Skocz do zawartości

karabin10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karabin10

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia karabin10

0

Reputacja

  1. To prawda trochę tego wymieniłem kilka rzeczy niepotrzebnie od tak trochę na "chybił trafił" aczkolwiek kopółka, palec, przewody i świece to jednak coś co itak trzeba wymieniać a po zakupie samochodu tego nie robiłem a poprzedni właściciel nie wiem czy to robił... choć aparat zapłonowy nie jest oryginalny i był wymieniany więc ktoś już coś robił być może też z tym problemem pod komputer miałem podłączone ale nie pokazywał jakiś konkretnych wyraźnych błędów ale postaram się jeszcze jutro podłączyć, skasować istniejące błędy i potem zobaczyć jakie sie pojawią gdyż posiadam kabel diagnostyczny... a jak mogę sam sprawdzić cewkę tak żeby miec pewność czy jest sprawna czy trzeba wymieniać? zwykłym multimetrem jest to wykonalne? a ustawienia rozrządu jestem prawie przekonany że jest dobrze wszystko gdyż jakiś czas temu walnęła mi pompa wody i mechanik wymieniał mi ją na nową i przy tym ponoć mówił że zdejmował pasek rozrządu i zakładał ponownie więc mogę przypuszczać że znał się na rzeczy i ustawił go prawidłowo nawet gdyby wcześniej było coś przeskoczone "o ząbek" ale to moje przypuszczenia bo sam nie wiem jak sprawdzić , gdzie są znaki i wgle
  2. Witam, od dawna już borykam się z częstą przyczyną tego modelu jakim jest Audi a4 b5 1.6 Benzyna czyli szarpanie silnika przy niskich obrotach, falowanie obrotów i sporadyczne problemy z odpaleniem i spadkiem mocy... wymieniłem już sporo części a efektów jako takich znaczących nie odczułem a nie chcę już dalej wymieniać czegoś na metody "chybił trafił" bo to nie ma sensu... a chciałbym usterkę naprawić sam by uniknąć bardzo kosztownych i niekiedy nic nie pomagających napraw przez niektóre warsztaty samochodowe które są w mojej okolicy... na ile jest to możliwe chciałbym to naprawić sam i chciałbym zapytać o jakieś pomocne propozycje co i w jaki sposób mogę sprawdzić by wyeliminować moje problemy a wymieniłem do tej pory w przeciągu około dobrego roku: świece,przewody zapłonowe, kopułka+palec, pompa paliwa, uszczelki na wtryskach, przepustnice(wymieniałem nawet 2 razy i co prawda były to używki ale wydaje mi się że chyba nie mam aż takiego pecha by trafić 3 razy na identycznie uszkodzoną przepustnicę... różnica jedynie na pedale gazu bo jest delikatnie inna reakcja ale poza tym to tak samo szarpnięcia są),filtr paliwa i powietrza, czujnik prędkości pojazdu, sonda lambda... to chyba wszystko co pamiętam tak na szybko... cały problem to delikatne szarpnięcia takie kangury przy każdym wciśnięciu pedału gazu odraz puszczeniu na niskich obrotach bo przy wysokich jest to nieodczuwalne... czasami zdarzają się falowania obrotów ale to też tylko na niskich obrotach i głownie przy np wciśnięciu sprzęgła lub podjeżdżaniu na półsprzęgle bo na biegu falowania podczas jazdy nie ma... no i ten spadek mocy czyli czasami poprostu jak mu depne pedał na max to on fajnie idzie a czasami go zmuli i lepiej przyspiesza gdy wciskam pedał powoli niż gwałtownie bo się zdusi i jeszcze zwolni a nie przyspieszy ale bywa że nawet płynne wciskanie pedału nawet w zakresie z biegu 1 na 2 i wciśnięcia mocniej pedału gazu to silnik zmuli na chwilę... no i poza tym to zdarzają się sporadycznie problemy z odpaleniem ale podejrzewam że to może być inna sprawa bardziej z immobilizerem bo zdarza się że odpali ale po chwili mu zapłon odetnie i zgaśnie i czasami muszę z 2-3 razy tak odpalić żeby zaskoczył ale to dosyć sporadycznie kiedyś częściej występowało a teraz jakby dużo rzadziej ale zdarzy się... podejrzewałbym cewkę zapłonową ale nie wiem jak ją sprawdzić żeby nie kupować bez sensu nowej za 200 zł jak by to nie miało w niczym pomóc... mam nadzieję że nie jest winna uszczelka pod głowicą czego tez nie wiem jak sprawdzić tak na 100% żeby zdiagnozować że to to Pomożecie? .
  3. a vag by tego nie pokazal? bo nie wiem jak na to patrzec bo pod vagiem nie ma zadnych bledów wiec chyba wszystkie czujniki itp działają... mysle ze to moze byc zle ustawiony zaplon
  4. Siema mam problem z moim audi a mianowicie szarpie mi na niskich obrotach, dławi sie czasami przy wcisnieciu gazu na niskich obrotach a na wyzszych to juz mniej i czasem przez chwile faluja obroty przy wcisnieciu sprzegła no i dodam że na zimniejszym silniku jakby te objawy byly słabsze a tak nawiasem to kończy mi się sprzęgło bo łapie dopiero pod koniec ale to chyba nie ma na to wpływu auto było podłaczane pod vaga i nie wykazało żadnego błędu i sie zastanawiam czy to może byc np złe ustawienie zapłonu sugerujac sie tym ze jesli vag nie pokazuje błędów to wszystkie czujniki działaja jak należy czy może byc tak że jakis czujnik nie działa a vag tego nie pokaze? a w pojezdzie wymieniłem: świece, kable, przepustnica, kopułka, palec rozdzielacza, filtr paliwa i powietrza, pompa paliwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...