Witam odałem auto do warsztatu z problemem drgania budy oraz lewarka zmiany biegów
problem wystepował najbardziej na 2 3 4 biegów
mechanik stwierdził że może być uszkodzona wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy została wymieniona na nowa
niestety problem nie został zlikwidowany mechanik stwierdził, że problem leży w pd wiec zostały i wyciągnięte i wysłane do nadarzyn w celu sprawdzenia podobno 2 pompki miały uszkodzony korpus a 2 były wzglednie dobre do założenia serwis w nadarzynie zaproponował regeneracje 4 pd po odebraniu samochodu po wymianie wibracje nadal wystepuja mechanik twierdzi, że poroblem może leżeć w dwumasie podczas montażu pd coś pozmieniał w ustawieniu rozrzadu.
dzisiaj odebrałem auto lecz na szybko nie miałem czasu posprawdzać dopiero teraz zrobiłem logi i parametry wtrysków wyglądaja jak by w ogole nie były regenerowane
bipy na wolnych -60, - 60 ,- 70 ,-70 a podczas przygazowania 2 wtryski siegaja nawet do - 116, i - 115
dawka 0, -0, 14 , 0.5 , 0,64
kanał 18 same zera a po gazowaniu powyzej 2500obr same 4
kanał 4 synchronizacja ustawiona na 0.5
podejrzewam, że zostałem oszukany i żadnej regenercaji nie było i mechanik wciska mi kit gdyż takie same parametry były przed regeneracja
jak myślicie żądać zwrotu pieniędzy czy problem może leżeć w złej regeneracji w nadarzynie.