Skocz do zawartości

TomaV1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomaV1

Osiągnięcia TomaV1

0

Reputacja

  1. Witam Klubowiczów i administratorów serwisu Posiadam bardzo wdzięczny model Audi Quattro Avant 2.0 Silnik benzyna 16V (Bez gazu  pali z 15lit.100 ponoć C-4, lecz na zagłówkach foteli widnieje napis E-4 sprowadzana z Włoch wersja Alpejska. Mam wielki problem dziewczynka po osiągnięciu temperatury 80 stopi i ruszaniu ze świateł po dodaniu gazu obroty się zmniejszają zaczyna się dławić Badałem komputerowo 0 błędów, czujniki sprawdzane rzecznie 6 dni w renomowanym, choć nie oryginalnym warsztacie Audi. Brak Pomysłów na usterkę ze strony Mechaników. CO TO MOŻE BYć ? Ps. Wyciełem katalizator, wymieniłem termostat , Nic nie pomaga . Dziś wymienie Kable i świece jak to nie pomoże to glosuje na Konnowicza Pozdrawiam TomaV1
  2. Witam Klubowiczów Posiadam bardzo wdzięczny model Audi Quattro Avant 2.0 Silnik benzyna (Bez gazu  pali z 15lit.100 ponoć C-4, lecz na zagłówkach foteli widnieje napis E-4 sprowadzana z Włoch wersja Alpejska. Mam wielki problem dziewczynka po osiągnięciu temperatury 70 stopi zaczyna się dławić a nawet po godzinnym staniu w korkach, gaśnie po dodaniu gazu i nie odpali przed ostygnięciem. Badałem komputerowo 0 błędów, czujniki sprawdzane rzecznie 6 dni w renomowanym, choć nie oryginalnym warsztacie Audi. Brak Pomysłów na usterkę ze strony Mechaników. CO TO MOŻE BYć POMOC!!! Ps. Albo lipa z zakładu albo to katalizator na mój gust, ale czy ryzykować??????????????????????? Pozdrawiam TomaV1 :| Komentarz dodany przez: pre_pl: 17-01-2007, 17:26 uwaga, to jest druga prośba. Proszę przeczytaj regulamin - przywitaj się i zmien temat nie bedziemy cie juz prosic zamykam do czasu az zrobisz co kolega wyzej pisze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...