audi? moze przez nią cfac paliwo jest tam jakis zawór zwrotny? Liczę na wasze pomysły i uwagi. Pozdro
  2. jutro zrobie próbę odpalenia z zakręconym lpg i zobaczymy, dzis jeszcze kukałem do pompy paliwa i wężyk od powrotu jest pęknięty w miarę wysoko takze nie da się go zalac beną. czy moze to miec wpływ na cofanie się beny jak dostaje powietrze? Pozdro
  3. Podepnę się pod temat. Auto A4 1.8 + gaz 95r. Cięzko odpala po kazdym dłuższym postoju, zacząłem diagnozę od pompy paliwa i po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa nie pracuje, dopiero jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to pompa zaczyna podawać paliwo i auto odpala po 10-15 sekundach takiego krecenia. Co moze być przyczyną? przekaznik ? i drugie pytanie: po przełączeniu na gaz pompa paliwa cały czas pracuje czy jest to poprawne? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...