Jump to content

loczkin

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About loczkin

Informacje

  • First name
    ?ukasz
  • Location
    Pruszcz Gdański

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. mechanik twierdzi, że dwumas jest jeszcze do sprawdzenia a był wymieniany 7000km temu problem leży tutaj w regeneracji pd czy ona faktycznie była bo ja już sam nie wiem parametry przed regeneracja jak i po regeneracji sa identyczne a to jest zastanawiające a wiem, że kompresja była też sprawdzana. i wszystko było ok
  2. oczywiście ciśnienie paliwa tak, ale była tez podmieniona na sprawna w 100% tak twierdził mechanik
  3. ciśnienie na tandem pompie niby było sprawdzanie tak jak i cała tandem pompa zamieniona na sprawna prawdopodobnie
  4. Witam odałem auto do warsztatu z problemem drgania budy oraz lewarka zmiany biegów problem wystepował najbardziej na 2 3 4 biegów mechanik stwierdził że może być uszkodzona wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy została wymieniona na nowa niestety problem nie został zlikwidowany mechanik stwierdził, że problem leży w pd wiec zostały i wyciągnięte i wysłane do nadarzyn w celu sprawdzenia podobno 2 pompki miały uszkodzony korpus a 2 były wzglednie dobre do założenia serwis w nadarzynie zaproponował regeneracje 4 pd po odebraniu samochodu po wymianie wibracje nadal wystepuja mechanik twierdzi, że poroblem może leżeć w dwumasie podczas montażu pd coś pozmieniał w ustawieniu rozrzadu. dzisiaj odebrałem auto lecz na szybko nie miałem czasu posprawdzać dopiero teraz zrobiłem logi i parametry wtrysków wyglądaja jak by w ogole nie były regenerowane bipy na wolnych -60, - 60 ,- 70 ,-70 a podczas przygazowania 2 wtryski siegaja nawet do - 116, i - 115 dawka 0, -0, 14 , 0.5 , 0,64 kanał 18 same zera a po gazowaniu powyzej 2500obr same 4 kanał 4 synchronizacja ustawiona na 0.5 podejrzewam, że zostałem oszukany i żadnej regenercaji nie było i mechanik wciska mi kit gdyż takie same parametry były przed regeneracja jak myślicie żądać zwrotu pieniędzy czy problem może leżeć w złej regeneracji w nadarzynie.
  5. Witam mam problem z zlokalizowaniem co to jest za waz jest to pierwszy waż od turbiny w strone intercoolera silnik 2.0 tdi bna z założona turbo caha widać, że ktos kto to montował zastosował wąż z innego modelu wybity jest rok 99 niestety jestem zmuszony wymienic ten waz bo zrobiła sie duża dziura dodaje zdjecie http://imageshack.com/a/img540/214/XnJ1ZM.jpg
×
×
  • Create New...