Moje a4 b5 1.8t ANB +LPG , obecnie:
zawieszenie 1BE , przód sprężyny H&R
down pipe 3 cale
chip
obecnie 202hp / 320Nm
na wiosnę : większe wtryski , sprzegło i korekta no i Felga 18
Hahaha nie moge z takich Ty pokazujesz filmik a nie fisa ale kazdy ma jakies "glupie" wypowiedzi:kox:
no różne jest podejście do motoryzacji hehe fis w tym wszystkim jest najważniejszy hehe
dzięki
---------- Post dopisany 19-01-2014 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2014 at 15:08 ----------
świece zmienione , od silnika 2.7 biturbo i lata
hamownia dynomet czyli mierzone na kołach , czyli auto plus instalacja gazowa plus pasażer = wychodzi nawet trochę wiecej
hamownia sprawdzona na kilku autach i np. passat mierzony przez dynomet miał różnicy 2KM na 250 KM względem rolek
Ten wynik to z seryjnego auta po chipsie? Wykres masz?
auto ma tylko DP a reszta seria wykres jest na maksimum możliwości , ale został deko zmniejszony ze względu że zapętliły się już wtryski
---------- Post dopisany at 08:32 ---------- Poprzedni post napisany at 08:30 ----------
bardzo wyczerpująca odpowiedz dziękuję
ciekawi mnie jeszcze założenie zestawu jednomasy z 1z audi 80 i obicie jej kewlarem , podobno seryjne sprzęgło trzyma 380 nm.
Tylko nie kumam tego jak sprzęgło montowane w 90-cio konnym silniku ma wytrzymać 380 nm ?
może mi ktoś to wytłumaczy ?