Skocz do zawartości

Quasi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Quasi

  1. Dzięki bardzo za szybką odpowiedź, mam nadzieję, że takowa nalepka jest. Pozdrawiam
  2. Witajcie Pacjent to Audi a4b5 1997 1.9 110km, quattro. Po przejechaniu dłuższego dystansu (ponad 1000 km w jedną stronę) strasznie zaczął szumieć tylny most. Po oględzinach w kanale okazało się że: - łożyska i przeguby ok; - zapocony tylny dyfer, mało oleju w nim; - gdy jednym kołem zaczynam kręcić to drugie zaczyna kręcić się w przeciwną stronę ale z dużym opóźnieniem; - luz na krzyżaku wału i chyba w miejscu łączenia się wału ze skrzynią; Wstępna diagnoza - tylny dyfer wymienić na lepszy. Teraz pytanie czy w tym modelu audi były różne dyfry? (rocznik produkcji, rodzaj silnika itp) Spotkałem się w innych autach z sytuacją, że samochody z tego samego rocznika miały rózne części (w trakcie roku wprowadzono zmiany) Czy ktoś tak na odległość może pomóc? A tak wogóle czy można sprawdzić rodzaj tylnego dyfra bez wymontowania go? Pozdrawiam
  3. Witajcie. Życie napisało taki scenariusz, że w efekcie stałem się posiadaczem Audi a4 b5 1.9 tdi 110km Avant Quattro z 1997r. Pewnie nie będę zbyt oryginalny ale będę was zasypywał pytaniami w dziedzinie mechaniki ponieważ mam parę zastrzeżeń do funkcjonowania moich czterech kółek. Ale to oczywiście w osobnych działach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...