loczkin

Pasjonat
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O loczkin

    Informacje

    • Imię
      ?ukasz
    • Lokalizacja
      Pruszcz Gdański

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. loczkin

      mechanik twierdzi, że dwumas jest jeszcze do sprawdzenia a był wymieniany 7000km temu problem leży tutaj w regeneracji pd czy ona faktycznie była bo ja już sam nie wiem parametry przed regeneracja jak i po regeneracji sa identyczne a to jest zastanawiające a wiem, że kompresja była też sprawdzana. i wszystko było ok
    2. loczkin

      oczywiście ciśnienie paliwa tak, ale była tez podmieniona na sprawna w 100% tak twierdził mechanik
    3. loczkin

      ciśnienie na tandem pompie niby było sprawdzanie tak jak i cała tandem pompa zamieniona na sprawna prawdopodobnie
    4. loczkin

      Witam odałem auto do warsztatu z problemem drgania budy oraz lewarka zmiany biegów problem wystepował najbardziej na 2 3 4 biegów mechanik stwierdził że może być uszkodzona wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy została wymieniona na nowa niestety problem nie został zlikwidowany mechanik stwierdził, że problem leży w pd wiec zostały i wyciągnięte i wysłane do nadarzyn w celu sprawdzenia podobno 2 pompki miały uszkodzony korpus a 2 były wzglednie dobre do założenia serwis w nadarzynie zaproponował regeneracje 4 pd po odebraniu samochodu po wymianie wibracje nadal wystepuja mechanik twierdzi, że poroblem może leżeć w dwumasie podczas montażu pd coś pozmieniał w ustawieniu rozrzadu. dzisiaj odebrałem auto lecz na szybko nie miałem czasu posprawdzać dopiero teraz zrobiłem logi i parametry wtrysków wyglądaja jak by w ogole nie były regenerowane bipy na wolnych -60, - 60 ,- 70 ,-70 a podczas przygazowania 2 wtryski siegaja nawet do - 116, i - 115 dawka 0, -0, 14 , 0.5 , 0,64 kanał 18 same zera a po gazowaniu powyzej 2500obr same 4 kanał 4 synchronizacja ustawiona na 0.5 podejrzewam, że zostałem oszukany i żadnej regenercaji nie było i mechanik wciska mi kit gdyż takie same parametry były przed regeneracja jak myślicie żądać zwrotu pieniędzy czy problem może leżeć w złej regeneracji w nadarzynie.
    5. loczkin

      Witam mam problem z zlokalizowaniem co to jest za waz jest to pierwszy waż od turbiny w strone intercoolera silnik 2.0 tdi bna z założona turbo caha widać, że ktos kto to montował zastosował wąż z innego modelu wybity jest rok 99 niestety jestem zmuszony wymienic ten waz bo zrobiła sie duża dziura dodaje zdjecie http://imageshack.com/a/img540/214/XnJ1ZM.jpg